goeiemorgen meiden
zo ik ben duizelig en ik voel me brak, pfff niet normaal, ach gaat wel weer over
bieb: wel lekker dat iedereen zo gul heeft gegeven dat scheelt wel weer, en jullie hebben ook nog een afterpartij gehad pfff, wel gezellig maar wel heel druk
en hebben jullie nog lekker met z'n tweetje uiteten , je hebt gelijk hoor effe met z'n tweetjes drukte zat gehad
en woensdag lekker met vakantie en hopelijk komen jullie met z'n drietjes terug,
en als ik ga testen en die is negatief dan hoef ik neit meer naar de ha toe, ook trouwens niet als ie positief is want ik moet een volgende week dinsdag toch weer naar de gyn toe, en mocht ie wel positief is bel ik gelijk de gyn op
rimke; zat je lekker aan de stokbrood met kruidenboter, jammie haha vind ikheerlijk
bambi: lois vind douchen heerlijk , ja dan zou ik ook onder de douche gaan als ze dat zo lekker vind waarom niet haha, joey heeft nogal eeen hekel aan douchen die zit dus elke dag in bad hahaha
ik heb heerlijk geslapen, en ik ga zo als joey wakker is even boodschappen doen, en me pa komt hier eten aan de hutspot, en vanmiddag om 1 uur moet joey weer naaar de chreche toe tot half 4 ,wow lekker een vrije middag hahaah en in huis hoef ik niks te doen want dat heb ik gisteren al gedaan
meiden ik ben er later nog even, fijne dag allemaal
xxx linda