Klusbabes 30 !!!

Lekker happy!! Wij doen een combi gerechtje met van alles en nog wat, en veel sambal!
Lekker!!!!!

Linnie: die rugweeen, ik heb ze bij mijn miskraam gehad, was geen pretje...........maar elke keer als het bij mij nu rommelt, slaat het op mijn rug, dus ik vrees met grote vrezen dat ik toch wel weer rug weeen krijg!

A, het eten is er!!!
Tot later!!!

Dank voor de waarschuwing meisje................

Chinees was zalig!! Daarna lekker in bad geweest, en nu op de bank!

happy: jij dus ook lekker op de bank, wijze beslissing meis! nogmaals, wees maar zuinig op je eitje!

hye meiden

rimke; haah logisch dat je conditie benden pijl is nu hahaah, en de chinees was lekker, en ik ben eerlijk gezegd ook bang dat je rugweeen gaat krijgen uit die krampjes die je steeds hebt denk ik dat, maar goed je weet het pas als het begint meid
O ja gisteravond hadden we een verjaardag

happy: weer niet naar de kroeg nou meid, dat moet toch iets te betekenen hebben he

zo me vriendin was er weer, we hebben patat gehaald, en we hebben yathzee gedaan en 2x verloren en 1x gewonnen hahaha,
zometeen lekker vroeg me bedje in ik ben ook moe, ik moest er vannacht weer uit want joey was weer aan het spoken maar ja niks aan te doen

xxx linda

Ja corina ieder mag zelf weten waar hij of zij op reageert maar "mijn" meiden liever niet op jou anders zitten we straks weer met het gezeik...........Ik heb gelezen hoe je reageerde op het topic van de 35+ moeders en was je al zat maar, ben je nu spuugzat dus vandaar....duidelijk ? Ongetwijfeld niet.......

Terug
Bovenaan