Klusbabes 30 !!!

hee meiden,

lekker druk geweest hier..

April wat fijn dat je mannetje lekker doorslaapt!

rimke: De annenas heeft neits opgeleverd.. jammer.. nog even wachten! EN ik zie het wel verschijnen..

Linda: Weer naar de yoga geweest en nu weer spierpijn,... ag overmorgen is het weer weg..

Bambi: Je meissje heeft een nachtje doorgeslapen.. en houd nu jullie wakker.. hihi ja ze moet toch iets doen om weer moe te worden... hihihi

happy geen internet.. volgens mij nu ook niet meer.. alweer een uurtje geleden.!!

uhm... owja.. nog geen tegenspraak iop 25 okt. nou das mooi!! heb er zin in!

druk druk druk op me werk vandaag.. de server voor de post/pakketjes lag eruit dus een hoop gestress en nog meer werk.. maar ook vandaag had ik het weer naar mijn zin!!>.. nog even naast me mannetje ziiten.. kom zo wel weer buurten.. (vriendje heeft net een wek vrij gehad.. en ivm enorme rust op zijn werk nu nog een week!!!! ben wel beetje jaloers!

xxx Mamoetje

Nou verdorie, daar ben ik weer !!! Had weer geen verbinding pfffff. Moet nu weg maar wou ff laten weten waar ik opeens weer was, had rimke al een sms gestuurd om het door te geven haha. Ff snel kijken hoe het met linnie was bij de gyn

Nou linnie, je bent dus weer niet echt veel wijzer geworden he . Ronde acht alweer met clomid, tjonge.....laten we hopen dat dit jullie ronde gaat worden he lieverd !!!!

Meiden, ik beken........ik moest ook huilen bij anky  en toch niet hoogzwanger. Ach, ik heb ook niet veel nodig hoor haha. eiden, fijne avond.allemaal en tot morgen !

Kussss happy

Zag net je sms pas.................sorry meis! Maar gelukkig was je er weer even!

Nou, wij hebben heerlijk gegeten, fons had nog een bananensplit als toetje gemaakt, dus we hebben zitten smullen...........
Is hier verder erg rustig, geen krampjes of wat,  helemaal niets...................
Tot morgen!!!
Ga even lekker met fonske voor de tv hangen!

he meiden!

Iedereen aan het huilen? haha

Linnie, bij de gyn geweest. Vind het toch een rare snuiter hoor! Die gyn van jou! Hoeveel ronde's gaan jullie nu nog door met de clomid?

Ben weer even weg! hihi

Liefs Jacqy

ps: meiden, ik denk wel aan jullie hoor!

VOlgens mij zijn ze allebei weg, ik zet het hier toch maar neeer voor het geval ze nog terugkomen.. Ik heb  de laatste paar dagen ineens heeeel erg last van mijn borsten( of me borstkas..) zit echt op het stuk waar je borsten gaan hangen zegmaar.. zit nog net niet krom van de pijn maar het doet wel verdomde zeer.. tis op de onderkant van me borst en onder me borsten.. kan niet van me ongie zijn want dat heb ik nooit.. en tis pas op dag 3 begonnen en zit nu op dag 5.. had er vandaag overdag geen llast van (gisteren en eergisteren wel) en nu is het erger..

Iemand enig idee wat het kan zijn??

Ga mezelf weer gek zitten maken.. Als het morgen nog is.. bel ik in ieder geval de HA voor een afspraak voor vrijdag!

xxxx Mamoetje

Terug
Bovenaan