hey meiden
happy: werkse vandaag meid, en weer al die klachtjes van vorige maand, je weet het natuurlijk maar nooit, wel positief blijven hoor
mamoetje: wel lekker hoor asl je er stiekem toch vanuit kan gaan dat wordt aangenomen, en je krijgt hoofdpijn las ik ik hoop niet dat het doorzet ,
bambi: haaha die lois als haar gatje maar gaat dan lekker slapen in de wagen, heerlijk, en de avond voeding heb je wat meer gegeven je hebt gelijk hoor meid, je voelt zelf het beste aan hoeveel je kleine nodig heeft, en als ze ze opdrinkt waarom niet,
hoe gaat het nu met je onderkant?
rimke; je leest dit nu niet meer maar evengoed veel plezier bij je oma vandaag meid
sterretje: je gaat toch de ha weer even bellen voor je hand, ik ben benieuwd wat hij/zij erover zegt
zo ik ben ercht ongesteld haha, laat maar komen, vrijdag aan de clomid, en hopelijk gelijk voor het laatst hahaha
wat een weertje he,
de eerste visite is weg, ik heb de zegels al gedaan, vanmorgen al schoongemaakt bij me pa, we hebben al lekker met z'n tweetjes gegeten en me pa ligt nu even in de bank een tukkie te doen,en joey ligt op bed, straks komt er nog visite en dan vanavond om een uur of 8 komen er 20 man dus ik ben nog wel effe bij me pa haha
ik ga gelijk weer weg, en ik ben er denk ik morgenochtend pas were
iedereen een fijne dag en tot morgen
xxxx linda