KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ola meiden,

Zo, drukke dag geweest en nu mega koppijn dus ga lekker ff plat !

Rimke, gezellige dag meisje !!! Jippie, 37 weken gehaald......

Sterretje, dat lijkt me heerlijk wakker worden meisje.......

Jacq, nog gefeliciteerd en een gezellige avond. Bij de gyn geweest en duidelijk en concrete stappen in het vooruitzicht, mooi zo !!

Bieb, veel plezier met je afterparty....ben benieuwd naar je verhaal

Linnie, haha zie weer volendam op tv nu...volgende keer zwaaien he...

Bambi, oooohhhhhh leuk leuk leuk, kleine katjes......Ik zou wel willen maar, er lopen er al 2 en een hond, moet een keertje stoppen he !!!

Ga ff plat, tot laters lieve schatten, fijne avond......Misschien tot straks en anders tot morgen...

Kusssss happy

happy: ik hoop dat je hoofdpijn zakt meid, en moet je niet aan de wieber vanavond?, en wat had je nou weer van volendam op de tv, sorry dat ik niet heb gezwaaid hahahaha

met me steekjes gaat het wel ik heb het idee van een bbz van me af gezet haha sorry voor me gezeur hoor meiden, maar nu merk  ik pas  hoe angstig wat of ik eigenlijk ben, ik ga er gewoon vanuit dat het beurs is en dat we teveel hebben geklust hahah

ik ben er later nog eventjes

xxx linda

@jacqy: ik dacht al er is nóg iets op 8-8-08. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaqardag van Tom. Een fijne avond. Wel rot dat ie moet werken.
Ik vroeg dat idd. Nog 3 maanden wachten en dan weet je meer. Ik hoop dat de tijd voor je omvliegt meissie.
@linda: doe je voorzichtig meid. Wie weet heeft de ha gelijk. Je hebt er wel heel veel last van.
En lekker gaan klimmen en klauteren. Ik neem aan dat Tom mee was. Dus joey heeft zich uitgeleefd? En die ligt zeker moe in bed.
@bambi: ik heb al 3 katten, dus nee, thx.
Leuk dat de kleine al reageert. En op de thuisdagen slaapt de kleine eigenlijk ook beter. heeft misschien ook met de indrukken te maken.
@phoebe: hoe is t meissie?

Ik naar die foto-tentoonstelling, is die al weg  Er hingen nu schilderijen. We zijn toen maar lekker de stad in gegaan en hebben op een klein terrasje wat gedronken. Ze huilde niet, maar begon te brabbelen, hahaha. Ik voel me op die kleine terrasjes toch iets rustiger.

@happy: wat vervelend van de hoofdpijn. Ik merk wel dat je er vaak last van hebt in een drukkere periode. Neem op tijd je rust meid.
@linda: ik vroeg nog over de voetreflexologie, maar misschien had je t niet gelezen.

we gaan zo eten, fijne avond allen

sterretje: gelukkig ging het goed op het terasje en ging ze brabbelen, en balen dat die fototentoonstelling al weg was , en ik zit er inderdaad erg mee ik heb ook even een bbz op google opgezocht maar daar moet je ook maar niet naar lezen want dan wordt je ook niet vrolijk, maar goed, ik ga een maandag of een dinsdag nog een test doen en als die negatief is verwacht ik het ook niet haha en heb ik me gewoon verrekt ofzo
oja dat van die voetreflex ik vergat daar steeds antwoord op te geven sorry, ik voel me daarna lekker ontspannen als ik dat heb gedaan, en de ene keer doen me voeten vreselijk zeer en de andere kant weer minder of niet, in je voeten zit al je weerstand enz. en dat kan ze allemaal voelen, Ik ben aan beide heupen geopereerd maar ik had dat nooit tegen haar gezegd en een tijdje geleden zei ze ik weet het niet hoor maar jouw heupen daar is iets mee dat zit niet helemaal lekker en toen begon ik te lachen en zei dat ik daaraan was geopereerd, maar ik wordt er lekker ontspannen van in ieder geval, ik ben daar heengegaan omdat ik helemaal gek werd van de oorsuizen, en dat heb ik nu onder controle maar ik ga nog steeds heen want ik vind het gewoon lekker ik ga om de 5 weken nu ofzo

xxx linda

goeiemorgen meiden

Ik denk dat ik maar een hobby moet zoeken want ik ben tegenwoordig bijna de enige op het forum hahaha,

rimke; hebben jullie het nog gezellig gehad gisteravond? en ging het allemaal wel met je?

jacqy: is het bij jullie ook gezellig geweest met het vieren van tom zijn verjaardag?

happy: is je hoofdpijn gezakt?

ik heb vannacht heerlijk geslapen me temp was nog hoog vanmorgen, de steekjes zijn er nog steeds haha, maar ook af en toe aan de linkerkant,
Zometeen naar de kerk want er is een mis voor me moedertje, we doen nu om de 2 maanden een kerkmis voor me moeder

meiden fijne dag allemaal en ik ben er later nog even

xxx linda

hallo meiden,

hoe is het?
sorry ben gister  heel de dag weg geweest, moest een vriendin van brusselse vliegveld halen en ben heel de dag daar geweest. nu nog zit ff op haar laptob iedereen ligt nog op bed.

LINDA: ik snap het helemaal dat je je  eigen daar druk ov er maakt je hoeft je eigen niet te verontschuldigen wij zijn er voor de leuke en de minder leuke dingen. ik heb namelijk ook steken gehad zo 3 a 4 dagen na de eisprong als ik ging zitten dan ging er een hele pijnscheut door mijn rechterkant maar weet nooit of het me eierstok of mijn darmen zijn

BIEB: van harte gefeliciteerd met je huwelijk hoe voel je je nou ik voelde me niet anders maar het is wel een super mooie dag....we horen het wel!!

RIMKE: jippie je mag thuis bevallen ( voor jou dan jippie) ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken weet niet wat dat is maar dat gevoel heb ik van lekker in het zh mocht er iets mis gaan lig ik op de goede plaats. maar ieder zijn ding, maar ook nog gefeliciteerd met fons leuke verjaardag gehad???

JACQY: volgens mij zitten jullie in hetzelfde schuitje als henri en ik bij mijn man is zijn zaad ook niet slecht maar ook niet goed, en ik heb al die samenlevingstesten al gehad, ik moet als ik nu ongesteld word nog een baarmoederfoto en dan gaan ze iui doen, heb jij nu niet dat er een enorme last van je schouder valt nu je in het zh bent geweest ik had dat wel, tegen ons hebben ze ook gezegd dat het waarschijnlijk zeker wel gaat lukken. succes meid.

STERRETJE: ja dat huilen is echt vervelend want je denkt van wat is er moet ik haar eruit halen maar als ik dat doe verwen ik haar dan te hard enz enz... je moet gewoon doen wat je denkt wat je moet doen en dan weet ik zeker dat je het goed doet.

BAMBI: ook al lach geluiden, leuk zeg dus bij jullie gaat ook alles goed...

nou ga weer ff stoppen want een hondeweer hier vooral als je bijna 3 wk in 35 graden heb gezeten heb alleen een jurkje bij met korte mouwen zal wel kou lijden worden vandaag....

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan