Klusbabes 3!!

wat een rust hier zeg, iedereen aan de klus??!!

Linda zijn de rd's er al?/ ik hoop het niet voor je

Hey meiden,

Mijn rd's zijn er gelukkig nog niet , maar heb zo slecht geslapen vannacht. Hele tijd aan het dromen dat ik toch ongesteld ben geworden en dat ik dus niet zwanger was en dat vond ik echt heel erg. Ik snap niet dat ik me zo druk maak. Ik word helemaal gek van mezelf, maar het ergste is dat ik er gewoon niks aan kan doen. Komt misschien wel dat ik er nu zo op geobsedeerd ben doordat mijn schoonmoeder volgende week 50 wordt en we het wel een erg leuk cadeautje vinden om het haar dan al te vertellen...
Maar goed, vandaag weer wat tot rust gekomen en ik zie wel hoe het gaat. Heb vandaag al de testen gekregen (errug vroeg), dus als ik weer zo slecht slaap dan ga ik gewoon al veel eerder testen dan volgende week. Maar hoop dat ik gewoon goed slaap en het liefste natuurlijk ook nog dat ik zwanger ben.
Sorry voor het lange verhaal, maar moest er ff uit.

Liefs, Linda

@Rimke: Kei mooi dat je eindelijk ongesteld bent geworden!! Kan je eindelijk ergens op gaan rekenen en ook mooi dat je dat met accupunctuur voor elkaar hebt gekregen, want dan is er grote kans dat het vaker goed gaat aflopen!
@Linda: Ik ben toch erg benieuwd hoor, hoop zo voor je dat je mannetje gelijk heeft.
@Bieb: Ben blij dat het al bijna voorbij is en morgen een hele fijne verjaardag (ook al vier je hem niet zo) en natuurlijk van harte proficiat alvast!!

Psssst effe een vluggertje....

Bieb alvast gefeliciteerd en hopelijk brengt komend jaar heel veel  goeds!!!!!!!!

En beide lInda's...toitoitoti!

Roos

He meiden!

Rimke, fijn dat je ongesteld bent geworden! kun je tenminste verder!
Linda1, wat interessant dat je vriend dat zegt! Hoop dat ie gelijk heeft! We wachten maar weer af he?!
Linda 2, SPANNEND!!! Blijven duimen!!
Hoe is het verder met iedereen?
Hier alles goed! Vandaag lekker laatste werkdag gehad en nu lekker twee weekjes vankantie! Maandag lekker een weekje weg! Heerlijk!

Liefs Jacqy

Hey Roos, dank je wel!
En Jacqy: lekker dat je nu vakantie hebt. Waar ga je naartoe? Of heb je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen?

Liefs, Linda

Zo, ik ga lekker slapen (hoop ik). Allemaal welterusten  en voor degene die in de klustijd zitten: Heel veel klusplezier!
En Linda: erg veel succes morgen met testen, zal voor je .

Liefs, Linda

Terug
Bovenaan