Klusbabes 30 !!!

Happy; Weer heerlijk bijgeslapen, lekker he zo vroeg naar bed. Je hebt groot gelijk, volgens mij ben jij nog een behoorlijk feestbeest of niet?

Mamoetje; Oh die mannen snappen het soms niet zo goed he. Hoe is het nu, weer helemaal dikke mik?

X April

Hey april, wat en knap ventje heb je zeg ! Die laat mama op zondag netjes uitslapen...goed hoor ! Tja ben eigenlijk wel een feestbeest ja.......altijd al geweest hoor maar had verwacht naarmate ik ouder zou worden dat het wel minder zou worden haha. Ben nu 33 en het is nog hetzelfde ! Merk alleen wel dat net als gisteren ik nu in staat ben om af te bellen en al bellen ze honderd keer dat het zooooo gezellig is, ik ga echt niet. Vroeger ( hihi ) zou ik wel alsnog gegaan zijn. Maar, als ik weg ben ga ik er ook voor honderd procent voor hoor !!!!!!!

Mamoetje, tja zucht..mannen he...hoe is het nu. Sorry meis, was je gsiteren helemaal vergeten

Kusssss

Happy; oktober een meisje. Ben benieuwd. Want dat zou betekenen dat de 6e maand raak is met dat spoelen, en dan hoeven we niet verder de MM in. ben benieuwd wat Rimke pendelt.

En wat betreft dat stappen, ben bijna 35 maar merk wel dat ik meer tijd nodig heb om te herstellen haha. Volgend weekend is het hier ook weer feest, moet ik er ook weer tegenaan haha

Zo, net even alle financieen gedaan en we kunnen morgen het boek halen haha

dames, ga stoppen, lekker even wat eten. Tot later!!!

Happy; Wat leuk zeg dat je nog lekker gaat stappen! Ik heb nu al bijna een jaar geen alcohol meer op, ben benieuwd, zodra ik weer kan drinken ben ik zo dronken volgens mij, ha ha...................

Ik ga ons ventje maar eens wakker maken, we willen zo weg en meneer ligt alweer 2 uur te slapen, de slaapkop.......................

Fijne dag allemaal.
April

Biebje, eetse meis....nou hopen dan maar dat het raak is. Ben ook wel benieuwd wat er bij rimke uitkomt hoor ! Ik heb ook wel dat ik langer moet herstellen hoor als ik weg ben geweest hahaha tja de jaartjes gaan tellen he !

April die kans is groot ja, dat je heel snel dronken zal zijn ! Ik drink niet zo vaak hoor. Meestal alleen in de week dat ik ongi ben en soms zelfs dan ook niet. Kan het gelukkig ook prima naar mn zin hebben met een limonade.........kleine slaapkop heb je he haha. Fijne middag !

Liefs happy

ha meiden,

hoe is het hier allemaal?
HAPPY: was je weer lekker op stap geweest en ik vind zolang het nog kan moet je er lekker van genieten je kan later nog lang zat thuis zitten toch!
RIMKE: ananassen ja weet ook niet de 1 zegt dit de ander dat soms moet je het doen om het op gang te wekken de ander zegt een eind gaan lopen maar dan wel doen op de dag dat ik gezegt heb fat je gaat bevallen he haha
LINDA: ruzie met joey zag ik ja soms kunne ze lastig zijn he
MAMOETJE: zo te lezen aan jou verhaal zitten jullie ff in een dip haha maar praat erover dat is het beste denk ik hij moet niet denken dat heel het leven alleen om hem draait toch?
JACQY: wat een kut winkel zeg ik heb dat ook niet mee gemaakt hoor toen ik mijn jurk ben wezen kopen waren erg vriendelijk en volgende keer beter meid en ik zou zeggen pas er lekker veel want vond dat echt super leuk om te doen.. geniet ervan dat hoort!!!!
STERRETJE: heb ik ff gemist ben je op vakantie?

nou voor de rest ben ik het ff kwijt maar heb ook wel een beetje een   kater niet heel erg maar ben gister ook weer op stap geweest met me zus en haar man en mijn man en nog een paar kennissen.. was super gezellig een tent feest hier een dorp verder met renee schuurmans en de 3j's en erik hulzenbosch heb echt zo in een deuk gelegen maar had ook weer te diep in het glaasje gekeken hahah oooohhhh niet goed maar goed wel gezellig....

ben nu ook weer weg zoals jullie weten ben ik super drukk ahha

groetjes anoeska

goedemiddag,

Nog niets aan de hand................

Vannacht wel geweldig geslapen dus misschien alvast een voorbereiding van mijn lijf??

Bieb, als fons zo aan het hardlopen is, ga ik even voor je pendelen! En het fotoboek al klaar! Das snel!
April: heerlijk dat je mannetje heeft doorgeslapen! Wat een luxe! En dat lijkt mij ook leuk hoor, van die uitstapjes maken!
Linnie: veel plezier in de ballenbak meid! Whahahaha! Waren de verjaardagen leuk??
Happy: lekkere lange nacht gemaakt, doe maar een beetje zuinig idd op je bevruchte eitje..........hahahaha!! Wie weet...........
Bambi: heeft lois weer zo'n goede nacht gemaakt.......??

Ehm............ik weet het niet meer.
Is hier een beetje aan het rommelen wel, vanmorgen wat stevige rugkrampen en een paar harde buiken, maar dat is al weer verdwenen helaas.
Vanmiddag gaan we even wandelen op de Posbank, is natuur gebied hier om de hoek. En vanavond halen we lekker een chineesje........mooi makkelijk.
Verjaardag gister was trouwens gezellig!
Tot later!!

Terug
Bovenaan