KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

pfff ik ben mega ongesteld, en me kop knalt ook uit elkaar al vanaf vannacht, maar goed,
wat een drukke dag gisteren zeg, ik was blij dat ik gisteravond om 11 uur in huis was, maar ja het hoort erbij hhaah maar het was wel gezellig

bambi : haha wilde lois niet slapen gistereavond ze vond het veel te gezellig haha, die kleine smurf

sterretje; heeft de kleine nog last gehad vannacht van de prik?? en ik ben blij dat ik zo af en toe een nuttige tip aan jullie door kan geven,
Joey heeft gelukkig nooit last gehad van een prik hij was alleen moe gelukkig,

rimke; weer krampen gisteren, dat kan ook van de lange rit en visite enz, zijn, want je moest natuurlijk wel een eind weg gisteren, en logisch dat je kapot was gisteravond, heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen??

bieb; xena liep over het schutting, jeetje zeg, raken jullie aan nog wat om er voor te zorgen dat ze er niet overheen springt haha lenige poes die xena

happy; was het gezellig met de visite gisteravond? en hoe is het nu met je? ik hoop echt voor je dat deze klachten nu wel goed zitten meid

jacqy: succes vandaag bij de gyn meid, en niet zenuwachtig zijn, ga er anders vanuit dat jemeteen een inwendige echo krijgt, dat heb ik tenminste wel gehad,
succes meid en laat ons weten hoe het was

zo ik ga zometeen even boodschappen doen, en me pa komt straks nog effe, en ikhoop dat die koppijn zakt
ik ben er straks nog effe

xxx linda

Goedemorgen lieverds,

Zo vandaag nog ff werken en dan lekker 5 dagen vrij, wat een luxe zeg. ik merk op de zaak wel dat het vakantietijd is want het is veel stiller. Vandaag vind ik dat prima, begin ff met schoonmaken en vervolgens zit ik de hele dag op het terras, goh vervelend geld verdienen he hahaha. Vanaaf met de meiden nog ff wat drinken..die doen alsof ik ga emigreren haha. Ben zondagavond alweer terug .......Ach met zulk weer met de meiden op een terras vind ik prima hoor ! Lekker een avondje aan de sinas whahaha. Weet dus niet of ik er vanaaf ben, probeer het wel en anders morgenochtend nog wel......

Rimke, heb je een beetje geslapen meisje ? Tja die klachten van mij, helemaal negeren doe ik natuurlijk ook niet, daardoor ben je er toch weer meer mee bezig maar, heb wel het besef dat het niets hoeft te betekenen. Heb gewoon constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden, bah dus vergeten kan ik het sowieso niet haha. Doe je lekker rustig aan met dat warme weer !!!!

Sterretje, duim maar lekker door hoor !!! Kan nooit kwaad he haha. hoe is het met die kleine, niet meer zo huilerig en hangerig als gisteren ? Ach dat kleine ding...mama met tranen toen ze dr prikje kreeg, logisch hoor meisje...

Linnie, ach joh, voel je je nou zo beroerd...verdorie. we waren blij dat het doorbrak maar, nu mag het wel weer wegwezen he ......die koppijn weet hier ook wat ....rustig aan he...lekker relexen, je huisje is schoon dus het mag hihi.

Jacq, nogmaals succes en ik denk aan je meisje. Straks ben je opgelucht dat je gegaan bent ......

Ga ff douchen, kom zo nog ff spieken
Liefs happy

Hey meiden,

Happy; Ben je er nog meid? Zometeen een dagje werken en dan lekker vrij, heerlijk he....

Jacqy; Ik weet niet of je het nog leest, maar succes bij de gyn he!

Linda; Ik hoop dat de hoofdpijn wat gaat zakken meid, echt balen. Waren we net blij dat je ongesteld was, maar zo heftig, dat hoeft nou ook weer niet he.

Sterretje; Jeetje jullie kleine meid wordt groot zeg! En haar eerste prikje zileig he. Is ze nog ziek geweest?

Rimke; De kleine is ingedaald, super. En het wordt inderdaad weer warm weer, ik denk aan je meid. Doe rustig aan he.....

Bambi; Het gaat goed met jullie meid zo te lezen, fijn hoor, lekker genieten he. Is je vriend eigenlijk nog steeds vrij?

Bieb; Oh de trouwdag komt nu echt dichtbij, leuk he. Alles onder controle?

Nou, hier gaat het echt super goed, onze kleine man krijgt nu echt een ritme en heeft afgelopen nacht zelfs door geslapen..... Hij gaat nu ook lekker lachen echt super leuk.

April

April, wat leuk dat je er weer ff bent !!!! heb helaas geen tijd om ff te kletsen want ga zo de deur uit. Goed om te lezen dat alles zo goed gaat met je ventje......lekker doorgeslapen, knap hoor en lekker aan het lachen, heerlijk toch ! Geniet er maar van meis, geef hem maar een dikke kus van mij !

Bambi, haha mama wou douchen en papa heeft het ff geregeld, goed toch ! Hoe gaat het met je ontsteking? Al wat beter ? Geef jij je meisje maar een dikke ksu van mij !

Meiden, ga vliegen haha. Lekker een dagje betaald in de zon zitten .......Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer, rimke rustig aan he lieverd....

Kusssss happy

Goedemorgen!

Nou, ik heb 6 uur geslapen in totaal.............valt best mee toch? Misschien leer ik het weer! Fons is alweer aan het klussen geslagen bij die vrienden van ons. Daar gaan we vanavond ook bbq-en........moet nog even een salade maken en stokbrood kopen voor daar.

Bambi: een donderstraaltje hebben jullie dus! Het is wel goed hoor, dat ze zichzelf in slaap kan krijgen! Veel plezier met die kleine weer vandaag! En geniet een beetje van de zon!

Sterretje:heb je een luierdag vandaag? Na die toestanden van gisteren? Lekker onder de parasol!!!

April: wat fijn om te lezen dat jullie mannetje het zo goed doet! En lekker lachen, heerlijk toch!

Linnie: is je koppijn enzo nu verdwenen? Nadat ongi goed heeft doorgezet??

Happy: "werkze" vandaag lieverd, smeer je goed in, hahahaha!! Tuurlijk word je elke dag met je neus op de feiten gedrukt als je zulke klachten hebt, je moet er toch aan denken, ik denk met je mee, en stuur positieve energie goed??

Bieb! Lekker de zon in meid, na je werk! Kun je lekker gaan bijkleuren voor je trouwerij! Het was gisteren dus erg rustig?? Ach, het is ook zomervakantie in de meeste regio's toch?

Jacq: denk aan je hoor, lieverd! hoop dat het mee is gevallen!

ik heb hier lekker de tuin deuren open, en fons heeft de parasol al opgezet, dus ik hoop dat we het een beetje koel houden in huis............boven heb ik alle raambekleding dicht gehouden en de deuren en ramen aan de achterkant open (=schaduw............). Ben benieuwd!

Hee meiden!

Jacqy: Succes meid.. Ik denk ook aan je hoor.. En maak je niet te druk hé!

Bambi: Je meid lekker klaar wakker en jij wou douche! haha nou gelukkig heeft je mannetje het even overgenomen en sliep ze daarna lekker! Hoe gaathet nou tussen je benen?

Rimke: Geweldig je hebt 6 uur geslapen.. MIsschien was je lichaam onrustig omdat die kleine aan het indalen was.. EN nu dat gebeurd is is je lichaam weer wat rustiger.. (of zeg ik nu iets wat niet kan?!?)

Happy: Nou je hebt het beter als ik.. Ik zit maar te internetten en te rotzooien hier en ondertussen staat de airco op dezelfde graden als dat het op de noordpool is.. En dan hebben ze het nog warm! Ook hir is het vakantie tijd.. Zelfs zo erg dat we ipv 1 x per week een grote bestelling doen we nu 1 x per week een kleine bestelling..

Linda: NOg steeds hoofdpijn! Hopelijk trekt het snel een beetje weg.. Zal inderdad wel van gisteren komen.. Maar gelukkig heb je het wel   naar je zin gehad!

April: Geweldig dat het zo goed met jullie gaat.. en hij gaat steeds meer lachen.. wat lief!

Bieb: Xena wer op de schutting.. Misschien op de schuur ook schrikdraad plaatsen?!? Of juist precies boven op de schutting ook nog!?

Ik had het topic ook weer gelzen ja.. Moest er wel om lachen.. ze kletst nou ook mee bij dat andere topic waar ik zit.. weet neit wat ik ervan moet denken.. Reageer er zowiezo al niet veel meer want vergeet het telkens.. hihi..

Nou nog 6 uurtjes en dan he ik alweer weekend.. MOrgen solicitatie en zaterdag met vrienden van mijn moeder zusje en mij (ook beetje van me vriend) wat doen.. wat weten we nog niet.. Of we gaan naar hauwert (daar wonen ze) of we gaan hier naar madurodam en daarna naar scheveningen.. Deze vrienden hebben we 5 jaar geleden ontmoet in het vliegtuig ondeweg naar turkije.. Ze bleken in hetzelfde hotel te zitten en we zijn de hele vakantie met ze opgetrokken.. hun bleven een week langer! SIndsdien zijn we elke herfstvakantie met ze naar turkije geweest.. Heel gezellig.. Moet wel ff wennen want vanaf af dit jaar ga ik niet meer mee.. Martin is daar vorig jaar erg ziek geworden dus die wil lie ver ook niet meer en we heben het geld er neit voor dit jaar.. Wel jammer is altijd super gezellig.. maarja maken we het zaterdag wel extra gezellig.. En zondag helemaal NIETS! Heerlijk lekker een pyyamadagje en savonds chinezen bij me ma zoals elke zondag!

Ga nog even me werk afmaken en dan ff wat schoonmaken hier voordat de bazen maandag weer terug komen!

xxxx Mamoetje

he mamoetje!
Succes morgen met het sollicitatie gesprek alvast!
En naar Hauwert? Daar vlakbij ben ik geboren en getogen, wat grappig! Endje rijden........
Ik denk niet dat mijn slechte slapen met indalen te maken heeft, wat dan is ze al een maand of 5 aan het indalen............maar goed, moet maar blij zijn met de uurtjes die ik gemaakt heb, nu nog een keertje alle 6 de uren achter elkaar aan en dan ben ik helemaal bijna tevreden!

Nog even volhouden op je werk he!

Hee Rimke,

Oke, ja dat kwam in mij op ik dacht zet het gewoon neer.. hihi..

Woon je er nog steeds dan.. bij hauwert.. Kom ik alvast een kadotje voor de kleine afgooien als we die kant op gaan..  

JIPPIEJ me bazen zijn morgenpas rond 2 uur bij de haven in Nederland terug.. dus ik zal ze vandaag niet meer zien.. Ze hebben er een handje van om eerder terug te komen dan gepland maar nu dus niet.. En dan nog 4 dagen en dan ben ik hier klaar!

Zo hierachter zit een bakker.. EN we hebben het raam  nu openstaan ipv de airco nu ruik ik allerlei lekkere dingen.. Krijg je honger van.. Gelukkig heb ik geen brood bij me vandaag dus ga ik straks wat lekkers halen!

xx Mamoetje

Terug
Bovenaan