KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen!

Ik heb de 37 weken gehaald! Hoera! Nu mag ze komen............whahahaha!
Ik ben vandaag de hele dag niet online, want vieren vandaag de verjaardag van Fonske.
Morgen ben ik er weer!!

Linnie: lieverd, ik duim zo hard voor je..............hou vol!!!

Happy: ben trots op je meis, goed gedaan!

Bieb: hoop dat je een fantastische dag gehad hebt!!

Andere meiden, geniet van jullie weekend he!
Lekker de mannen weer thuis, voor onze verse moeders..............geniet er van!!!

Kus Rimke

@rimke: hahaha, idd dus papa mag nu ook helpen.
Feliciteer Fons maar met zijn 40e verjaardag. Dat er nog heel veel verjaardagen mogen volgen. Een fijne dag samen, geniet ervan.
@linda: hè, wat vreemd van die temp. Wel goed dat de ha je zo goed in de gaten houdt.
@happy: goed gedaan meissie, hoofd op. Misschien keken ze en spraken ze wel over het feit dat ze het zo moedig vinden van je dat je daarheen bent gegaan. Het kost lef, toch! knap gedaan iig.
@bieb: hé newly-wed. Ik hoop dat je geen last van t weer hebt gehad. veel plezier vandaag met de afterparty en het weer ziet er goed uit als ik de vorspellingen mag geloven. Ik denk aan je.

Zo zeg wat is er gisteren weer veel gekletst zeg, not!
vandaag wordt t waarschijnlijk boodschappen doen en beetje in   t huishouden. Ik wil eigenlijk dit weekend nog naar een foto-expositie, maar even kijken of dat gaat lukken.En morgen op visite. Ik heb nu nergens zin in. een beetje moe van afgelopen nacht. De kleine heeft weer een ontwikkelingssprong en volgens mij tevens een regelnacht.
Vanmorgen mocht ze even tussen ons inliggen terwijl we langzaam wakker werden. Ze was aan mijn lip aan t trekken en met haar hand tegen mijn arm aan t slaan, hahaha. Als ik mijn ogen open deedkeek ze me met een grote glimlach aan.

hey meiden

happy: je hebt je best gedaan gisteren haha, en inderdaad je gaat voor het bruidspaar en niet voor de rest,

rimke; veel plezier vandaag met de verjaardag van fons vieren meid, en ze mag komen want de 37 weken zijn gehaald, haha ik hoop dat je deze dag een beetje doorkomt zonder ongemakken

sterretje: ach lekker tussen jullie in wakker worden dat is echt leuk en dan krijg je ook een allergrootste glimlach kadoo dat maakt gelijk die slechte nahct weer goed

bieb; hoe was jullie trouwdag? hebben jullie heerlijk genoten meid, en wanneer gingen jullie nou op huwelijksreis was dat nou een woensdag?

zo het klimmen en klauteren gebeuren was erg leuk we waren er om 10 uur en we waren om kwart voor 2 weer thuis, zelfs ik kan nu op bed haha, ik heb nog steeds die steken maar ik zie het wel ik ga een dinsdag als me temp dan nog hoog is weer effe testen voor de zekerheid, en mij lijkt dat stel dat ik zwanger ben en het is weer mis dat ik dan nu nog geen kans loop dat het gaat knappen ofzo maar goed ik zie het wel meer kan ik toch niet doen nu, en ik hou het er maar op dat het uit me lies komt, want met joey optillen doet het ook trekken en zeer

meiden ik ben er vanavond nog eventjes

xxx linda

He meiden!

Bieb, gefeliciteerd! Jullie zijn nu echt getrouwd (als jullie tenminste JA hebben gezegd!). Fijne dag nog vandaag, en hoor graag de verhalen!

Rimke, joehoe! 37 weken! Je mag lekker thuis bevallen. Veel plezier vandaag met de verjaardag van fons. Het is tenminste mooi weer!

Sterretje, man weer thuis, mag weer meehelpen! hahaha fijn weekend meis!

Linda, ha heeft dus gevoeld, maar nog niets bijzonders. Balen wel hoor dat je er zo veel last van hebt. En temp weer iets hoger vanmorgen... nou ik duim hoor meid!

Zo, vanavond vieren we tom zijn verjaardag. Gister was hij jarig, maar vind het makkelijker om het op zaterdag te vieren.
Het huis is aan kant. De taart en cake is gebakken, nu nog even mijn haartjes verven en onder de douch.Tom moet het hele weekend werken. Wel ongezellig, maar kan ik eindelijk morgen eens mijn strijk weg werken! haha

Sterretje, jij vroeg over dat zaad he? Nou inderdaad, theoretisch kunnen we er gewoon mee zwanger raken. Want je hebt natuurlijk maar 1 goed zaadje nodig. Maar als de kwaliteit zo blijft, gaan we toch over op inseminatie, want de gyn zij zelf al dat het anders wel heeeeel lang kan duren. Tom is er wel oke onder. Hij vind het allemaal wel best! Gelukkig maar. Ben blij als de 3 maanden voorbij zijn, wil weten waar ik aan toe ben! haha, ben niet ongeduldig he!

Meiden, ga mijn haartjes even verven!

Liefs Jacqy

he meiden,

rimke jee 37 wk  behaald. en veel plezier met fons zijn verjaardag.

jacqy jij ook veel plezier vanaaf met het vieren van tom zijn verjaardag. en de uitslagen waren oke bij de gyn. fijn dat tom het niet slecht opvangt. en insemineren miss wel. spannende tijden dus.

happy werkse weer. en je was de bruid mooi.

mevr. bieb hoe was je mooie dag ?? veel plezier met je afterparty

linda aan je temp gezien wel een eitje he. niet fijn die pijn in je lies. het was dus leuk voor joey met het klimmen en klouteren.

sterretje een beroerd nachtje gehad, jammer. maar dat wakker worden met zon grote smile geweldig hoor.

Lois lacht af en toe ook, maar nog niet op commando hahah. ja hoe zeg je dat. hahaha. ze is heel erg aan het oefenen met haar gezicht en als we een leuk spelletje doen of met haar spelen, dan komt er wel eens een smile en een guh....geluidje uit hahaha

vanacht een heerlijke nacht... om half 12 haar laatste fles en van morgen of half 7 pas wakker heerlijk. 8 uur weer op der bedje en mama ook weer in bed tot 10.30 zalig en lois sliep na haar fles van toen weer op der bedje.
snap er niks van heb haar om half 3 wakker gemaakt voor der fles en half   4 wilde ze nog niet op bed. heel hard huilen, nou vooruit nog even knuffelen en net om 4 uur weer op der bed.
ze slaapt heel de dag op bed, doed ze anders nooit hahahah. tuurlijk papa is thuis, dan moet ze zich wel voorbeeldig gedragen, of het komt omdat mama vandaag niet weg hoeft en zij dus gewoon op der bed MOET hahaha. kijk ze huilt wel ff, maar dat hoort erbij.

we hebben vandaag ook een oppas baby hahah nee een puppy van 10 wk. zon mega schatig lief ding. en hij luisterd zo goed. beter als ons eigen mormel en die heeft al2 cursussen gelopen. Nou heeft Remus vandaag zoiezo poep in zij oren, want hij is een beetje jarlours. maar goed. er komt echt geen hond bij, dus ben blij dat ie vanaaf weer weg gaat, heb verder geen last van hem hoor, maar wel van me eigen nuroot hond hahah.

verder zijn er 5 jonge poesje bij me moeder geboren,, gisteren.. en ze zijn geweldig. het is een heel appart nestje geworden. Hun moeder is een halve main coone en hun vader een raszuivere main coon. net zo als de katten van bieb. Dus het worden hele mooie katjes.
ik had al een paar weken geleden gezecht het worden er 5., nee ben je gek zij me moeder nog. (ze heeft ooit eerder 1 kitten van deze poes gehad.)
Ik zij nee echt 5, er zit 1000 euries in Kyra der buikje hahaha. 200 euro per stuk leveren ze op zijn minst wel op hhahaha
iemand nog interesse whahahahah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga weer.
xxx bambi

jacqy: nog gefeliciteerd met tom zijn verjaardag, envoor vanavond veel plezier met het vieren

bambi: ik hoef geen kat hoor, en wat heeft lois lekker geslapen vannacht zeg, en het gaat beter met in bed liggen overdag, ze moet toch eraan wennen of ze nou wil of niet, en inderdaad dat huilen hoort erbij maar neemt niet weg dat het niet leuk is

ik ga zo effe naar me pa toe, nu ga ik echt stoppen, hahaha ik en er vanavond weer

xxxx linda

Terug
Bovenaan