Klusbabes 3!!

Ik ben wel redelijk technisch, maar ik ben absoluut niet goed in computers. Ik maak alleen de componenten die erin zitten en dan per opdracht werk je daar een paar jaar aan en je zet het vervolgens niet in elkaar.

Oh, en het is inderdaad kei leuk om tussen al die mannen te zitten. Hebben nooit ergens commentaar op en ze kunnen af en toe ook wel over vrouwen dingen kletsen. Wat doet je man voor werk? Hoe oud zijn jullie dat je man nog zoveel ambities heeft? Ja, ik weet het, kan ook op latere leeftijd nog.
3,5 dag werken is ook nog flink. Is het werk zo leuk, of denk je dat je het financieel anders niet haalt?
Veel plezier verder met de knuffel en als ik je niet meer moet storen moet je het maar zeggen, he.

Liefs, Linda

Ik vind het ook  erg leuk  om met mannen te werken. Heb ook vrouwelijke collega's en die zijn weer erg gezellig voor bij de thee hahaha. Ik ben 24 en manlief 28. Hij detacheert ict'ers en is daar leuk mee bezig en er zijn leuke doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf. 3,5 dag is idd niet weinig maar ik vind werken echt leuk en zou niet fulltime mama kunnen en willen zijn.

Als je zwanger bent gaat je man zijn baan opzeggen en wordt hij huisvader?

Je stoort me niet hoor, gezellig onderonsje

X Pip

Hey Pip,
Met vrouwen is het idd gezellig koffie/thee leuten, maar ik moet zeggen... mannen kunnen er raar genoeg ook wat van. Moet mezelf af en toe echt aan het werk zetten,   want er wordt me wat afgedronken op het werk. Ze hebben nu ook al een koekjesgroep gemaakt. Iedereen legt wat geld in en dan twee keer per dag komt dan de doos met koekjes te voorschijn (en dat voor mannen!!!).
We weten nog niet precies wanneer mijn man zijn werk op zegt, maar tegen de tijd dat ik ongeveer moet bevallen is het de bedoeling dat hij idd zijn werk heeft opgezegd. Ik zou ook niet fulltime huisvrouw kunnen zijn, maar hij kan niet wachten totdat hij thuis mag blijven. Liever vandaag dan morgen!
Hoop dat ik tegen de tijd dat ik een tijdje zwanger ben niet ook in een keer thuis wil blijven, want dan hebben we een probleem. En ik kan wel makkelijk 4 dagen gaan werken, maar 3 wordt al heel moeilijk...
Maar dat detachering van je man lijkt me ook wel erg leuk. Heb er ook al over zitten denken om dat over een paar jaar te gaan doen. Maar eerst even zelf het werk doen, zodat ik weet waar ik over praat en er wat ervaring in heb. En over een paar jaar zie ik dan wel weer.
Liefs, Linda

Hallo allemaal,
Even kort, want ik ga zo op bezoek bij familie.
@bieb: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en moge deze maand mooie cadeaus voor je in petto hebben
@jacq: fijne vakantie; ik hoop dat je beter weer hebt dan deze week.
@pipstip: wat een goed idee, dat topic dat je geopend hebt. Ik heb het inderdaad al eens bij een ander forum gezien.
Linda2: nog geen rd's? Wel getest, als ik me niet vergis. Spannend!!!
liefs,
          sterretje

Hey Sterretje,

Heel veel plezier dadelijk bij je familie en ik heb nog steeds geen rd's nee. Weet niet of ik hier nu blij of niet blij mee moet zijn.... Aan de ene kant hou je toch een beetje hoop, maar aan de andere kant de kans dat je nog niet posi test op je ongi dag en toch zwanger bent is volgens mij erg klein. Maar ik slaap nu in ieder geval goed en daar ben ik heel blij om.

Liefs, Linda

Pipstip: spannend voor je, misschien ben je wel zwanger!

Linda 84: balen neg. getest maar ook nog geen rd-s. Je gaat toch denken...

Jacqy: veel plezier in Limburg. Misschien lopen we elkaar wel voorbij...woon er nl. Waar ga je ergens heen?

Gisteren gezellig geshopt met moeder. Tas en leuk truitje gescoord. Rustige verjaardag gehad. Vriendin kwam nog even roseetje drinken (ja nu kan t weer effe). Wel blij dat ik t niet gevierd heb...ook wel s lekker
Heb t er trouwens nog wel met moeder over gehad (over de mk dus), maar niet gejankt...dacht dat ik ging janken als ik mijn moeder zou zien...niet dus

Vanmorgen lief kaartje (via Hallmark) van vriendje dat we snel weer gaan beginnen...erg lief dus.
Ik bloed dus nog steeds. Niet veel, maar als ik rond een uur of 6 smorgens ga plassen, dan zit er wel veel bloed bij. Maar zo over de dag valt t wel mee. Hoop toch dat t woensdag over is...

Straks gaan we naar familie. Schoonma wordt in dec. 70, alvast bespreken of we wat leuks kunnen gaan doen (sjaa je moet er snel bij zijn, anders wordt t niks). Gelijk zwager feliciteren, want die was ook jarig gister

Dames fijne dag, en tot laterrrrr

Ik ben er weer even weg van. Kom straks weer even kletsen. Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan