Heerlijk hoor een beetje tijd voor jezelf. Soms heb je dat inderdaad helemaal nodig! Ik had gister ook een heerlijke dag. Even naar de stad om fotolijsten voor onze trouwfoto's te zoeken, even langs m'n schoonzus, zwager en nichtje (wat een schat), pas om half 7 's avonds boodschappen doen en 's avonds genaaid (mijn 2e eigengemaakte knuffelbeestje is onderweg!!). Vandaag plak ik er nog zo'n dag achteraan!!!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel me echt heeeel vreemd. Omdat mijn NOD van 6 sept tot 14 sept loopt kan het van alles zijn maar hier komen mijn rare gevoelens:
al vanaf woensdag hele lichte ongikrampen, de hele dag door, af en toe misselijk, stinkplas, heel veel speeksel in mijn mond (heel irritant), moe maar niet lekker kunnen slapen, voel me een emotioneel wrak en ik voel me "raar".
Ik houd me niet bezig van oooh, misschien ben ik wel zwanger omdat ik niet weet waar ik in m'n cyclus zit maar ik voel het wel allemaal.
Ga weer even achter de naaimachine: het is zooo leuk!!
X Pip
PS hoop dat er vandaag iets meer gekletst wordt vandaag, vind dat zoooo gezellig en jullie hebben vast allemaal hele leukie dingen gedaan dit weekend!! (vertel, vertel)