KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaaaaaah meiden!
Weer twee rode stippen op onze roze wolk.........godver.
Maar goed, voor linnie: ben blij dat het door heeft gezet!  Kun je idd lekker aan de clomid beginnen! Veel plezier bij je pa vanavond!! En gefeliciteerd natuurlijk!

Bieb: toch raar dat die kleine poes dat lukt............maar het zijn kleine tovenaartjes, je ziet het haar vast een keer doen.........succes nog even met werk........

Mamoetje: wat leuk, dat berichtje van EllenAnn! En fijn dat ze gevonden heeft wat ze zocht, toch weer iemand inspiratie gegeven........
En ben benieuwd hoor, naar je nieuwe baan, als iedereen zo positief is zal het bijna wel toch!

Sterretje: hihihihi, heb je toch allleen je pyama dag gehouden?
hoe is het met je pols???

Bambi: veel plezier met je bezoek!

Nou, wij zijn alweer 2 uurtjes terug van oma, ben bekaf en heb koppijn..................heb al een p'molletje ingenomen dus hoop dat het zo afzakt........hebben bij oma al warm gegeten dus halen vanavond een frietje........lig er ook erg vroeg in denk ik dus ws tot morgen!!

@rimke: toch weer hoofdpijn, verdorie. Ga inderdaad vroeg je bedje in. Met mijn pols gaat t nog steeds niet goed. Ik kon echter tijdens t telefonisch spreekuur niet bellen, dus dat wordt morgen.
@linda: haha joey ging zich scheren, op opa's verjaardag moet hij er ook goed uitzien.
En jippie weer ongi. Een frisse start weer voor jou.
@bambi: hihihi, ben je vanmorgen gaan wandelen toen ze niet sliep? autorijden helpt ook wel eens. Wel fijn dat het zo goed gaat.

@bieb: die kat van jou kon de mijne wel zijn. Ook al zo'n slimme die we steeds in de gaten moesten houden. Zo'n chip scheelt, maar als ik haar kwijt ben helpt het rammelen met de zak whiskas ook, dan is ze zo hier
Gelukkig vind je het deze ronde zelf niet heel erg van je ongi. Maar daarna weer volop spoelen, dus.
@mammoet: ik bedoelde spannend met je misschien toekomstige nieuwe baan. (zo goed gezegd )
@jacqy: je hoefde gisteren niet meer te sporten begreep ik. Echt balen als je je sleutel vergeet. Is me ook al eens gebeurd, alleen had ik geluk dat het voor mijn huis gebeurde.
@happy: weer vreemde klachten, hmmm. Je wilt er niet direct vanuit gaan dat je zwanger zou kunnen zijn, maar hopen mag wel. Ik voor je.

Ik geloof dat ik iedereen gehad heb. Het was weer veel lezen en ik ben bekaf. Ik ben vannacht veel te laat naar bed gegaan en moest vanmorgen weer vroeg op. We zijn gaan babyzwemmen en ze lijkt al iets vrijer te worden tijdens het zwemmen.
Vervolgens moesten we naar het consultatiebureau. Ze is vandaag 2 maanden oud en weegt, schrik niet: 6030 gram en dat op borstvoeding . Ze was heel vrolijk en aan het lachen en kreeg in elk been 1 prikje en moest vervolgens  huilen. Mama had ook de tranen in de ogen staan. Ik had wel 2 koude washandjes meegenomen (dank je wel voor de tip linda!) Ook heb ik haar daarna meteen gevoed. Het ergste was toen voorbij. Ik heb geluk dat ze vanochtend niet veel had geslapen, dus ze slaapt nu en merkt er dan gelukkig toch niet veel van. Ik ben benieuwd hoe de overige 45 uur gaan verlopen.

nou, voor de klusbabes was er nog: 1e ronde, 1e kindje en 2e ronde, 1e kindje, dus we zitten al op 30x700=21000 berichten zelfs. Als je dat zo leest is het best veel.

Ik ga even liggen.

hoihoi,

was gezellig met de visite en heb hele leuke cadeaus gekregen. een soort kraammand voor elke dag een cadeau, maar mocht ze allemaal uitpakken. een cadeau voor papa een boekje en een cadeau voor mama een lekkere scrub. en voor lois een pakje   van lief . echt heel schattig fucsia roze broekje met een wit shirtje met fucsia bloemen en het woordje lief. echt te schattig gewoon. en verder der 1e lepeltjes voor der fruithapje, slofjes voor de koude voetjes, een tutlap van winnie de poe. echt heel leuk gedaan van me vriendin.

en van me zusje ook weer een cadeau, die blijft geven hahaha. een roze majootje, die wilde ik   nog hebben voor bij een bijpassend kledingsetje wat ik al had gehad.
En ik kreeg een soort treintje met haar letters, dat wilde ik ook graag hebben. echt super weer. lekker verwonnen.

Linda je ongie is dus echt goed doorgebroken. voel je wel goed? succes met de drukte vanavond.

rimke lekker frietjes.... kruip er maar vroeg in en lekker tot rust komen.

mamoetje ik hoop dat het indd posie uitpakt met die baan. als iedereen zo enthausiast is.

bieb, nou die xena van jou weet dus plekjes te vinden buiten je schrikdraad om, indd slim om haar snel te laten chippen, voor je het weet is indd weg. brrr zal wel schrikken zijn.

we eten lekker verse boontjes met een aardappelen en snitsel jammie. me man is het aan het klaarmaken, maar had natuurlijk de aardappelen en boontjes al gemaakt. dus hoeft alleen de snitsels te bakken en de rest kookt vanzelf hahaha

straks lois in bad en de fles en daarna lekker zelf douchen en heel de avond op bed liggen. heb best veel gedaan. vandaag.
ga ff opzoeken wat ik lois nou het best kan aantrekken met dit warme weer, ik verdorie 25 gr op der kamertje. pffff.

xx bambi

zo sterretje die meid van jullie doet het goed. ruim 6 kilo alweer. ach arme meid met der prikjes. gelukkig was het zwemmen vanmorgen weer fijn en was ze lekker moe daarvan.
kunnen ze nog ziek worden van die prikjes ? omdat je de komende 48 zei.... hoop het niet hoor.

nou ga nu naar me eten.

xx bambi

He meiden!

Sterretje, wat word je meisje al groot zeg! En fijn dat alles goed was op het consultatie bureau.

Babmi, lekker op visite bij je ouders geweest. Met je lieve meid! Heerlijk hoor je verhalen!

Rimke, was dus gezellig bij je oma. En al lekker warm gegeten. Maar dus weer die koppijn he! Schiet niet op!

Happy, jij mag niet ongie worden hoor!

Linnie, jippie! ongie, hoop dat deze ronde de laatste is voor je hoor!

Bieb, ongie geworden helaas... maarja, wel een lekker drankje op je vrijgezellefeest en je trouwen!

Mamoetje, ik woon in voorburg... dus vandaar... ik werk zelf in het MCH. Heb daar en in het diac het meeste vertrouwen... dus daarom toch maar voor mijn eigen ziekenhuis gekozen. Weet ook dat de gyn waar ik kom, goed is.   dus dat scheelt.
Wel handig dat het op weg naar je werk is! voor mij word het nog wel lastig. Wil niet dat mijn collega's ergens vanaf weten... moet nog even kijken hoe ik dat ga realiseren...

Vandaag lekker gewerkt! Met mijn oude collega's op de andere locatie! Gezellig!!!! Morgen ochtend naar de gyn. Schijt echt in mijn broek! Maarja, moet wel. Ben morgen vrij, en daarna ga ik naar een vriendin. En 's avonds uit eten met collega's. dus ben er morgen denk ik niet. Misschien even na de gyn. Jullie horen het wel van mij!

Liefs Jacqy

Lieve Jacq: succes morgen he!
Maak je niet te druk..............is lastig maar zie het als hulp he!
Niets wat'ie gaat doen doet zeer, is eng of wat dan ook................alles komt goed lieverd, en ik hoop dat hij wat voor jullie kan betekenen...................iets kleins, zodat je volgende maand zwanger bent..........hahahaha, dikke kus voor jullie!!!!

hihihi, eventjes hoor, maar onze grote vriendin heeft weer een gezellige opmerking op het nieuwe moderator topic.............heel tactisch.............valt wel mee maar vond het weer typisch.........moest het effe kwijt......

Nog even een kop thee en dan naar mijn mandje...........ben kapot, vanmiddag behoorlijke krampen gehad en dat vreet volgens mij toch energie, je gaat toch inspannend zitten voelen en dat soort dingen.........ach ik kan het ook niet uitleggen, ga lekker slapen............tot morgen lieve meiden!

Terug
Bovenaan