Klusbabes 30 !!!

Ik heb me nergens druk om gemaakt de afgelopen dagen.. niet bewust in ieder geval.. kijk het inderdaad nog even aan heb geen hartkloppingen (wel vaker last van daarom raakte ik even in paniek dacht dat het misschien foute boel was) en me hart klopt gewoon normaal / rustigg.. bloeddruk is gewoon goed(niet draaierig of en toch voor de zekerheid zoute popcorn gegeten.. ) dus ik kijk hoe het morgn gaat.. gaat het niet goed stuur ik me vriend een smsje en die maakt dan een afspraak bij de HA.. mocht ik het morgen echt niet vertrouwen ga ik misschien eerder weg van me werk om morgen al naar de HA te gaan anders vrijdag..

Dank je dat je me hiermee hielp jac!! Je bent een top wijffiej!

xxxx Mamoetje

TOt morgen meiden!!

Ola meiden,

Nou, hier een happy met echt mega koppijn ! Ga wel naar mn werk want soms als ik in mn ritme zit zakt het, maar anders ga ik weer terug naar huis. Zie werkelijk scheel en ben onwijs misselijk zeg ...ga dus ff niet reageren want heb niet bijgelezen, doet te zeer aan mn kop. Meiden, tot laters en een fijne dag...

Liefs happy

goeiemorgen meiden

we hadden vanaf gisteravond 10 uur tot nu aan toe geen tv, radio en internet dus ik ben blij dat het het weer doet

happy; jeetje meid je bent pittig beroerd meid, ik hoop dat het afzakt, en ik las dat jullie gisteren ook geen internet verbinding hadden, heel vervelend he is dat

rimke: weer genoeg ananas gegeten gewoon blijven eten hahahah

anoeska; balen meid weer ongi maar gelukkig gaan ze bij jouw snel over op iui, en ik las dat je ma is geopereerd aan haar scouder is alles nu weer goed?

bambi; je sollicitatie is de deur uit, nou hopelijk is de eerste gelijk raak meid ik hoop het voor je

sorry voor degene die ik ben vergeten haha, ik ga namelijk beginnen met de aardappeltjes bakken want anders ga ik dat niet redden voor 12 uur

O ja gisteren mee eerste clomid pillen weer geslikt, en na deze kuur nog 2x clomid, en daarna 4x spuiten, maar ja het is te hopen dat het raak is deze maand, maar goed afwachten maar weer, en klussen voor ons leven hahaha
meiden ik ben er later nog even, want na het eten ga ik naar me pa toe en dan moet ik me spaarzegeltjes doen, dus daarna ben ik er weer

xxx linda

Goedemorgen allemaal,

Heb bijgelezen, maar kijk net zo scheel  als happy, heb al vanaf gistermiddag koppijn en paracetamol helpt niet...............ga dus een heel rustig dagje tegemoet. Kijk vanmiddag nog wel even hier, en wie weet gaat het zo na het douchen beter.........

Kus!

Zo, lang leve de douche...........

anoes...........wat is dit voor een ongein! Op dag 17 al????? Waardeloos....
Sterkte met je moeder trouwens, en pas een beetje op je zelf want dit klinkt weer heel druk.........

Mamoetje: niet een heel duidelijk verhaal, doet het extra zeer als je in of uitademt? Heb je gesport? Raar gelegen? Heb je een andere houding nu met je nieuwe baan? Ben je gespannen?? Moet je hoesten?? Veel vragen dus..........whahaha! Hoop dat het snel over is. Neem anders een ibuprofen?

Linnie: succes bij je vader en met de zegeltjes..........nog 2 ronden clomid en dan aan de pregnyl spuiten...............ik hoop dat dat niet nodig gaat zijn meid! Mijn duimen draaien echt volle toeren..........

happy: bummer, ook koppijn..............hoop dat het wat is afgezakt!?

Bambi: wat een keurig kindje, zo lang geslapen gisteren! Wat zalig joh! Ze kan het wel, houdt alleen overdag van gezelligheid om zich heen! Whahaha!!!

April: staat er komende week nog iets leuks voor jullie op het programma? Of moest je mannetje voor de prikken? Ben het even helemaal kwijt..........

Volgens mij vergeet ik weer vanalles...........
Ik zal zo eerst even gaan pendelen........

Mamoetje: heb voor je gependeld: oktober 2008 een meisje.

Happy: heb hem al voor je op de sms gezet.

Phoebs: hij staat op je hyves zometeen!!!

Kus Rimke

O, en nogmaals, dat ik een paar keer gelijk had zegt niets, heb er ook een heleboel keer naast gezeten............hahahaha!!!

Terug
Bovenaan