KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

happy: winkelse met je ma meid, enne niet teveel kopen he haha

sterretje: lekker met z'n drietjes aan het genieten geweest van het weekend, je hebt gelijk hoor maar ja dat houd in dat je vandaag wel aan de bak moet met schoonmaken haha

zo joey zit op de chreche en ik ga lekker in de bank liggen heb ik geen geduld ervoor ik ga zo effe een paar boodschapjes doen voor morgen scheelt ook weer haha

meiden ik ben er later nog eventjes

xx linda

Zo, hier zijn de boodschapjes ook weer in huis, meteen even een rondje door het dorp, de etos enzo......mijn buikcreme was op.........lekker getimed.......doe ik zo een half jaar mee, maar goed, dan heb ik het niet meer nodig......whahaha, als het goed is natuurlijk..... mijn pilletjes voor de zwangerschap waren ook op, volgens mij tellen ze dat express uit ofzo, dat je dat gewoon net niet redt.......maar goed, deze kan ik ook doorslikken tijdens de borstvoeding......als ik zo een rondje gelopen heb, merk ik wel dat het moeizamer gaat hoor, maar dat is logisch natuurlijk.

Sterretje: je hebt groot gelijk meid, als je dan eens met zijn drietjes bent dan moet je niet gaan lopen klussen in huis enzo.....dat is zonde, maar goed, dan kan je vandaag aan de bak........kut.

Linnie: geen rust om op de bank te gaan liggen? Ik vind mediteren wel wat voor jou eerlijk gezegd, leert je om te kunnen ontspannen enzo............beetje brutale opmerking natuurlijk maar toch! En je eitje is dus eerder geweest, nou, ik ben benieuwd hoor!!

WIe vergeet ik nou?? Nou goed, moet dus nog even kijken, wordt gek van mezelf!

Happy, sorry meis...........het komt uit een goed hart, maar mijn hersenen scheien er mee uit...........veel plezier met winkelen!!! En die varkenshaas klinkt ook wel erg lekker!!
Ik eet dus vanavond lekker pasta met verse spinazie en blauwe kaas!! Ook lekker!

hey rimke: lekker even aan het shoppen geweest, en logisch dat het lopen enz nu wat moeizamer wordt, haha
en niks geen brutaal gezegde hoor wat dat mediteren betreft daar had ik ook al aan zitten denken maar ik moet nog effe aan de reiki mevrouw vragen hoe ik dat het beste kan gaan doen hahaha, ik heb gewoon heel veel onrust en drukte in me lijf en kop maar dat doe ik zelf hahah dat weet ik

zo joey kan ik alweer bijna ophalen van de chreche om half 4, ik heb effe lekker boodschappen gedaan en ik heb net even lekker een boek gelezen met een reep chocolade en nu ben ik misselijk haha moet ik ook maar niet zoveel chocolade eten hah

xxx xlinda

Hahaha, tja, chocola kan hard aankomen..........hier spreekt de expert..........ik ben weer aan de minitompoucen, pak is al bijna leeg...............moet wel lachen want ons meisje is de hele dag al verdacht rustig maar nu ik zo'n suikerstoot binnen krijg, komt er toch iets van activiteit.
Heb ook al de hele dag een beetje krampjes in mijn onderbuik, dus het voorwerk is bezig..........laat het maar snel overgaan in het echte werk, morgen ofzo, als fons weer thuis is............maarja, het zal nog wel 4 weken duren, zal je altijd zien...............

Ben ook weer thuis en heb helemaal niks gekocht, goed he haha. Rimke je eten klinkt lekker hoor.......en het voorwerk is begonnen !!! Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij je ! Lekker te snoepen en linnie ook al, ach ik heb een lollie haha. Hoe heeft joey het vanmiddag gehad lin ?

Kussss

Meiden, ik ben er morgen weer na het ziekenhuis. Heb geen idee hoe lang dat daar gaat duren want, ze gaan ook een blaasonderzoek doen........ga straks met het eten beginnen en dan gaan we er saampjes een gezellige avond van maken. er moet natuurlijk ook nog geklust worden vandaag maar na zo lange tijd bezig te zijn is het af en toe een beetje een kwestie van moeten aan het worden en daar baal ik van ! Vanaaf dus ff tijd voor elkaar maken, gezellie ! mischien kom ik nog ff buurten voordat ik mn mandje in ga en anders dus morgen na het ziekenhuis...zullen jullie duimen meiden ? Voor straks eet smakelijk en allemaal een fijne avond

Knuf happy

rimke; aan de tompouchen haha jammie lust ik ook haha, en je hebt weer krampjes en de kleine is rustig nou meid, die laat zich geen 4 weken meer wachten hoor, ik heb daar zo'n gevoel van

happy: goed zo meid niks gekocht hahaha, en veel plezier vanavond meid, en het is vervelend dat het "moet" maar probeer er wel de humor van in te zien meid, en succes morgen in het ziekenhuis met je pa, hopelijk is alles gewoon goed

Joey heeft zich vermaakt bij de chreche en wilde eigenlijk nog niet met mama mee hahah, nu is ie bij het buurjongentje aan het spelen, ik ben wel erg alleen hoor vanmiddag  wat wordt mijn jongentje toch groot,

ik had trouwens bij babybrabbel   ofzo gelezen over zwangerschapstesten, dat je ook je urine kan opvangen in een bekertje en dan suiker erop gooien en als hett  suiker blijft drijven dat je dan zwanger bent en asl het naar beneden zakt dat je dan niet zwanger bent, wel zo goedkoop maar ik hou het denk ik toch maar op de testen haha

xxx linda

Terug
Bovenaan