Ola,
Wat een gezelligheid hier opeens gisteren !!! Leuk hoor, april en linda 2 ook weer ff hier......gezellie gezellie gezellie ! Hier alles goed, balou doet het prima haha. Die katten zaten vanmorgen ff te kijken naar hem en die hond snapt er geen bal van, die zit maar met zn kop scheef voor die kooi. Ze blijven gelukkig wel van de kooi af, staat ook niet op de grond ....
Linda2, is idd luxe nu mn mannetje vrij heeft en koken doet ie dan vand e week ook wel hoor. Dat is helemaal luxe vind ik altijd. Kom je uit je werk, staat je eten al klaar. Hoe is het verder met je meisje ? Alles goed ? Leuk dat je er af en toe weer ff bent
April, wat fijn dat jullie al zo n goed ritme hebben zeg ! Heerlijk, zowel voor jou als voor je kleine ventje ! Lekker dat ie zo doorslaapt s nachts he ........Gaat verder alles goed met je meis ?
Rimke, tja als het de laatste keer is dat je gaat pendelen wil ik ook graag nog wel een keertje Belinda Holscher 14-04-1975. Heb je een beetje kunnen slapen lieverd ? Je hebt toch niet van ananas gedroomd he hahaha..........
Linnie, wat fijn dat de yoga lekker was lieverd. Vandaag naar de gyn, spannend ! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen over de last die je hebt...........ook vandaag de voetreflex. Goed zo, heb je minder tijd om te soppen hihi
Bambi, nou je meisje heeft vanacht haar best gedaan he. Lekker doorgeslapen en toen had ze geen zin meer haha.....vandaag lekker rustig aan doen las ik, heerlijk toch. Niks doen en keutelen met je meisje, lijkt mij zaaaaaalig !
Mamoetje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk joh ! Weer een zorg minder he.........Bijna naar de gyn, spannend hoor !
Tjonge, ik werd vanmorgen wakker en toen scheen volop de zon en nu pffffff het wordt steeds donkerder zeg, bah. Het is net herfst joh. Vanmiddag moet een van mn katten en de hond voor hun jaarlijkse prik...gaat me weer een hoop geld kosten pffff. Hou het toch maar liever bij en het voordeel dat ze samen gaan is dat ik maar 1 keertje conslt hoef te betalen haha, zeeuws meisje he ! Meiden, fijne dag. Wij gaan straks nog ff weg, dus weet niet wanneer ik er weer ben. Mn mannetje gaat vanmiddag naar de dierenarts toe om vijf uur en dan zorg ik voor het eten, dus rond die tijd ben ik er zeker. Vnavond eet ik lekker zuurkool, heeeeeerlijk hoor hahaha. Normaal eet ik dat in de zomer eigenlijk bijna niet maar, nu met dit weer krijg ik er toch wel enorme trek in................tot laters, toedelsssssssss
Knuf happy