Hier ben ik dan!!! De getrouwde Bieb!!!!
Het was echt een supergezellige dag. Alles goed verlopen. Eerst s morgens om 8 uur naar kapper, vriendin bijna te laat want ze had zich verslapen. Komen we aan bij kapper, was ik bloem vergeten voor in haar. Vriendin weer terug haha. Om 10 uur kwam moeder om te helpen met de jurk. En hehe, iets over 11-en kwam mijn toen nog vriend mij halen. Hij was wel emotioneel (trillend lipje), dus bij mij ook even snel traantjes, maar niet te lang haha. Stonden familieleden te kijken dus ook erg leuk. Daarna naar de fotolocatie. Tsjonge wat vermoeiend zeg, op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Wel al wat fotos gezien, erg mooi. Daarna thuis met zn 3-en wat gegeten, fotograaf en wij. Onze vriend/chauffeur was even naar huis. Heerlijk rustig, was blij dat iedereen zich verzamelde bij familie. En toen naar gemeentehuis, met mijn vader naar binnen gelopen. En ja hoor, we hebben het ja-woord gegeven. Nee, we hebben niet gehuild haha. Wel daarvoor even emo door de muziek van de dj. Na het jawoord riep ik gelijk; ‘zo en nu feesten haha. Iedereen lachen. Vindt ik wel leuk even een grapje. Daarna op naar de feestlocatie, ( schoenen uitgegooid)ijstaart gegeten, en toen kwamen de cadeaus. Echt leuk wat iedereen geknutseld heeft, leuk dat ze daar echt de tijd voor nemen. Mijn moeder had ene fotoboek gemaakt van kleins af aan toe nu. Onze vrienden hadden van de fotos van t vrijgezellenfeest een heel leuk fotoboek gemaakt, en neefjes hadden van alles geknutseld, ach iedereen trouwens. Daarna buffet, was rond 7 uur klaar. Gasten zouden om 8 uur komen, maar de dj had al leuke muziek opgezet, dus ik stond als 1e op de dansvloer. Met mijn blote voeten haha. Mijn MAN….(1e x dat ik dit schrijf….) en ik gingen al aantal keer samen dansen, dus af en toe hoorde je van, he is dit al de openingsdans haha. Op een gegeven moment druppelde iedereen binnen, maar ik hou niet van dat stijve gedoe, dus we waren met z’n 2-jes lekker aan t dansen bij de ingang, iedereen opwachten. Mijn nichtje nam van iedereen een foto, en ze moesten ook kaartje schrijven, die plak ik dan allemaal in een boek. Die moet ik nog allemaal lezen trouwens. Daarna lekker dansen!! Rond een uur of 10 hadden we 3 kraampjes met eten, vis vlees en salades. Bleef tot laat staan. Asociaal trouwens, sommigen begonnen al terwijl t nog niet klaar was, en wij hadden zelf nog niks genomen. Ben ik wel even boos om geworden, en de dj riep om dat t bruidspaar t buffet zou openen. Dus iedereen gelijk zijn bord weggezet, goedzo, slaat toch nergens op!!! Wij openen t buffet, en niet anderen hoor. Maar goed, het eten was heerlijk. Mijn zussen en nichtje hadden nog een te gek liedje gemaakt, onze vrienden had ook een leuk stukje opgevoerd, broertje had nog even gezongen, en verder, alleen maar gedanst. Deed op een gegeven moment toch maar mijn gympjes aan haha. Iedereen zij al, jee wat een energie heeft zij. Ach zij mijn moeder, al mijn dochters zijn zo.
Was bere gezellig, zelfs de eigenaar zei al dat er nog nooit zo veel gedanst is, en de dj riep al dat wij een echt voorbeeld waren omdat we zoveel dansten. Mijn MAN had ook superveel gedanst. Op t einde hadden we 2 van die vuurlampions opgelaten en de rest kreeg sterretjes. Liep niet helemaal hoe t hoorde, maar goed, was evengoed erg mooi om te zien. Mijn ouders hadden ons thuisgebracht, gelukkig hadden mijn zus en vriendin leuk versierd, champagne op bed, en rozenblaadjes hihi. Oja, zwager had voor buiten een hele mooie rozenboog gemaakt, die stond er al eerder. We wilden eigenlijk geen geld tellen, veels te moe, maar oke, dan 2 enveloppen ieder., Maar ach, het viel mee dus alles maar geteld hihi. Althans, de enveloppen dan. Vandaag hebben we pas de rest kunnen doen, we hadden nog een geldboom, en geld verstopt in diverse cadeaus, maar echt iedereen is zo gul geweest, we hebben echt veel gehad, 2x zoveel als waar ik op gehoopt had. Morgen gelijk naar de bank brengen. Gisteren hadden we nog afterparty. Vrienden en familie kwamen, hadden nog veel eten, dat hadden we meegekregen. Om 1 uur s nachts ging de laatste weg. Nu is t hele huis weer spik en span, dus tijd om te internetten!! Heb zelf niet veel fotos, 2 maar in mijn trouwjurk, dus zie al ik zo plaatsen. Van familie zal ik vast nog wel krijgen.
Zo, en nu ga ik eens lezen wat er allemaal gebeurd is met jullie!!! Maar eerst even de foto plaatsen…