Verdorie had opeens geen verbinding meer Nu nog ff snel want ga ff lekker een dvdtje aanzetten ......
Rimke, je hebt gelijk dat je vast wat op papier zet. Als je er zit ben je het vergeten .......tja wat die familie betreft, schiet mij maar lek...hij is vreemd gegaan. Achteraf wel beter want ik wou al heel lang weg mar, durfde de stap niet te nemen mede omdat ik dan weer terug naar mn ouders moest op een kamertje. Toen ik dat hoorde was ik echter snel verdwenen. Ben de eerste tijd erg boos geweest maar toen kwma het besef dat het zo waarschijnlijk wel de beste manier was geweest anders had ik er nu misschien ng gezeten hahaha. Nu komt hij in het weekend vaak de hond halen en hij gaat vaak vissen met mn mannetje , grappig he hihi. Hij komt ook iedere dag wat drinken op de zaak dus, zie hem nu meer als toen ik een relatie had !!!!
Sterretje, ik wil wel hoor dat afspreken.....kan eerlijk gezegd niet wachten. Zal ff wachten tot phoebe weer wat rustiger is en dan vragen of ze wat wil regelen, want volgens mij wou ze dat graag doen. Nu eerst maar ff rust geven ook ivm haar oma. Ben echter wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar jou hahaha. Had jij mijn foto wel gezien?
Linnie, bijna is je kruimel jarig !!!!!! Het huis al versierd .....kado straks op zn plek....leuk leuk leuk
Jacq, weer bloed geprikt meisje, voel je je wat rustiger nu er stappen ondernomen worden ?
Pipje, ha meisje, daar was je weer ff !!!!! We zien je wel langs wapperen als jij daar tijd en zin voor hebt.....ga wel heel eerlijk zijn, mis je Rustig aan meisje, anders ff een stapje terug doen....
Meiden, ga ff een filmpje aanzetten, tot morgen allemaal
Kussssss happy