KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha anouska: life from brussel. Ben je blijven overnachten daar? Heb je nog wat leuks gedaan daar? Brussel heeft echt veel leuke dingen om te zien en doen en shoppen. Ik ben benieuwd naar je belevenissen.
@linda: hahaha, idd volgens mij kun je beter een hobby gaan zoeken. Over een tijdje moet ik ook weer werken, dus zal ik ook minder online zijn. Rimke zal dadelijk misschien ook minder online zijn. Maar daarentegen zullen misschien weer anderen vaker online zijn.
En anders heb ik misschien een idee voor je als hobby: autorijlessen? Of lijkt je dat niks? Het is nl. echt fijn die vrijheid die je dan hebt.

En al onze partypeople: hoe waren de verjaardag, bruiloft, afterparty? Ik hoop dat jullie een leuke tijd hadden.

Vandaag een beetje kunnen uitslapen, maar toch niet echt lekker geslapen.

Zo, goedemiddag!

Linnie: Nog steeds die steekjes meid? En dus wel lekker geslapen! Daar knapt een mens altijd van op he!
Is idd erg rustig de laatste tijd, dat zijn we helemaal niet meer gewend............

Sterretje: balen dat die tentoonstelling al weg was! Was gister nog best redelijk lekker weer he, om op een terras te zitten!

Jacq: spannende tijden meid, fijn wel dat bij jou alles goed was hoor! En wat knap dat Tom het zo goed oppakt! Inseminatie klinkt altijd wel heftig he, maar als het jullie gaat helpen, why not!!

Anoes: meid ik wordt nu al weer moe van je.......whahahaha, net terug van vakantie en nu al weer bij vrienden in huis..............wanneer heb jij je hsg?? Dan kan ik positieve energie je kant op sturen...........

Happy: hoofdpijn weg meis?? Doe je kalm aan??

Bambi: een oppaspuppy! Alsof jullie het nog niet druk genoeg hebben met jullie kleine, whahahaha! Wel schattig hoor, en trainen op dat lachen op commando he!

Nou, ik heb gister eigenlijk prima doorstaan, ik dacht dat ik niet meer zou kunnen lopen maar ik voel me prima! We hebben het huis gisteravond nog aan kant gemaakt dus ik hoef ook helemaal niets meer! Fons is zojuist voor zijn ws laatste vlucht vertrokken,   en is dinsdag weer terug. Dan is hij echt jarig dus dat is wel gezellig!
Heb een verassingsdinertje voor hem gereserveerd in een heel luxe restaurant hier in Velp, ligt daar ook heel mooi, Velp is wat heuvelachtig en het restaurant ligt ook tegen een "berg"........whahaha! Daarnaast krijgt hij nog een abonnement op het tijdschrift "Psychologie" en dan kan het wel weer.........

Ben de hele dag thuis, dus kom zo vast nog wel even kijken!!!

DE ROZE WOLK:
Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

28)
29)
30) 2e echo Renée
31) Happy, ronde 12 1e kindje  
         Klaasje 6e ronde 1e kindje (cyclus in de war)

Augustus  :

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)Jacqy 2e bezoek gyn
9 ) Phoebe ronde 15 1ste kindje
10)
11)
            Jacqy 14e ronde,
12)
13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)  12 sept. 09.00 1ste afspraak gyn
17)
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He phoebs........kut................nog 1 ronde kruiden toch? En dan moet je ip schoon zijn en kan je beginnen met die andere kruiden........................maar toch..........klote blijft het. Fijne zondag meid!!

Hey meiden,

Nou, ik ben gisteren ongi geworden....... helaas....
Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet anders had verwacht.
Gelukkig kan ik volgende week met die vruchtbare kruiden beginnen.
We hebben alle hoop nu gevestigd op de volgende 2 a 3 rondes (tot de kruiden op zijn) en daarna zullen we toch echt verder moeten, want als het na 20 rondes  nog niet spontaan gelukt is  zal het waarschijnlijk echt niet meer gaan gebeuren.....

Liefs Phoebe

Hey Rimke, ik ga volgende week beginnen met die vruchtbare kruiden.
Ik heb nog een klien beetje schoonmaak thee over, maar dat ik hooguit nog voor 4 dagen ofzo.
Dus ik ga volgende week beginnen met het echt werk!

Liefs Phoebe

Ola lieve babes,

Happy is weer fit hahaha. Hoofdpijn zakte na een uurtje en op de zaak was een mosselavond. Wij lusten dat allebei niet maar, zijn dus later op de avond nog ff gegaan en het was onwijs druk en gezellig...........Met als gevolg, om drie uur thuis  Vanmorgen nog ff geklust en mn mannetje moest biljarten met zn paps dus die ging de deur uit en ik heb lekker tot half een liggen slapen, heerlijk zeg. Ga zo ff een cake bakken...deze keer bitterkoekjes-amaretto cake, ben benieuwd. Had vanmorgen helemaal geen zin om te klussen, sliep nog half maar, voel dat mn eitje eraan komt dus toch maar ff gedaan haha. Ik heb wel jullie verhaaltjes gelezen maar, weet het ff niet meer sorry sorry sorry.......Zag wel mn buuf voorbij schuiven die verdorie ongi is geworden........balen lieverd !!!! Ga het toch ff zeggen, kutzooi ! Positief blijven he lieverd..straks gaat het echte werk met de kruiden beginnen ! Meiden, ga ff de cake doen, tot laters..

Knuf happy

Wil je er dan twee bakken meisje?
De vorige keer met de boeren-appelcake ging het helemaal mis, en nu wil ik echt wel een stukje proeven!?
Dank!!!

Fijn dat je je weer beter voelt trouwens! En leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad gisteren!
Geef je een gil als de cake klaar is??

Phoebs: ben benieuwd wat die kruiden gaan doen voor je! Spannend hoor!

Terug
Bovenaan