Hey Pip,
Met vrouwen is het idd gezellig koffie/thee leuten, maar ik moet zeggen... mannen kunnen er raar genoeg ook wat van. Moet mezelf af en toe echt aan het werk zetten, want er wordt me wat afgedronken op het werk. Ze hebben nu ook al een koekjesgroep gemaakt. Iedereen legt wat geld in en dan twee keer per dag komt dan de doos met koekjes te voorschijn (en dat voor mannen!!!).
We weten nog niet precies wanneer mijn man zijn werk op zegt, maar tegen de tijd dat ik ongeveer moet bevallen is het de bedoeling dat hij idd zijn werk heeft opgezegd. Ik zou ook niet fulltime huisvrouw kunnen zijn, maar hij kan niet wachten totdat hij thuis mag blijven. Liever vandaag dan morgen!
Hoop dat ik tegen de tijd dat ik een tijdje zwanger ben niet ook in een keer thuis wil blijven, want dan hebben we een probleem. En ik kan wel makkelijk 4 dagen gaan werken, maar 3 wordt al heel moeilijk...
Maar dat detachering van je man lijkt me ook wel erg leuk. Heb er ook al over zitten denken om dat over een paar jaar te gaan doen. Maar eerst even zelf het werk doen, zodat ik weet waar ik over praat en er wat ervaring in heb. En over een paar jaar zie ik dan wel weer.
Liefs, Linda