KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

@linda: en weer onrust in je lijf. Je bent er ook één.
En wat vervelend zeg. Dus de lol is ver te zoeken bij t klussen. Ik hoop dat t snel afneemt.
wat de kleine betreft denk ik dat niet elk kind zo makkelijk tegen verandering kan. We zijn blij dat ze er zo goed op reageerde, maar zijn er niet vanuit gegaan.
@happy: is misschien dan maar eens tijd dat we met zijn allen afspreken, hihi.
@rimke: en ik ben niet life gaan kijken in R'dam.   (Dus die vrouw met brace en baby ben ik iig niet) Ik heb t ook niet echt gevolgd, maar mijn man wel. De dochterschepen van de titanic dat vind ik wel interessant.
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat ze steeds zei: "ik ga rustig met een koud watje....." Het enige wat ik dacht was: "doe je ding en hou op met praten." ( vertaald: hou je kop)  Maar ik heb echt niets gevoeld. Ik denk dat t ook een verschil is of t de vk of gyneacoloog is.

Oke dames, ik voel me schuldig! ....ik kom bijna nooit meer. Het komt voornamelijk doordat ik momenteel echt moe ben en geen puf heb om overal op te reageren en ik het egoistisch vind om alleen over mezelf te praten als ik kom.

Ik werk 5 dagen per week en vind dat nu best veel ...pffff... vandaar de vermoeidheid en de weinige puf.

Maar ik denk echt oprecht aan jullie hoor, lees ook regelmatig mee! Hou alles wel een beetje bij, vind het spannend nu Rimke bijna aan de beurt is!!! Maar ik wil ook nog meer zwangeren zien!! Vind het altijd zo verdrietig als iemand ongesteld wordt!

Hier gaat het verder goed hoor, maak jullie geen zorgen!

Lfs Pip

He meiden!

Zeg.. zoveel kletsen ben ik niet meer gewend hoor! Kan het niet meer bijhouden!hihi

Sterretje, leuk weekend geweest zo te lezen. Lekker hoor! een echt gezinnetje! En al bijna op je oude gewicht! Goed hoor!

Linnie, zoveel klachten meis! dat is niet zo mooi! Morgen verjaardag van je mannetje!  Fijne dag!

April, jouw mannetje groeit goed zeg!

Happy, fijn dat je ongie zo kort was, maar wel raar hoor!

Weet het verder even niet meer... sorry!
Vandaag weer bloed laten prikken... en net weer met het terrarium gedaan, de achterwand. zit nu helemaal onder de fix en finisch! Echt goor!

Fijne avond!

Liefs Jacqy

Verdorie had opeens geen verbinding meer  Nu nog ff snel want ga ff lekker een dvdtje aanzetten ......

Rimke, je hebt gelijk dat je vast wat op papier zet. Als je er zit ben je het vergeten .......tja wat die familie betreft, schiet mij maar lek...hij is vreemd gegaan. Achteraf wel beter want ik wou al heel lang weg mar, durfde de stap niet te nemen mede omdat ik dan weer terug naar mn ouders moest op een kamertje. Toen ik dat hoorde was ik echter snel verdwenen. Ben de eerste tijd erg boos geweest maar toen kwma het besef dat het zo waarschijnlijk wel de beste manier was geweest anders had ik er nu misschien ng gezeten hahaha. Nu komt hij in het weekend vaak de hond halen en hij gaat vaak vissen met mn mannetje , grappig he hihi. Hij komt ook iedere dag wat drinken op de zaak dus, zie hem nu meer als toen ik een relatie had !!!!

Sterretje, ik wil wel hoor dat afspreken.....kan eerlijk gezegd niet wachten. Zal ff wachten tot phoebe weer wat rustiger is en dan vragen of ze wat wil regelen, want volgens mij wou ze dat graag doen. Nu eerst maar ff rust geven ook ivm haar oma. Ben echter wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar jou hahaha. Had jij mijn foto wel gezien?

Linnie, bijna is je kruimel jarig !!!!!! Het huis al versierd .....kado straks op zn plek....leuk leuk leuk

Jacq, weer bloed geprikt meisje, voel je je wat rustiger nu er stappen ondernomen worden ?

Pipje, ha meisje, daar was je weer ff !!!!! We zien je wel langs wapperen als jij daar tijd en zin voor hebt.....ga wel heel eerlijk zijn, mis je  Rustig aan meisje, anders ff een stapje terug doen....

Meiden, ga ff een filmpje aanzetten, tot morgen allemaal
Kussssss happy

Hee meiden..

Me eerste werkdag zit erop.. Eerst maar even reageren.. Ben ook al weer een aantal dagen niet geweest.. Dus das een hoop om te reageren.. sorry als ik iets oversla..

allereerst PHOEBE: Gecondoleerd met het verlies van je oma.. Mag ik vragen wanneer ze wordt begraven? Want een collega van mij op me nieuwe werk heeft morgen ook een begravenis van z'n oma ook 87 en donderdag overleden! Hij heet Quintes misschien zegt het je wat.. Vond het erg toevallig..

Rimke: Lekker geshopt bij   Prenatal.. Kan niet wachten tot ik ook dan shoppen.. Moest van de week voor vriendin waar ik van de week op kraam ga kraamkadotje kopen maar vond dat zeer vervelend.. Had liever voor mezelf wezen kijken.. Donderdag nog 1 vlucht en dan blijft ie aan de grond.. Heerlijk zo'n vooruitzicht toch.. dan kun je na donderdag met een gerust hart bevallen.. Zou je voor mij ook nog een keertje willen pendelen?? shannah clatworthy 30-03-1989 Als je het niet wilt maakt het niet uit hoor!

Sterretje: Een groot gat.. wat vervelend.. heb je neit heel veel pijn..

Happy: Bruiloft van je ex.. hoop dat de familie neit zo reageerd.. vind het trouwens ook nergens op slaan.. als jij wilt huilen moet je dat doen.. en hun weten niet waarom je huilt of wat er in je hoofd omgaat.. Wat gek trouwens van de 2.5 dag ongie.. hoelang zijn jullie nou bezig??!!?? Zo ff de wolk erbij halen

Linda: Bijna je ei, nou maar hopen dat het lukt tot het einde.. zonder al te veel pijn.. nog eventjes en dan is het weer weg..

Bieb: en toen was je feestje ineens daar.. Zo te horen is het heeel leuk geweest.. NOg even en dan is het vrijdag! Wordt je al een beetje zenuwachtig? Ennuh...... we willen na afloop wel foto's zien he!

Jacqy: Heb je het weer bijgelegd met Tom?  Hoop het wel..

Bambi: Wat een sterkte meid.. Zichzelf omdraaien.. das knap.. En weer lekker een wijntje gedronken... wel 2 je hebt het verdient meid.. geniet er maar lekker van!

Nou paar pagina's terug gelezen.. Zo moet ik wel weer goed bij zijn..

Nou heb het vandaag erg naar me zin gehad op me nieuwe werk.. leuke en aardige collega's.. en leuk werk.. ik weet nog niet precies wanneer ik me ei had.. van de week natuurlijk die verhoging en daarna 37.0 gisteren 37.1 en vandaag weer 36.8 maar sinds gisteren avond al steekjes en gekke dingentjes onderin me buik.. g we zullen zien.. zeeeeer goed geklust.. dus er is van alles mogelijk.. hihi.. ga nog ff op het form kijken..

xxxx Mamoetje

ow.. ik vergeet bieb helemaal!

Meid dat klinkt als een super feestje! Nog eventjes en je bent een getrouwde vrouw! hihi

Loop alles op het moment? Of moeten er nog dingen geregeld worden?

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan