Klusbabes 3!!

Bieb! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het een positief jaar voor je word!
Linda en Linda.. Balen zeg! Weer negatief! Maar de rd's zijn er nog niet!!
Ik ga maandag richting Limburg! Lekker een weekje in zo'n park zitten.. en lekker uitrusten!! Heerlijk!
Liefs Jacqy

Hoi allemaal,
Hartelijk gefeliciteerd bieb!  En Rimke, gefeliciteerd met je RD's. Wie had dat gedacht, dat ik dat nog eens zou schrijven! Normaal gesproken baalt iedereen van de rd's maar als je er al zolang op zit te wachten dan is het een felicitatie waard!  Linda1, ik hoop dat ze bij jou  ook niet lang meer wegblijven,  nu duurt het nog langer voordat je weer resultaat kunt meten van het klussen.
Jacqy,  fijne vakantie meid!  Vaak is dat een heerlijke periode van relaxen en  tijd voor  z'n tweetjes
Ik ben een  beetje administratie aan 't doen en mn wasje hangt  buiten heerlijk op de wind. Het belooft een mooi weekend te worden, groetjes! Chris

hey dames

ik had ook nagedacht over accupentuur, maar ik zit bij de voetreflex, eigenlijk voor wat anders, maar ik had verteld over de kinderwens , maar dat de menstruatie wegbleef, toen si ze daar ook voor aan de slag geweest, maar ze zei al dat alles goed was wat betreft me baarmoeder en eierstokken, maar dat ik het zelf tegenhoud door stress en spannningen, Maar wat ik zelf nu aan mijn lichaam raar vind is dat ik al dikker wordt en ik eet alleen me eten enzo en bijna geen tussendoortjes.
Me kleding zit gewoon een beetje krap en dat vind ik raar

xxx linda

hey meiden

het was kort maar krachtig maar ik ga er weer vantussen, ik ga even met mijn   zoontje een wandelingetje maken(misschien dat me kleren weer wat losser gaan zitten haha) en vanavond ben ik er ook niet dus morgenochtend heb ik een boel bij te lezen

iedereen een fijne avond

Oja Bieb van harte gefeliciteerd, ik had het gisteren al geschreven, maar nu was ik het alweer vergeten, sorry, ondanks alles hoop ik dat je toch een beetje plezier hebt vandaag

xxxx linda

He meiden!

Jeetje wat is het stil hier! Iedereen lekker de hort op?
Vandaag een hoop gedaan zeg! Alleen morgen nog even huisje poetsen en dan lekker weg maandag.
Hoe is het met iedereen?

Liefs Jacqy

Hoi Jacqy,

Het is hier inderdaad erg stil vandaag. Iedereen is zeker lekker druk! Wat voor leuke dingen heb jij allemaal gedaan vandaag?

Ik voel me met de dag vreemder. Mijn NOD loopt van 6 sept tot 14 sept. ivm onregelmatige cyclus dus geen idee waar ik zit in m'n cyclus maar ik voel vanalles en het is heeeel vreemd!

Hoe gaat het met jou en de rest van de dames?

X Pip

He pip!
Nou gisteravond lekker naar de kapper geweest! Heerlijk! Even tijd voor jezelf! Vandaag beetje boodschappen gedaan, tuincentrum geweest, schoonouders bezocht.. een heerlijk gezellig dagje!
Wat vervelend voor je dat je geen idee hebt waar je ergens zit in je cyclus, kan begrijpen dat je dan echt vanalles voelt in je lichaam! Maarja.. helaas het enige wat je kunt doen is afwachten!
Als het goed is heb ik vandaag mijn ei! Ben benieuwd, ben in iedergeval flink aan de klus! haha

Liefs Jacqy

Heerlijk hoor een beetje tijd voor jezelf. Soms heb je dat inderdaad helemaal nodig! Ik had gister ook een heerlijke dag. Even naar de stad om fotolijsten voor onze trouwfoto's te zoeken, even langs m'n schoonzus, zwager en nichtje (wat een schat), pas om half 7 's avonds boodschappen doen en 's avonds genaaid (mijn 2e eigengemaakte knuffelbeestje is onderweg!!). Vandaag plak ik er nog zo'n dag achteraan!!!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel me echt heeeel vreemd. Omdat mijn NOD van 6 sept tot 14 sept loopt kan het van alles zijn maar hier komen mijn rare gevoelens:
al vanaf woensdag hele lichte ongikrampen, de hele dag door, af en toe misselijk, stinkplas, heel veel speeksel in mijn mond (heel irritant), moe maar niet lekker kunnen slapen, voel me een emotioneel wrak  en ik voel me "raar".

Ik houd me niet bezig van oooh, misschien ben ik wel zwanger omdat ik niet weet waar ik in m'n cyclus zit maar ik voel het wel allemaal.

Ga weer even achter de naaimachine: het is zooo leuk!!

X Pip

PS hoop dat er vandaag iets meer gekletst wordt vandaag, vind dat zoooo gezellig en jullie hebben vast allemaal hele leukie dingen gedaan dit weekend!! (vertel, vertel)

Terug
Bovenaan