KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arm ding, zat midden in een stortbui..........weinig katten laten zich nat regen, Jack echter wel..........whahahaha! Stom dingetje.

Ik ga idd al vaker in het logeerbed hoor, maar ook daar lukt het vaker niet dan wel om te slapen.........hebben echt alles al geprobeerd, is een kwestie van geluk hebben..........

Nou, ik ga nu echt even douchen..........

hahaha die jack. ach is t vlooienspul er meteen afgespoeld.
jammer dat t met slapen toch een kwestie van geluk is.

douche ze.

Ik ga nog even genieten van een kopje decafé, voordat ik weer richting masseur ga.

He meiden!

Even snel stiekem vanaf het werk...

Net bij de gyn geweest. Al mijn uislagen zagen er totop heden goed uit. Heb eisprong gehad... Nu op dag 3 weer bloed prikken, en op dag 12 follikel echo. Kijken ze naar mijn slijmvlies en eitjes e.d.
Het zaad van mijn mannetje is niet helemaal goed van kwaliteit. Kan beter, is niet echt slecht, maar toch.. over 3 maanden moet hij nog een keer inleveren. en als het dan of hetzelfde is als nu , of slechter, dan gaan we waarschijnlijk starten met inseminatie heeft ze gezegd.
Even afwachten dus!

Meiden, mijn moeder is pas 21 september jarig hoor. Maar zijn nu vast gestart, want we hebben het alledrie zo druk. haha Maar alvast bedankt voor de felicitaties! hihi

Rimke, je hebt goed geslapen zo te lezen! fijn hoor meid!

Ga weer even verder werken!

Liefs Jacqy

sterretje: de kleine heeft vannacht wel lekker geslapen in iedergeval maar vanmorgen had ze geen zin,? ik hoop dat ze vandaag wel zin heeft in de massage, en je zat er even doorheen, datis ook wel logisch meid, er komt zoveel op je af en als de kleine dan huilt en je kan niks doen dat is gewoon frustrerend,   maar je doet het goed hoor meid

rimke; bij jullie ook de regen losgebarsten en die gekke jack liep erin hahaha hij is 1 van de weinige die het lekker vind water haha
en je slaapt vaker op het logeerbed lees ik, het is in ieder geval rustiger   maar het is alleen jammer dat het niet mag geven,

jacqy: alle bloeduitslagen waren goed , alleen balen dat het zaad van je man niet helemaal top is, hopelijk is het over 3 maanden wel goed, en anders gaan ze verder met inseminatie, dat is nog even afwachten, en je hebt je eitje gehad dat is super

ik ga gelijk weer stoppen, ik kom vanmiddag wel even verslag uitbrengen als ik bij de ha ben geweest ik ben wel benieuwd, maar ik ben wel zenuwachtig, ergens aan me temp te zien verwacht ik geen bbz ofzo hoor maar ja ik wil gewoon effe weten wat de ha ervan vind

xxxx linda

@linda: thx. Ja, 's nachts slapen gaat goed, alleen gisteren heeft ze overdag zo'n dag gehad waarbij ze met moeite in slaap viel en gauw weer wakker was, etc. Dat wilde ik haar vandaag besparen.
Ze had het naar haar zin bij de babymassage. Heerlijk om te zien hoe ze dan geniet. De massage in het gezicht vond ze vreemd. Leuk om al die reacties bij haar te zien.
Hoe voel jij je trouwens altijd na de voetreflexologie? Want naast massages wordt dit ook gegeven en ik ben wel een beetje benieuwd geworden ernaar door jouw verhalen.
En alles komt goed. Ik neem aan dat je een hele fijne ha hebt. succes iig en ik ben benieuwd.
Je had het van de week over de creche, maar joey is in de vakantieperiode toch niet geweest of wel?
Ik heb hier iig al de rekening van de opvang liggen. Gelukkig wordt een gedeelte door de belasting vergoed, want dit was nog niet eens voor een volle maand.
@jacqy: Hahaha, waren we wat gauw met feliciteren. Maar 50 is dan ook wel heel speciaal, daar mogen we nu alvast voor feliciteren.
Wat fijn dat alles in orde is. Hoe was Tom eronder? In principe hoeft t ook niks te betekenen. Maar goed, jij kunt mij er waarschijnlijk meer over vertellen dan andersom.

hey meiden

effe snel watn ik heb natuurlijk me huis alweer vol met visite haha

ik ben bij de ha geweest en die heeft gevoeld vanbinnen, en het  was erg gevoelig, maar hij denkt niet dat het bbz is want me temp wijst ook nog niet zo'n verhoging aan , ik moet over een paar dagen weer een zwangerschaptstest doen en me temp in de gaten houden en af en toe springen om te kijken hoe het gaat,
hij zei wel dat ie een paar dingentjes zag voor een liesbreuk, maar goed ik wacht het af en over 10 dagen moet ik toch weer naar de gyn toe

meiden ik ben gelijk weer weg, en morgenochtend lees ik  bij en morgen gaan we een dagje uit we gaan naar een pretparkje voor joey kan hij klimmen en klauteren erg leuk

fijne avond allemaal en tot morgne

xxx linda

goeiemorgen meiden

wow wat een rust hier gisteravond zeg,

Ik had vanmorgen een temp van 36,8 ik wordt toch wel een beetje zenuwachtig hahah, ik ga van de week nog even testen en mocht het raak zijn bel ik gelijk de gyn weer op, ik ben nog steeds positief hoor maar het moet natuurlijk wel op de goede plek zitten haha
sorry voor mijn geklaag hoor meiden sorry

nou ik ga een broodje eten , en ik ben er later vandaag weer even

fijne dag allemaal

xxx linda

Meiden, ik leef nog hoor !!!! Ik was gisteren erg laat thuis en moet nu naar mn werk. Heb wel netjes al jullie verhalen gelezen hoor !!! Biebje van harte meisje...nu ben je een getrouwde vrouw !! Nou bruiloft gisteren ook weer gehad..pfff eeerst driekwartier stadhuis en toen anderhalf uur kerk maar, ik heb mn plicht gedaan, ben flink bekeken door de leuke familie en er zal ongetwijfeld aardig gekletst zijn maar, ben er boven gaan staan ! Gelukkig kon ik dat want, weet hoe ik ben haha. Heb aan rimke en haar wijze lessen gedacht...ik ging voor het bruidspaar en de rest kon de pot op..o zo !!! hahahaha. Meiden, fijne dag, toedels

Liefs happy

Terug
Bovenaan