KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bieb, eet smakelijk straks, je hebt ggelijk hoor, lekker ff saampjes gaan !! Laten we hopen dat jullie als toetje over een aantal dagen nog een heeeeeeel mooi kado krijgen he.....

bieb! Meisje wat zag je er prachtig uit! Goed dat jullie zo genoten hebben, en hopelijk idd nog een heel mooi cadeau over een paar dagen!!
Ik moet idd nog steeds pendelen, kom er maar niet aan toe, sorry! Maar ga mijn best doen!

Happy: lieverd, denk aan je hart, ze zitten er nog in.............wat een k.twedstrijd! Hoe is de cake??

Jacq: was te verwachten maar toch................fuckerdefuck.

Linnie weer lekker chinezen, ik misschien ook wel vanavond........geen zin in niets...........zit nu aan de stokbrood met kruidenboter, over van gisteren...........h

hallo,

ff mega snel.

wilde mevr. bieb van harte feliciteren met haar huwelijk. je jurk was prachtig meid. ga lekker genieten van je man en je huwelijksreis woensdag/ en wie weet een extra kado.

jac en phoebe   balen van de ongie, maar beide wel op tijd en ergens denk ik wel verwacht, maar blijft kut.

lin vandaag geen klachten en de zolder opgeruimd.

rimke wat goed dat het gisteren zo goed is gegaan en dinsdag lekker samen uit eten.

happy lekker cake gebakken. het water loopt me in de mond. jammie

steretje nog een rustig dagje gehad ?

hier alles oke. Lois is vandaag presies 1 maand oud. en me man geeft haar nu een fles, dus moet zo ff koffie zetten... heb net met haar gedoucht. vind ze zo lekker. we doen haar bijna niet in bad of in de tub.... ze gaat gewoon met mij of met me man onder de douche mee.
vanmiddag nog kraamviste gehad, vrienden dus was heel gezellig.
hoop van de week weer eens tijd te vinden.

ga weer.

xx bambi

hey meiden

effe snel want ik ga op bed

bieb; wat een mooie jurk zeg meid en wat hebben jullie genoten zeg, wat een heerlijke dag en ga lekker van je man genieten hahaha

meiden ik lees het morgen allemaal sorry, maar ik ben moe hahaha
fijne avond en tot morgen

xx linda

goeiemorgen meiden

zo ik ben duizelig en ik voel me brak, pfff niet normaal, ach gaat wel weer over

bieb: wel lekker dat iedereen zo gul heeft gegeven dat scheelt wel weer, en jullie hebben ook nog een afterpartij gehad pfff, wel gezellig maar wel heel druk
en hebben jullie nog lekker met z'n tweetje uiteten , je hebt gelijk hoor effe met z'n tweetjes drukte zat gehad
en woensdag lekker met vakantie en hopelijk komen jullie met z'n drietjes terug,
en als ik ga testen en die is negatief dan hoef ik neit meer naar de ha toe, ook trouwens niet als ie positief is want ik moet een volgende week dinsdag toch weer naar de gyn toe, en mocht ie wel positief is bel ik gelijk de gyn op

rimke; zat je lekker aan de stokbrood met kruidenboter, jammie haha vind ikheerlijk

bambi: lois vind douchen heerlijk , ja dan zou ik ook onder de douche gaan als ze dat zo lekker vind waarom niet haha, joey heeft nogal eeen hekel aan douchen die zit dus elke dag in bad hahaha

ik heb heerlijk geslapen, en ik ga zo als joey wakker is even boodschappen doen, en me pa komt hier eten aan de hutspot, en vanmiddag om 1 uur moet joey weer naaar de chreche toe tot half 4 ,wow lekker een vrije middag hahaah en in huis hoef ik niks te doen want dat heb ik gisteren al gedaan
meiden ik ben er later nog even, fijne dag allemaal

xxx linda

Meisjes, wat een rust hier gisteren verder zeg !!

Bambi, lekker met lois onder de douche haha. Je hebt gelijk ook hoor, als ze dat zo lekker vindt !

Linnie, vervelend dat je je weer niet zo lekker voelt he meis...ff rustig aan. Vanmiddag joey naar de creche ! Ga dan ook eens lekker een keertje niks doen he ....

Hier alles goed, zo boodschappen doen met mn ouders. Morgen om half negen met mn pa naar het ziekenhuis. Ze hebben al bloed afgenomen dus weer ff spannend. WEl beter dat we zo vroeg kunnen komen, normaal pas laat in de middag ......Tot laters allemaal en een fijne dag meiden

liefs happy

Terug
Bovenaan