KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey happy: hoe was de cake? haha, en morgen met je pa naar het ziekenhuis, dat is altijd spannend hoor, maar ik denk dat het wel goed is allemaal het gaat zo goed met hem

pfff dat lijf van mij, ik heb dan weer links vreselijke druk en dan in me baarmoeder en dan weer rechts, en af en toe trekt het naar  de onderkant van me rug  ach we houden het maar op een innestelling hahahaha, moet toch wat zeggen, ik had weer een temp van 36,8 maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niks
afwachten maar, maar ik heb me eitjes geloof ik ondertussen wel gehad haha

meiden ik ben er later weer

xxx linda

Ha meiden!

Linnie: als ik zo terug tel op de roze wolk heb je toch vandaag je eitje??? Je nod staat op de 26ste augustus en dat is precies over 2 weken?! Of klopt die niet meer??

Happy: spannend weer dat ziekenhuis bezoek, maar alles is vast goed!

Bambi: heerlijk hoor, met je kleine meisje onder de douche, zou ik ook doen denk ik, als we met zijn tweetjes thuis zijn.............lekker makkelijk toch! Weet niet of dat in je eentje lukt??

Bieb: was het uiteten nog leuk en gezellig? Lekker bijgekletst met zijn tweetjes??

Nou, hier alles redelijk wel! Ik slaap zowaar al 2 nachten best wel aardig! Wel regelmatig wakker en plassen maar dan slaap ik ook best snel weer in! als het zo blijft ga ik niet in het ziekenhuis slapen, maar ik zal niet te vroeg juichen....
Vandaag even wat boodschapjes doen en weer eens gezond voor mezelf koken, had gisteren pizza besteld............vandaag moet ik dus wel even groenten eten, maar heb nog verse spinazie, creme fraiche en blauwe kaas in huis, dus dat wordt een pasta saus denk ik............
Tot later!!

hey rimke; vandaag weer op de gezonde tour hahaha en je hebt ook weer redelijk geslapen, nou dat is heerlijk meid, en wat mijn nod betreft, met die clomid had ik elke keer op dag 19 me eitjes maar in mei dus al op dag 12 en nu denk ik dat ik hem op dag 14 heb gehad en ook omdat ik toen een tempverlaging heb gehad en nu al 4 dagen een hoge temp heb, dus ja ik had me op een cyclus van 33 dagen gezet uit voorzorg, maar ik wacht het af maar weer

ik ga effe verder met me eten koken en na het eten joey naar de chreche brengen en daarna ga ik lekker in de bank liggen hahhaah en als joey van de chreche komt ga ik effe langs me schoonouders die zijn gisteren van vakantie gekomen, dan heb ik dat ook maar gedaan haha

xxx linda

@rimke: wat fijn dat je iets beter slaapt. Ik hoop voor jou dat t ziekenhuisbezoek niet nodig zal blijken.
En alweer pasta? Wij hebben ook alweer pasta, maar dan met tomatensaus, paprika en kip op de planning staan.
@linda: lekker een middag vrij. Ga je iets voor jezelf doen? Lezen of zoiets?
En nog steeds pijn. Kan dat nog zijn van de ingreep van toen?
@happy: Zoiets blijft spannend hè. Nou, ik wens jullie heel veel succes, dat het een posi uitslag mag zijn.

Hier een lekker relaxed weekend gehad. Manlief wilde eerst van alles in huis doen, maar ik kon hem een beetje tegenhouden. Ik heb echt geen zin in het huishouden als hij in het weekend thuis is. Vind het leuker om dan met zijn drietjes iets te doen en te genieten. De tijd vliegt al snel genoeg. Maar goed, dan moet ik nu wel tijd voor het huish. gaan maken op andere tijdstippen.
Ik had de rest gisteren wel kunnen lezen, maar niet kunnen reageren, dus ik kijk even.

@happy: een lekkere cake zie ik langs komen. Nou, ik sla dit keer over. Ik ben van de appelcake, maar ik zag dat rimke de andere al op heeft gegeten.
En gelukkig is je hoofdpijn gezakt en hadden jullie nog een gezellige avond.
@phoebe: wat balen zeg. Daar wordt je ook moedeloos van. Ik hoop dat t binnen 3 rondes nu raak is. Laat de kruiden hun werk doen.
Hoe voel je je verder eigenlijk?
@anouska: ik had t verkeerd gelezen, hahaha. Ik vond t al vreemd, maar goed.
@Mevrouw bieb: hahaha. Gek hè dat je hem nu MAN noemt en hij jou VROUW. We hebben t in t begin extra vaak tegen elkaar gezegd en moesten dan ook steeds lachen. Na een tijdje wende het echter. Nu moet manlief wennen aan het woord papa, hahaha. Ben benieuwd als de kleine hem de oren van t hoofd vraagt: "papa wat is dit, papa wat is dat..." Dan is ie er zo aan gewend.
En jullie hebben de sterren van de vloer gedanst zo te horen. Wat een mooie foto en wat mooi met de bloem uit de jurk.
Kan dat van het eten niet ook onwetendheid zijn. Mij zou dat dus ook gebeurd kunnen zijn, want ik wist niet dat een buffet geopend moet worden. Dus hou t daarop en je hebt schitterende herinneringen aan je bruiloft. Leuk van de cadeaus en het versieren van je huis.
En nu met zijn drieen op vakantie, want als ik t goed las heb je je vruchtbare dagen nu rond je bruiloft?
En lekker met je MAN kunnen bijkletsen? Ik denk dat t leuk is als jullie wegzijn. Ik vond de huwelijksreis heerlijk en had ook gewoon vlinders in mijn buik. Geniet er samen van.
@rimke: aha, manlief krijgt nog een verassing en een abbonnement. Daar zal hij vast niet op gerekend hebben.
En het huis was al snel weer aan de kant. Je hebt neem ik aan toch hulp daarbij gehad? En gelukkig geen lichamelijke klachten overgehouden aan dit alles.

@bambi: is de kleine al een maand oud. Dat gaat snel hè. En leuk dat douchen hè. Wij doen dat nu ook elke keer. We hadden dat badje helemaal niet aan hoeven schaffen, hihihi.
@jacqy: ongi geworden, maar dat wist je al. En nu weer op voor een echte kans.
@linda: je had al rijlessen gehad, dat wist ik niet. Ik was een gevaar op de weg. Lukte me ook pas na  4 instructeurs, 3 rijleswagens en 4 examens. Ik had alleen een terugval door de hormonen in de week van de bevalling, met die botsing, hihihi.

Ola meisjes, nou de boodschappen zijn weer binnen hoor !!! Ga zo ff met mn ouders naar naaldwijk, ff winkelen, mn moeder had wat dingen nodig........vanaaf lekker gepofte aardappels, witlof en een varkenshaas met champignonnen saus, jummie ! Rimke, zowaar redelijk geslapen al 2 nachten, hoera ! Laten we hopen dat het zo blijft he meisje....Linnie, toch weer een hoop last...verdorie, lekker rustig aan vanmiddag ! Sterretje, je hebt gelijk hoor meisje, in het weekend lekkker genieten van de tijd met je gezinnetje !

Tot laters, knuf happy !! Toedels xxx

Terug
Bovenaan