zo, daar ben ik weer. Terug van de kapper. Heb ruim een uur in die stoel gezeten. Maar het is nu wel iets anders. Moet er nog even aan wennen en ben benieuwd wat mijn mannetje ervan zegt, maar als die blij is ben ik ook blij. En ben ook benieuwd of ik het zelf zo ook weer voor elkaar krijg. Eerst zegt ze dat het bijna geen moeite kost om het zo te krijgen, even later zegt ze, ja... je moet wel wat tijd besteden aan het stylen ervan.... hmm.. ben benieuwd wat ik er zelf van bak.
Rimke, weer zo'n slechte nacht gehad?! Dat moet niet lang meer duren. Lijkt me absoluut niet fijn. Sterkte ermee en kruip er 's middags nog maar ff in.
Linda, zegeltjes plakken? Nieuwe hobby ? De harde buiken zijn wel wat minder volgens mij, maar probeer er niet al te veel op te letten. Net in ieder geval goed ontspannen bij de kapper.
Dalijk nog maar es ff lang uit op de bank liggen en niks doen. Ff goed van mijn vrije dag genieten.
Rimke, weer zo'n slechte nacht gehad?! Dat moet niet lang meer duren. Lijkt me absoluut niet fijn. Sterkte ermee en kruip er 's middags nog maar ff in.
Linda, zegeltjes plakken? Nieuwe hobby ? De harde buiken zijn wel wat minder volgens mij, maar probeer er niet al te veel op te letten. Net in ieder geval goed ontspannen bij de kapper.
Dalijk nog maar es ff lang uit op de bank liggen en niks doen. Ff goed van mijn vrije dag genieten.