He meiden,
Even over de acupunctuur.
Doet niet zeer. Alleen de punten die heel hard moeten werken, zoals bij mij mijn hoofdpijn en nu dus mijn eierstokken kunnen heel gevoelig zijn. Het is natuurlijk ook niet zo dat ze die naalden echt door mijn huid in mijn eierstokken prikt..........whihihi.
Ze zet ze nu bijv. aan beide kanten van mijn onderbuik, daar waar je eierstokken zitten, maar als het naaldje er een halve centimeter ingaat is het veel. Ook zette ze ze bij mijn baarmoeder en toen heeft ze de naaldjes eens goed heen en weer gedraait...........dat deed ze de vorige keren niet..........en zie het resultaat. Het is precies dezelfde pijn als waar ik al over klaagde maar nu zie ik in ieder geval resultaat van die pijn.
Ik moet zeggen, het is wel een hele heftige menstruatie met veel pijn, maar dat heb ik er dan maar voor over.................
Ik kan het zowiezo aanraden voor jullie, ook mijn migraine is veel minder geworden. Heb nog wel veel hoofdpijn maar die is veel beter onder controle te houden met medicijnen dan voor ik acupunctuur kreeg. De vrouw die het doet is toevallig 3 weken geleden voor een bijscholing geweest over moeilijk zwanger worden en hoe acupunctuur daar bij kan helpen...........dus dat is vor mij mooi meegenomen!
Linda & Linda, wat k.t dat jullie weer negatief testen zeg!!!!
En pip............WAT SPANNEND VOOR JE!!!! Je voelt zoveel...........hoop dat het raak is deze maand!!!
Geniet van jullie weekend,
Dikke kus Rimke