KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier even snel van t werk

Linda; joehoe ongi, laat maar komen die chlomid!

Happy; voor jou ook weer spannende dagen. Sja, mij zeggen die klachtjes niets meer. maar ik hoop t natuurlijk dat het dit keer raak is!! we duimen volop!!!!

Zo ga weer stoppen doeii

Zo meiden, bijna 20.000 berichtjes had iemand berekend gaat lekker! Ff kijken,

Linda: JIPPIEJJJ!!!! Je bent ongesteld.. hehe eindelijk.. Nu de clomid weer innemen en dan gaan we weer met z'n alle duime voor je! Joey scheert zijn baar weg.. Zonder tandpasta  mag ik hopen.. Anders kon die weer in bad... hihi..

Happy: Toch spannend met die klachtjes, maar aangezien je die vorige maand ook had en je toen ook ongie werd gaan we er neit te veel op hopen.. Maar toch ga ik duimen voor je meid!!

Rimke veel plezier bij je oma, Fons is toch wel mee hé?!?! Meid tot vanavond!

BIeb: TOch ongie geworden.. EN volgende ronde weer spoelen.. Je zal zien.. jullie zijn zo bezig met de trouwerij straks dat je met het zwanger worden eigenlijk niet meer zo bezig ben.. en ze zeggen dat het meestal gebeurd als je het het minst verwacht!

Bambi: Lois klaarwakker! Hopelijk is ze niet al te laat weer in slaap gevallen..

Jacqy: Hoe weet jij nou weer dat dat het diac/de grf is?!? Owja je woonde hier in de buurt heh?!? KOm een keertje op de koffie zou ik zeggen.. hihi.. Gaan jullie nou naar de grf in Delft of naar Leyeburg? Ik ben wel blij dat ik nou bij het diac zit want dat is op mijn weg naar mijn (eventuele) neiuwe baan.. die zit in leidschendam en dan moet ik of over de Vlietweg of over de Marianne laan.. Allebei langs 't  Diac..

(Heb die baan via mijn vriend gevonden is een klant van mijn vriend.. En volgens hemzijn ze heel enthousiast en wordt ik wel aangenomen!)

Nou ga maar eens koffie zetten hierzo! Koffiepauze komt eraan.. ga zo op de rest reageren.. Tis wel rustig..

xxx Mamoetje

RImke: IK moest je van EllenAnn (ellen) even bedanken voor de site die je haar gegeven heb..
En we zijn de rotste niet hoor meiden.. dit schreef ze bij Uitslag Fertiliteitsonderzoek waar ik ook meeklets..

Mamoetje: Ja ik had even ingebroken bij de klusbabes. Drukte perongeluk het verkeerde topic aan en ging toen bladeren om te kijken waar ik was gebleven met schrijven en toen kwam ik de foto's van het kamertje van Rimke tegen en daar moest ik echt even op reageren. was zo enthousiast! Pas toen ik het de foto's zag had ik in de gaten dat ik op het topic van de klusbabes zat en niet bij het aprilstoppers topic! Wil je rimke namens mij bedanken (en de andere ook voor hun lieve reacties naar mij) en zeg maar tegen Rimke dat ik een tekst voor onze eigen slaapkamer heb besteld en we als we de babykamer ooit kunnen gaan inrichten ook voor daar een tekst ga bestellen. Ik ben actief op het aprilstoppers forum en af en toe hier en dan ook nog de klusbabes, dat wordt me iets te veel. Vandaar dat ik maar 1 berichtje had geplaatst daar. Maar het zijn ook hele lieve meiden hoor,  

Ga ff werken.. hihi!!

xxx Msamoetje

hallo,

lin jippie toch ongie nu doorgezet. fijn aan de clomid hahaha en dan posie wachten op wat komen gaat.

he happy verdorie weer al die klachtjes, toch duimen we deze maand weer mee voor een zwangerschap natuurlijk.

mamoetje, fijn om te lezen dat andere nu ook zien dat we helemaal geen bitchen zijn hahah. iedereen mag heus wel inbreken op een normale manier hihih
is het nog uit te houden op het werk. lijkt mij zo bleggg als je al weet dat je weg gaat.

nou lois ging gisteren redelijk op tijd weer slapen alleen kwam mevrouw ivp 11 uur al om 10 uur., we hebben haar om half 11 dus een extra grote fles gegeven en die heeft ze bijna helemaal op en toen kon mama ook lekker slapen. en ze kwam pas om 4 weer. goed he. alleen wilde ze daarna niet echt meer slapen. steeds maar 10 minuten en toen kon mama weer der speen plaatsen. ik deed op een geven moment echt ff me oren dicht houden haha. maar dat hielp ook niet. heb haar om half 6 maar tussen ons in genomen en hebben zo nog lekker tot half 8 kunnen slapen. toen was het alweer tijd voor der fles.
vanmorgen nog even wezen wandelen want ze was na half 8 ook steeds wakker en niet in der bedje willen slapen. hup in de kinderwagen en mevrouw lag te maffen hahaha. ff een bakkie gedaan bij me ouders en om half 12 moest ik haar wakker maken voor een fles, anders zat er te lange tijd tussen. nu ligt ze heerlijk in der bedje. voor het eerst vandaag hahah.

ga zo even rusten want krijg om 15 uur bezoek. me zusje en der vriend en een gezamelijke vriendin.
me man gaat ff met de katten naar de dierenarts voor hun prikje en krijgt assistentie van me moeder.

tot laters
xx bambi

@bambi: je voelde t goed aan van de voedingen. Meestal gaat men uit van gemiddeldes en zie je als moeder zelf dat t niet helemaal van toepassing is op jouw kind.
@rimke: geen pyjamadag, maar wel maandag. Ach op maandag had ik het ook, dus hebben we het toch samen gedaan
Maak fons maar wakker en dat ie maar meegaat, you go girl.
Wat mijn pols betreft zal ik de ha nog eens bellen.
De baby is aan het indalen, wat goed zeg. nog even en t is alweer zover.
@linda: feestje voor je pa vandaag, proficiat
@happy: jippie een tas gevonden.
@mammoet: spannend met die niewe baan.

Meiden ik heb alleen t oude topic afgelezen en  erop gereageerd. Ik moet er nu vandoor dus de rest komt nog.

Sterretje: Ik heb die baan nog niet met zekerheid, maar volgens me vriend waren ze heeeel positief dus we zullen zien..

Bambi: Ja is heel vervelend ja als je weet dat je weggaat, tel ook echt de dagen af.. en voer net zoals nu weer echt geen zak uit.. maar dat komt omdat er niets te doen is en die klote klussen die ze altijd voor mij verzinnen heb ik nou ook niet te doen.. ben maar orders aan het opruimen enzo.. heb ik teminste nog wat te doen..

Ik ga hoofdpijn krijgen straks.. Ik voel het gewoon al aankomen.. Ook last van me nek.. Hopelijk zet het niet door..

xxx Mamoetje

hey meiden

happy: werkse vandaag meid, en weer al die klachtjes van vorige maand, je weet het natuurlijk maar nooit, wel positief blijven hoor

mamoetje: wel lekker hoor asl je er stiekem toch vanuit kan gaan dat wordt aangenomen, en je krijgt hoofdpijn las ik ik hoop niet dat het doorzet ,

bambi: haaha die lois als haar gatje maar gaat dan lekker slapen in de wagen, heerlijk, en de avond voeding heb je wat meer gegeven je hebt gelijk hoor meid, je voelt zelf het beste aan hoeveel je kleine nodig heeft, en als ze ze opdrinkt waarom niet,  
hoe gaat het nu met je onderkant?

rimke; je leest   dit nu niet meer maar evengoed veel plezier bij je oma vandaag meid

sterretje: je gaat toch de ha weer even bellen voor je hand, ik ben benieuwd wat hij/zij erover zegt

zo ik ben ercht ongesteld haha, laat maar komen, vrijdag aan de clomid, en hopelijk gelijk voor het laatst hahaha
wat een weertje he,
de eerste visite is weg, ik heb de zegels al gedaan, vanmorgen al schoongemaakt bij me pa, we hebben al lekker met z'n tweetjes gegeten en me pa ligt nu even in de bank een tukkie te doen,en joey ligt op bed, straks komt er nog visite en dan vanavond om een uur of 8 komen er 20 man dus ik ben nog wel effe bij me pa haha

ik ga gelijk weer weg, en ik ben er denk ik morgenochtend pas were
iedereen een fijne dag en tot morgen

xxxx linda

Hallo, ben er ook weer even

Bambi; volgens mij heb je de smaak van t moederschap zeer goed te pakken! Toppie

Ach, gister liep onze kat Xena   over de schutting. Gelukkig zagen we t op tijd, en was ze er nog niet afgesprongen. Maar hoe ze t doet??? via de schutting kan eigenlijk niet, want dan zou ze t schrikdraad moeten raken, ik denk via het tuinhuisje dat ze er op klimt. Van daar uit kan ze de schutting op. Dan heeft ze wel verdomd goeie klimpootjes...Daar ook maar wat op verzinnen. Nu kijken we om de 10 min of ze nog rondhuppelt haha, Denk toch maar dat ik r nu binnenkort ga chippen., denk maandag al, dan ben ik vrij. Als ze dan wegloopt, wel meer kans dat ze terugkomt

pff rustig hier vandaag, geen zin meer. Straks eten en dan lekker sporten. .

tot later!

Terug
Bovenaan