Klusbabes 30 !!!

he meiden,

ook hier een lekkere jankebakkes hoor. heerlijk zitten grienen. en zweet peetjes tijdens de kuur, terwijl ik eigelijk ook wel wist dat ze ging winnen na het zien van de duitsers.
maar goed je weet maar nooit.

phoebe ik wil ook wel zo goed rijden hahaha. indd maar goed oefenen vanaaf. miss dat ik ook ooit weer ga rijden, krijg er helemaal zin in als ik dit zo zie. heb tot 2006 gereden. vanaf me 6e ofzo en heb onderlinge wedstrijden gereden tot L2 niveau. mmmhhh das nog geen grand prix hahahah.

rimke balen dat de annanas zijn werk niet doet, maar meid je heb weer lekker nesteldrang met je hamsteren en schoonmaken hahah

linda nou hup weer verder met de voglende ronde clomid. niet echt vernieuwend he. toch hopen we weer op een vruchtbare maand bvoor je.

happy klote he als het internet niet werkt. heb er denk ff overheen gelezen, maar een leuke dag gehad met je mannetje ?

mamoetje fijn dat je weer een leuke dag had op het werk. en je mannetje nog een week vrij joh. kan ie wel lekker voor het eten zorgen.

jacqy zoef zoef, je lijkt happy wel hihihi.

nou hier alles oke. lois ligt weer naast me in ons bed hahaha. geen zin in der eigen bed. nou vooruit dan maar. snachts in der eigen bedje , overdag als ze wilt. maar ga niet uren lopen kloten.
ben nog verbaasd over vanacht. gewoon 9 uur heeft ze liggen maffen. een record.
al weken probveer ik een late voeding te geven rond 11 uur en dan gewoon snachts komen. en nu had ze om 9 uur de laatste voeding, omdat mevrouwtje der schema om gooide en slaapt ze lang.
maar goed, dat zegt weer niks over vanacht.

vanmiddag nog bij vk geweest voor na contole. bloedruk netjes 120/85 en een hb van 7.2 dus ook goed. (in me zw.schap .8.4)

gisteren me 1e soll. weggedaan via de mail. ben benieuwd. toch iets heel anders als ik gewend ben. doe natuurlijk al 6 jaar adminstratief werk en dit is een technisch/comercieel medewerkster bij een automaterialen zaak. Lijkt me wel heel leuk. Ken het bedrijf, en er werkt daat iemand die mij nog wel kent van toen ik bij het autobedrijf werkte, als die te horen krijgt van me soll. dan maak ik miss wel een kansje. je moet technische kennis van auto's hebben, ik twijfelde aanmezelf, maar me man heeft me een systeem laten zien, waar de meeste bedrijven mee werken en ik herkende het meteen, en me man vroeg, als ik jou bel met dit kenteken en ik zeg ik wil daar filters voor en bougies, kan je ze dan vinden. ik doe klik klik. en hebbes. hij zegt zie je wel. de meeste vrouwen weten echt niet dat je bougies bij de onsteking kan vinden. de meeste vrouwen weten niet eens wat bougies zijn hahahah
ooh hoop het zo......

xx bambi

mamoetje,

wat rot van die pijn. ben geen verpleegster dus kan je niet helpen. wel lijkt het veel op een pijn die ik ooit een gehad heb. ook erg op de borst. Ik had een verkoudheid op me spieren opgelopen achteraf. we hebben zelfs op de 1e hulp gezeten omdat we dachten dat het met me longen te maken had. Weet niet of je last heb met zwaar inademen.
kan uit je verhaal niet goed opmaken of je nou pijn op je borstkas heb of in je boobs hahah
evenwel sterkte.

xx bambi

Bambi, eerste soll. is dus de deur uit! Spannend hoor! En inderdaad, ik heb geen idee wat bougies zijn! hihi

Mamoetje, vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik ben doktersassistente. uit je verhaal kan ik niet opmaken of het nou echt je borsten zijn, of je borst kas. Als het je borsten zijn, zou ik me niet veel zorgen maken. Ik heb altijd geleerd dat als het pijn doet, er vaak niets aan de hand is. Dit kan wel met je menstruatie te maken hebben. Soms is het er opeens, zonder dat het er hiervoor ook is geweest. Twijfel je, dan moet je uiteraard even de HA bellen.
Als het je borstkas/ ribben zijn, zou ik wel even de HA bellen. Heb je ook last met inademen? iets ertegen aan gekregen? of gevallen ofzo?
Als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen!

Happy, geen internet vandaag... kut is dat he!

Rimke, je had weer slecht geslapen vannacht las ik. Tja, hadden ook niet anders verwacht he! en lekker aan de ananas gezeten! hihi

Ben weer pleitos!

Liefs Jacqy

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe: 27 augustus
Renee:
Anoushka:29 augustus
Linda 2: 2 september
Essy:
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)Bieb, 11e ronde 13 kindje
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)linda, ronde erg veel, 2de kindje  ronde 7 met clomid
( anoeska baarmoederfoto + echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ha meiden,

weer ff snel, want ben kei kapot, mijn moeder ligt ook in het ziekenhuis oest geopereerd worden aan har schouder dus heb ook een hoop huishoudelijke taken erbij gekregen en was vanmorgen om 05.15 begonnen en was om 16.45 pas klaar toen snel koken en dacht dat ik moest motor rijden maar dat is morgen. gelukkig.
maar helaas heb het van de week ook super druk weet niet of ik tijd heb om te komen.
PHOEBE en RIMKE: lachen dat jullie elkaar niet zijn tegen gekomen in de dierentuin phoebe volgende keer de stoute schoenen aan he.
BAMBI: gesoliciteerd succes meid. hoop dat je iets leuks vind

voor de rest ben ik echt kwijt heb ook super hoofdpijn hoop snel weer hier te zijn ben helaas ook ongesteld geworden maar moet volgende week di een baarmoederfoto.
en dan hoor ik verder over de iui poging.
wat ik nog wel wou zeggen 25 oktober dan kan ik niet want dan heb ik verjaardag van mijn beste vriendin. kan zo en zo niet op zaterdag want dan moet ik altijd werken ben alleen op zondag vrij, maar als iedereen kan dan moeten jullie gewoon gaan hoor.
wat gaan we doen eigenlijk?

groetjes anoeska
sorry maar hopelijk tot snel....

Jac (en bambi:) dank jullie wel voor jullie reactie.. tis nu weer weg.. ben nu de hele tijd rechtop.. (lopen of gewoon rechtop zitten) en het wordt langszaam aan minder en net nu weer weg.. maar straks als ik weer ga liggen dan komt het weer.. (voel het nog wel zitten..) De ene keer is het op me borstkas.. en de andere keer lijken het me borsten( misschien dat het doortrekt.. ) HEt is niet bijhet inademen,.. want als ik me adem inhield of uitblies was het er ook.. soms nog wel erger..

Ik ga heel hard hopen dat het neit zo erg weer terug komt..

ga nog even tv kijken en me gedachten ergens ander op zetten.. en dan weer leker slapen straks..

Zag anouska voorbij vliegen. Ik ga zondag mee op een mottorrit met een vriend van de fanfare.. heb er al helemaal zin in.. hoe gaathet met het motorrijden bij jullie?

xxxx Mamoetje

mamoetje, heb je je ergens druk om gemaakt? daar kan het ook nog wel eens mee te maken hebben... ik zou het nog even aankijken, en anders morgen de ha bellen..

Anouska, alweer ongie geworgen. Balen zeg! En je moeder is geopereerd. Succes met de hh taken!

Terug
Bovenaan