Klusbabes 3!!

goedemorgen dames

helaas pindakaas, weer negatief, heb nu zelfs 20 minuten gewacht voordat ik de test weggooide, had mijn mannetje het mooi mis
Linda spanned hoor meid, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, en dat is helemaal niet vreemd hoor dat je er zo mee bezig bent, en vooral nu je overtijd bent, spannend

xxx linda

Balen Linda dat je weer neg. getest hebt. Je zei t zelf af maar je hoopt er natuurlijk toch stiekem op.

Ik heb dat ik ook weer snel kan klussen...

bedankt alvast voor de felicitaties. Pfff voel me oud vandaag haha. Geen cadeau van me ventje gehad. maar dat was ook niet te verwachten omdat hij nergens heen kan. Wel lief kaartje. Maar geen probleem,zorg wel voor mijn eigen cadeau als ik vandaag met mamaatje de stad in ga haha

ga nu ef douchen en dan snel naar de bakker. Toch maar even vlaai halen, is natuurlijk wel lekker. Dinsdag weer werken en dan maar weer normaal eten. Laatste weken erg veel gesnoept. En die 16 kilo die er af waren moeten er natuurlijk wel af blijven (alleen voor zwangerschap maak ik uitzondering )

Dames, tot later!!!

Fijn zaterdag allemaal

Jacqy: jij alvast fijne vakantie. Mijne bijna voorbij...en amper mooi weer....

Andere Linda: hoop dat je zwanger bent. tijd voor nog een zwangere klusbabe (nu dan eigenlijk weer de 1e..)

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10)
11)
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde ,(helaas mk...) Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda  5e ronde 2de kindje---,lilian 1e ronde 3e kindje na vroeggeb.STORM en DAANTJE
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18)suuz, 4e ronde  
19) lizzy6 start 2e ronde, 2e kindje
20)Sterretje, 3e ronde
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28) Chris, 6e ronde Bieb mk
29)
30) Duifje 1e ronde
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje  
          Linda_84, 2e ronde
SEPTEMBER

1)
2)
3)Essy, 1e ronde
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)bezig bijtje 14e ronde
7)
8) Mootje 5e ronde  ( onregelmatige cyclus )
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde lizzy 2e ronde  
13)

14) happy, 3e ronde
         Jacqy84, 2e ronde
15)kleintje 3e ronde.  
        sterretje, 4e ronde
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20)kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25)
26)
27)Roos, 2e ronde, 2e kindje
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Weer een nacht niet goed geslapen en de testen lagen er nu toch, dus dan toch maar even testen. Maar helaas ... Nu maar wachten tot mijn ongi.

Hey Linda, jammer dat jij ook negatief hebt getest. Had zo gehoopt voor je dat je mannetje gelijk had. Misschien is accupunctuur iets voor jou? Heeft bij Rimke ook geholpen.
Bieb: Gefeliciteerd met je alweer 34ste verjaardag, maak er een vruchtbaar jaar van.

Bieb,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Verwen jezelf vandaag maar en ga maar goed shoppen vandaag. Natuurlijk willen we wel horen wat voor leuke dingen je allemaal hebt gekocht!

Veel plezier

X Pip

Linda,

Helaas, een negatieve test. Hopen dat je ongi snel komt nu.

Het schiet nog niet op met zwangere klusbabes...even kijken of er al veel nod's in aantocht zijn op de roze wolk..

X Pip

Terug
Bovenaan