Klusbabes 3!!

hey chris

dat zijn een hoop geboortekaartjes die je thuis hebt staan, ik vind dat ook altijd zo lekker om dan op pad te gaan en kinderkleertjes voor de kraamvisite te kopen, en dan denk ik ook soms wel van ik wou dat ik weer voor mezelf kon kopen maar ja die tijd komt nog wel

xxx linda

Hallo allemaal,
Weekend, eindelijk. Daar was ik na deze week wel aan toe.
Rimke: TE GEK!!! Ik gun het je van harte, 3 keer goed nieuws, je dag kan niet meer stuk.
ik kom misschien straks nog eens buurten.
liefs,
            sterretje

Wat een goed nieuws allemaal Rimke! Ben echt blij voor je! Over 2 weken nog even je eitjes wakker prikken met de naaldjes en wie weet!! Wat goed zeg!!

X Pip

Ik voel me met de dag vreemder...voel me echt heeeeeel raar en m'n buik ook....

Kruimels: ik ben zelf helaas geen boerinnetje. Wil er graag 1 zijn maar heb geen boer aan de haak geslagen...wel een kaaskopje hoor! Wel woon ik in Drenthe!

Vanavond feestje...tot morgen iedereen!!

X Pip

Kruimels,

Nog even over boerinnetjes  (mijn vorige berichtje was een beetje kort omdat ik jouw berichtje erover even niet kon vinden maar nu toch wel gevonden). Leuk hoor al die beesten. Ik voel me ook wel helemaal thuis op een boerderij maar zelf wonen we in een gezellige woonwijk en hebben we niet echt een boerenleven (alhoewel ons dat beide wel wat lijkt. Wel hebben we 2 katten, konijn en een vijver vol vissen. Het liefst had ik nog een paar geitjes in de tuin maar dat gaat niet echt passen hihi.

Nu ga ik er echt vandoor, tot morgen dames!

X Pip

Hoi meiden,

Rimke, wat een SUPER NIEUWS zeg !!!!! Helemaal fantastisch ...... ben zoooooooo blij voor jullie. Wat zal dit een opluchting zijn zeg. Fijn dat we hier ook weer eens goed nieuws krijgen zeg!!! Geniet er maar ff lekker van meid
Hier verder alles rustig, moet morgen nog werken en dan lekker weer drie daagjes vrij. Ga vanavond lekker de kroeg in  om een uurtje of negen end an maar weer zien hoe laat ik mn mandje weer in rol !!! Als ik dan eenmaal weg ben wil ik ook nooit meer naar huis toe .......... heb ik dan de volgende ochtend wel weer spijt van maar ja, dan moet ik ook niet jammeren he ......

liefs happy

Toppie Rimke, dat je rd-tjes zijn gekomen. Nu maar wachten op je eisprong!

Hier verder geen spannend nieuws. Had vanmorgen beetje last van buik, maar dat zal wel bij t 'schoonmaken' horen. Helaas nog beetje afscheiding, maar als t volgende week woensdag maar over is, dan vindt ik alles best

Jacqy: als t goed is geen blijvende schade aan vriend zijn oog. Vorig jaar had ie ook loslating aan andere oog (toen was t al gebeurd, nu zagen ze t aankomen), en dat oog is ook goedgekomen. Afwachten dus.

Ach, zie net de zondagskrant liggen (ja, nu al binnen), en zondag is er een baby- en peuterbeurs. Ach, helaas nu even niet....

Komt er nog wat leuks op tv...

Morgen jarig. Vier t niet ofzo, maar oudertjes komen wel (wonen 2 uur rijden). Ga ik maar even met ma shoppen in stad. pff alweer 34 jaar...ouwe doos

Doeiii

Hey bieb

evengoed veel plezier morgen op je verjaardag,

Happy niet te veel bier drinken dan heb je morgen geen kater haha

xxx linda

Terug
Bovenaan