KLUSBABES 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo, daar ben ik weer. Terug van de kapper. Heb ruim een uur in die stoel gezeten. Maar het is nu wel iets anders. Moet er nog even aan wennen en ben benieuwd wat mijn mannetje ervan zegt, maar als die blij is ben ik ook blij. En ben ook benieuwd of ik het zelf zo ook weer voor elkaar krijg. Eerst zegt ze dat het bijna geen moeite kost om het zo te krijgen, even later zegt ze, ja... je moet wel wat tijd besteden aan het stylen ervan.... hmm.. ben benieuwd wat ik er zelf van bak.

Rimke, weer zo'n slechte nacht gehad?! Dat moet niet lang meer duren. Lijkt me absoluut niet fijn. Sterkte ermee en kruip er 's middags nog maar ff in.

Linda, zegeltjes plakken? Nieuwe hobby ? De harde buiken zijn wel wat minder volgens mij, maar probeer er niet al te veel op te letten. Net in ieder geval goed ontspannen bij de kapper.
Dalijk nog maar es ff lang uit op de bank liggen en niks doen. Ff goed van mijn vrije dag genieten.

he meiden,

probeer momenteel bij te lezen, maar word knetter gek van lois. ze moet slapen want ze is al heel de morgen wakker. maar zodra ze op der bed gelegd word is het brullen. net ff bij mama om te troosten, ze huilde namelijk echt heel erg hard, dan valt ze op schoot in slaap, maar leg haar op bed en  nu weer brullen. zo gaat het al 2 dagen. ik kom niet aan me rust toe. Ga haar nu laten brullen, hoe hard ze ook huilt. doe me oordoppen in, dan hoor ik het nog, maar minder hard en hoop dat ze echt in slaap valt. ze moet dit toch leren lijkt mij.

morgen naar cb voor controle, ben benieuwd wat ze gegroeid is kwa gewicht.

ik hoor niks .......ik hoor niks.......ik ben van steen......ik hoor niks....
snik....

weet niet of ik zo nog ga reageren, denk dat ik zo ga slapen, als zij dat ook doet.
jeetje wat een jankebakkes vandaag....heelde dag al wakker pffffff...vanaf half 6 he.. ja leuk he....
der ritme komt ook zo lekker uit vandaag ....not... straks om half 6 een fles en dan om half 10 weer. nou dan kan ik je garanderen dat ze vanacht rond 4 uur komt.
afgelopen nacht sliep ze door tot half 6 dus.

ohjee ze huilt echt heel hard....pfff wat duren 10 min. lang zeg.

xx bambi

rimke: weer een rotnacht gehad, he balen , alsje denkt dat het beter gaat dan krijg je dit weer,
gisteravond wel gezellig geweest, gelukkig en het eten was heerlijk helemaal super meid en vandaag lekker rustig aan , de deur hoef je toch niet uit met de takke weer

linda; lekker ontspannen bij de kapper en een nieuw kapsel, het ergste is altijd dat je het zelf nooit zo krijgt zoals de kapper het doet, tenminste dat heb ik altijd hahah
en je harde buiken lijken minder nou gelukkig maar, en doe maar lekker rustig aan

zo ik heb me spaarzegeltejs gedaan en ik heb 4 regenbuien op me kop gehad, wat een rot weer, en ik kreeg me toch steken aan de rechterkant net boven me lies en ik natuurlijk gelijk weer in de stress maar ik moet gewoon de gedachten houden dat mocht ik zwanger zijn en het is een bbz dat het in dit stadium nog niet verkeerd kan aflopen, ik hou het er maar op dat het door de scooter komt

Ik moest om 4 uur naar de fysio maar die heeft afgebeld dus ik blijf lekker in huis vandaag en als tom thuis is dan even met de auto naar de supermarkt, want ik ga niet op de fiets met dit weertje

xxx linda

Zullen we deze dag dan maar uitroepen tot nationale jankdag??
Ik doe in ieder geval vrolijk mee, zit er zo doorheen...............
Hou vol Bambi, en ga anders maar lekker meehuilen, kan ook opluchten.............

Ik ga eens even kijken of ik nu dan wel inslaap kan vallen............

geloof dat ze slaapt. het is nu al 2 min. stil. pffff
ga ook lekker ff slapen dus.

rimke slaap se he
linda niet te druk maken he.

heb de rest aardig bijgelzen, maar reageer ff niet, want heb me slaap echt nodig en moet het er nu echt ff van nemen.

trusten.

xx bambi

weltrusten bambi, en hopelijk slaapt lois nog wel effe dan kan jij ook effe je rust pakken

ik ga toch ook even lekker in de bank liggen al is het maar voor 10 minuutjes haha

xxx linda

Terug
Bovenaan