Klusbabes 3!!

goeimorgen dames

niet veel gekletst zie ik gisteravond, ik hoefde niet zoveel bij te lezen
Bieb gelukkig dat het bloeden al een beetje op zijn retour is, en inderdaad jij bovenop hoeft je man geen werk te doen haahah houd toch zijn oog rust hahaha

Mijn man zei gisteravond voor we op bed gingen he lin, ik zeg dat je zwanger bent, ik zei hoezo ben jij wel helemaal tof ik heb 4 negatieve testen gehad en ik voel me niet meer zwanger, toen zei hij nou je borsten worden weer voller net als toen, haha ik zei nou dan ga ik morgen toch nog een test doen dan zal je zien dat het negatief is, dus ga ik vanmiddag nog een testje doen om te laten zien dat het toch weer een negatieve test is, maar hij is er van overtuigd, Ik ga er dus niet meer van uit maar probeer het toch nog 1 keer en dat is dan de laatste keer

Linda: Zijn er al rd's te vinden?? ik hoop het niet voor je

xxxx Linda

tot vanmiddag of vanavond, ga nu naar mijn werkje

HUH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!   !
IK BEN ONGESTELD GEWORDEN !!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!
Moest gisteren naar de acupunctuur en mijn verhaal nog maar weer eens uitgelegd...........heeft ze allemaal naalden in mijn baarmoeder en eierstokken gezet en zie hier het resultaat, mijn eerste menstruatie na stoppen met de pil.
IK BEN ZO BLIJ!!!!! !!!!!
Kunnen we misschien eindelijk eens gericht gaan klussen.
Heb over anderhalve week weer een afspraak gemaakt, gaat ze mijn eitjes een zetje geven. Moet van haar ook gaan tempen, en misschien hoef ik dan helemaal niet aan de hormonen!!! Moet natuurlijk wel zien dat het nu regelmatig gaat worden en dat is nou het hele probleem met PCOS, maar misschien begrijpen jullie mijn vreugde. Of tenminste, ik weet zeker dat jullie mijn vreugde begrijpen!!!!
Kan ik eindelijk mijn naam op de roze wolk gaan zetten!!!

Rimke

hiermee kunnen we je wel feliciteren, super meid ik ben erg blij voor je en nu maar hopen dat het met regelmaat komt. echt super

xxx linda

Hee meiden!
Gooi me pleazz nog niet van de roze wolk omdat ik niet zoveel reageer! Zo'n 2 a 3 x per week lees ik weer bij (doe daar wel een uurtje over!) en dan typ ik weer ns wat. Ik ben nu even niet zo heel fanatiek omdat ik deze maand   m'n strategie ga omgooien. Ik heb dus het idee dat ik er teveel mee bezig ben. Nu ga ik  niet meer rekenen, niet meer  (ovulatie)testen:  maar gewoon veel  klussen, de hele maand door.  Moet nog ff wachten want de  rd's zijn in hun laatste fase nog aanwezig.
Liefs, Chris  

Dank je wel!
En dan hebben we hier inenen nog veel meer goed nieuws. Het kwakje van mijn lieve mannetje zag er goed uit!
En toen nog wat: een vriendin die heel moeilijk zwanger kon raken is 1.5 jaar geleden na 5 jaar bevallen van de eerste. Waren er twee weken geleden achter gekomen dat ze weer zwanger was, maar werd helaas een miskraam......................alleen bleef ze misselijk en de miskraam kwam maar niet op gang, heeft ze vandaag een echo gehad en wat zien ze.............een kloppend hartje!!!! FANTASTISCH!!!!! Gun het ze zo enorm..........
Nou ja, na wat weken van slecht nieuws is dit ook wel eens leuk he? Goed nieuws uit het gelderse land!!!

Nog even een persoonlijke noot voor deze en gene:
@bieb: wat ontzettend rot voor je, hopelijk kun je snel aan de klus. Je bent en blijft onze eerste zwanger(geweeste) klusbabe! Jij weet tenminste wel dat je zwanger kunt worden, put daar maar je kracht uit meid!
@mamaroos: ik kreeg de avond van te voren (ongie) ook ineens enorme koppijn rechtsvoor wat met een nurofen400 niet te stoppen was: 's nachts werd ik er weer wakker van. Is dat migraine? Enne: ik geniet ook nog even van een borrel (en een sigaretje) als ik weer ongesteld ben, dat is mijn manier van troost/proost!
@linda2: Ik ben idd niet zoveel meer hier, volg nog wel alles sinds mijn laatste post hoor!
@kruimels: die zwangere buiken lijken wel besmettelijk! Zondag gingen wij nog even naar AH en daar werd ik ongeveer niet goed van de buiken! Zelfs mijn mannetje viel het op, nou dan is het erg hoor! Wij hebben ook kippen, 6 stuks in een ren met nachthok. Leuk he?
@Pipstip: leuk dat je op naailes zit, kun je later kinderkleertjes maken!
@Happy: Jammer dat  Char een teleurstelling was voor je familie. Dat zie je vaak bij dat soort dingen, je moet inschrijven of er heeel vroeg bij zijn. Ik ben met mn beste vriendin meegeweest naar een medium, toen moesten we ook keivroeg een nummertje halen. Wel spannend trouwens, ik werd er helemaal emotioneel (huilen) van terwijl ze zich niet eens op me richtte. Mijn vriendin wil graag zwanger worden maar haar vriend is er niet klaar voor. Ze vroeg aan het medium of/ en wanneer hij er wel klaar voor was. Heftig joh! Ze moest het heft in eigen hand nemen en er open en eerlijk over zijn. En guess what: De condooms hangen sinds vorig weekend aan de wilgen!!
@Miekje en Pip: ik heb ook altijd zo'n stekend, niet echt pijnlijk gevoel aan één kant van mijn onderbuik als ik mijn ei heb. Echt waar (getest), dus wie weet is dat het bij jullie ook wel geweest..
Tis toch weer lang geworden, kletse maar weer! Groetjes, Chris

O, nog 1 dingetje:
Ik heb nu DRIE (!!) geboortekaartjes op mijn kast staan van vriendinnen en nicht. Gisteren kwam de derde, van een vriendin die nu nog niet eens een jaar getrouwd is! ZOo leuk allemaal, weer kadootjes kopen en baby vasthouden binnenkort.
liefs, Chris

Hey rimke

ook dat is fantastisch nieuws dat het zaad van je man goed is,
En voor je vriendin ook evengoed zwanger. Goed nieuws dat kon je inderdaad gebruiken en dat   is je gegund,

xxx linda

Terug
Bovenaan