KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

O, ben ik blij dat ik niet de enige "hysterische" vrouw ben, wat dat betreft.......
Heb een tijdje op de ambulance gewerkt, en ik heb daar gelukkig geen hele nare dingen gezien maar wel gehoord...........voordat ik het gezien had, was ik alweer vertrokken. Niets voor mij..............Intensive Care is heftig genoeg voor mij........whahahaha!!!

Geniet lekker van je middag en avond meis! Veel plezier bij je diner he!
(eet je dan nu tussen de middag brood of gewoon warm??)

Kus!!!

Hey meiden,

Nou me oma is vanacht overleden........... om 02.50 uur werd ik gebeld door me moeder.
Toch nog maar naar het ziekenhuis gereden om haar toch nog even te zien.
Ze is in haar slaap overleden, dus ze heeft gelukkig geen lange lijdensweg gehad.
Me vader ( het was zijn moeder) is nu met zijn broer en zussen alles aan het regelen, dus ik weet nog niet wanneer ze gecremeerd wordt, maar ik verwacht woensdag ofzo....
Lag om 05.30 uur weer in bed, een hele poos lopen draaien en uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot een uur of 10
Het is goed zo..... ze was gewoon helemaal op.....

Liefs Phoebe

Phoebe: gecondoleerd met het verlies van je oma meid, en goed dat je toch nog even vannacht bent heen geweest, het is wel heel erg snel gegaan zeg, maar voor je oma is gelukkig wel een lijdingsweg bespaard gebleven

rimke: je bent zeker niet de enige die een hekel aan motorijden heeft hahaah, en je hebt op de ambulance gewerkt, jeetje zeg dat lijkt me inderdaad heftig en dat je  verschrikkelijke dingen ziet, trouwen op de intensive care ook, ik vind het knap dat je zo'n beroep kan uitoefenen het zou helemaal niks voor mij zijn
en wat het eten betreft, haahah we hadden vanmiddag gewoon brood, want in het weekend eten we niet warm tussen de middag dan eten we alleen maar lekkers hahaha

meiden ik ben er vandoor, we gaan zometeen joey naar de oppas brengen en om 6 uur moeten we bij het dineetje aanwezig zijn, we zullen eerst wel gaan borrelen haha ik niet hoor
fijne dag en avond allemaal en tot morgen

xxx linda

hoi meiden,

sorry maar kan echt de tijd en puf niet vinden om te reageren. mijn meisje slokt al mijn aandacht op en heeft overdag veel aandacht nodig, lees wil niet slapen in bed en alleen maar of vastgehouden worden of rond gewandeld worden.
dus ik wandel veel, wat mij ook weer moe maakt. gelukkig nu weeekend en heb vanmorgen ook een paar extra uur kunnen slapen omdat man lief dan voor lois zorg.
verder ben ik tot blz 9 bijgelezen, maar nu al geen tijd meer omdat mevr. naast me ligt te keutelen en denk dat dfer broek vol zit.

denk aan jullie allemaal en als ik het juiste ritme heb gevonden hoe ik alles in een dag kan stoppen, dan is er weer eens tijd voor het forum.

hou van jullie schatten.\

xxx bambi

Meiden, ik leef nog hoor !!! Het is ff heeeeeel druk. Ga zo ook alweer de deur uit en we zijn net binnen................Verder alles goed hier. Linnie, lekker uit eten, eetse meis. Rimke, weer een kutnacht, balen he lieverd ! Jacq, tjonge, baby s ontsnapt, gelukkig levend terug gevonden zeg.......Buuf, he meisje, gecondoleerd met het verlies van jeoma. Goed dat je toch nog even gegaan bent..........sterkte lieverd.......

Meiden, tot laters
Kus happy

He meiden!

Allereerst, phoebe, gecondoleerd met het verlies van je oma. Goed dat je er vannacht naar toe bent gegaan. Al was het een hele mooie leeftijd, een gemis is het altijd. Sterkte en ik denk aan je!

Rimke, snap best hoor dat je het doodeng vind als hij op de motor weg is. Maar je moet ook maar zo denken, de meeste mensen komen weer heel thuis! vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt zeg!

Linnie, lekker uit eten!

Happy, druk zo te lezen haha

Bambi, zag je voorbij komen, maar is even niet blijven hangen... sorry!!!

Hier ook druk. Vandaag verder gegaan met de bouw van het nieuwe terrarium. Heb hard gewerkt! En net gegourmet met mijn broertje en mannetje. maar heel weinig vlees enzo gegeten...
Ben trouwens nu in 3 weken tijd 5.9 kilo kwijt!!! ben er helemaal blij mee! Ben alleen toch bang dat ik na het eten van net, toch weer wat aan kom. Mijn broeken beginnen ook al af te zakken! hihi

Meiden fijne avond!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: schiet het terratorium op? haha, en lekker aan het gourmetten geweest dat is altijd lekker om te doen, en wat goed meid dat je bijna 6 kilo kwijt bent, helemaal goed

happy: heb je je gedragen gisteravond hahah?

rimke; hoe is je nacht verlopen? en was het gezellig bij je schoonmoeder?

bambi; ach wil de kleine niet goed slapen overdag dat is best vervelend, maar misschien is ze dan ook echt niet moe, ik hoop dat je snel een ritme gaat krijgen meid doe maar rustig aan

zo het eten was lekker gisteren niet normaal meer, we waren om kwart over 11 thuis gisteravond en me nicht en haar vriend gingen nog even mee naar ons dus we lagen om 1 uur in bed, ik heb alleen een smaak in me mond van niet normaal met al die knoflook enz, hahaaha maar ik heb wel genoten, heerlijk

ik ben er vanmidag nog even meiden, allemaal een fijne dag en tot later

xxx linda

Terug
Bovenaan