KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

He rimke,

Dank je wel! Weet ook dat het een hulpmiddel is. Had ook niet verwacht dat ik er zo tegenaan zou hikken! Dacht, dat doe ik wel eventjes. Maar hoe dichterbij het komt, hoe erger het word! haha... ach. afwachten maar!
Zag inderdaad ook die opmerking. Steek onderwater noemen ze dat he?!

Weltruste meis!

Liefs Jacqy

Pfffff mn dag zit er weer op en ben doodmoe. Krijg om half acht visite dus ben gelijk weer wieberen, sorry. Ik heb echt buikpijn bah, hoop dat het zakt. Bieb, ik hecht ook geen waarde aan die klachten hoor, we weten ondertussen wel beter he !!!! Rimke, slaap lekker lieverd ......Jacq, heel veel succes morgen meisje, zal aan je denken ! X

Meiden, sorry moet nu echt stoppen
Liefs happy

@rimke: hahaha, ik heb t topic gelezen. Ik had niet anders verwacht. Hé vervelend zeg die krampen en zo. zo kun je natuurlijk niet volop van je zwangerschap genieten. Maar wie weet krijg je straks een héél lief kindje dat meteen doorslaapt en zo.  Nog even volhouden meissie.
@bambi: normaal gesproken zeggen ze dat je de baby evenveel lagen als jezelf aan doet. En met dat hele warme weer eerst heb ik de kleine in bed alleen een rompertje aangedaan.
Ze kunnen in die 48 uur wat huilerig en hangerig zijn. Soms kunnen ze echter ook koorts krijgen. Ik heb dus vanmiddag en morgen extra vrijgehouden, omdat ze waarschijnlijk niet echt lekker zal zijn. Ik heb begrepen dat de symptomen bij deze prik hetzelfde zijn als bij de komende 2, dus dan weet ik de volgende keer al een beetje wat haar te wachten staat. kus aan bambi-junior.
@happy: wieber ze.
@jacqy: hé meid, kon ik je zenuwen maar wegnemen. Voor je t weet is t weer voorbij.

Ik was even een half uur in slaap gevallen. Toch heeft me dat al goed gedaan. Ik ga dadelijk lekker in bed lezen en tv kijken als de kleine het toestaat.

Toch nog effe voordat ik mijn bed in duik........

Happy: weer al die kwalen lieverd? Wat moeten we doen? Negeren? Toch duim ik vrolijk door hoor, kan ook zomaar wel raak zijn! Zoef-zoef, dag lieverd!

Sterretje: ik probeer toch echt wel te genieten hoor, en als ik al dat getrappel en gewoel in mijn buik voel, heerlijk! Dus ik probeer een paar keer per dag te klagen en verder vooral te genieten!
Jij lekker een power nap gedaan, heerlijk meid! En lekker babygezwommen!
Helaas ook die prikken, de ziel.................

Nou, ik zit Piet (Paulusma) te kijken maar er komt behoorlijk warm weer aan...............god sta me bij................hahahhaa!!!
Nou, dan nu echt, truste!!!!

rimke arme meid, denk aan je met het warme weer hoor. vooral relaxen... ga zo even lezen wat voor steek er onder water is gegeven....hahaha

jacqy lieverd heel veel succes morgen, dat de gyn maar wat goeds voor je kan doen.

sterretje, vind het lastig met wam weer indd wat aan te trekken. heb er net gebadderd en ze heeft nu gewoon een romper en een shirtje met korte mouwen aan en dunne sokjes aan. zonder broek. want staks onder der dekentje is het denk warm zat voor de nacht.

die griet hier wil echter nog niet in der bed. heeft na der bad een lekkere fles op. en ligt nu te keutelen naast mama op bed. mama wil echter douchen grrrr. ff op papa wachten die is ff woeffie uitlaten.

xx bambi

zo heb mevrouw gewoon der bed in gegooid hahaha en ben gaan douchen. ze was nog heel erg wakker, maar ze moet gewoon gaan slapen. hihih papa was in de buurt voorals ze ging huilen.
ik dus heerlijk douchen en vroeg net of ze nog gehuild had, ja zegt me man, heb er 2x een speen in geduuwd en de 3e x lekker laten brullen. toen stopte ze en nu ligt ze te maffen. echt een domder die meid van ons. hahaha

happy was je helemaal vergeten net. meid kruip lekker je bedje in en nog maar 1 dagje toch. kan je lekker genieten van een lekker weekendje weg.

xx bambi

@jaqcy: idd t was ook heerlijk.
@rimke: gelukkig geniet je ook nog heerlijk van het gevoel van het getrappel van je kleine meid.
@bambi: Volg je gevoel, ik weet zeker dat dat goed komt. En wat t douchen betreft, ik herken t. Soms is t: "ze slaapt, en nù douchen." wel als papa is, want stel ze wordt gauw weer wakker.

De kleine is wakker geworden en is hangerig en huilerig. maar echt pijnhuiltjes, zo zielig. ze is op mijn arm in slaap aan t vallen.

Terug
Bovenaan