Klusbabes 30 !!!

he meiden,

25 oktober dus, nou ff kijken of dat lukken gaat, de 26e heb ook al wat.
phoebe wat leuk dat je rimke heb gezien, jammer dat je het niet zeker wist. nog gefeliciteerd met jullie 7 jarig jubileum en in huis flink bezig geweest. lekker hoor een weekje vrij.

rimke heeft de annanas nog wat gedaan vanacht ?

mamoetje balen van je ongie. super dat je werk je zo bevalt.

linda2 laatste werkdagen, zet hem op.....

happy hoest met baloe.

april, echt super dat jullie al een lekker ritme hebben. merk wel dat jou mannetje meer slaapt dan lois hahah. die nu weer aan het brullen is.

ze heeft vanaf half 10 gisteren tot half 7 vanmorgen geslapen . maar wil nu na de fles dus niet meer slapen . maar mama nog wel.
we hebben er al 2x getroost, maar denk dat ze toch nog maar ff bij mama mag liggen.

vandaag na controle vk. en verder een luie dag. ff kijken wat voor weer het word.

xx bambi

goeiemorgen meiden

phoebe ik was je gisteren helemaal vergeten te feliciteren met jullie 7 jarig jubileum haha

bambi; jeetje zeg zo zeg je nog ik wil van die nachtvoeding af en en zo slaapt lois de hele nacht door helemaal lekker en hopelijk blijft dit ook

ik heb klote geslapen ik lag om 4 uur vannacht naar de olympische spelen te kijken, ik heb ook nog steeds die steken in me lies en niet de hele dag hoor maar af en toe, toch vanmiddag maar even aan de gyn vragen, en om 10 uur straks weer naar de voetreflex.
vanmiddag eten joey en tom spagethi en ik rijst met kip kerrie, heerlijk,
meiden ik ben er vanmiddag nog even voordat ik naar de gyn toe moet

fijne dag allemaal

xxx linda

o ja , 25 okt dat moet denk ik wel lukken, ik hoop alleen dat tom me heen kan brengen haha anders ben ik bang dat ik nooit aankom haha, maar goed dat zien we nog wel

xxx

de yoga gisteravond was weer heerlijk zeg, ik heb alleen spierpijn nu hahaha ik heb ook vanaf mei niet meer aan de yoga gedaan,   maar ik ben blij dat het weer is begonnen,

ik zit lekker in me eentje te kletsen hahahahahahaahah

xxx linda

Ola,

Wat een gezelligheid hier opeens gisteren !!! Leuk hoor, april en linda 2 ook weer ff hier......gezellie gezellie gezellie ! Hier alles goed, balou doet het prima haha. Die katten zaten vanmorgen ff te kijken naar hem en die hond snapt er geen bal van, die zit maar met zn kop scheef voor die kooi. Ze blijven gelukkig wel van de kooi af, staat ook niet op de grond ....

Linda2, is idd luxe nu mn mannetje vrij heeft en koken doet ie dan vand e week ook wel hoor. Dat is helemaal luxe vind ik altijd. Kom je uit je werk, staat je eten al klaar. Hoe is het verder met je meisje ? Alles goed ? Leuk dat je er af en toe weer ff bent

April, wat fijn dat jullie al zo n goed ritme hebben zeg ! Heerlijk, zowel voor jou als voor je kleine ventje ! Lekker dat ie zo doorslaapt s nachts he ........Gaat verder alles goed met je meis ?

Rimke, tja als het de laatste keer is dat je gaat pendelen wil ik ook graag nog wel een keertje  Belinda Holscher 14-04-1975. Heb je een beetje kunnen slapen lieverd ? Je hebt toch niet van ananas gedroomd he hahaha..........

Linnie, wat fijn dat de yoga lekker was lieverd. Vandaag naar de gyn, spannend ! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen over de last die je hebt...........ook vandaag de voetreflex. Goed zo, heb je minder tijd om te soppen hihi

Bambi, nou je meisje heeft vanacht haar best gedaan he. Lekker doorgeslapen en toen had ze geen zin meer haha.....vandaag lekker rustig aan doen las ik, heerlijk toch. Niks doen en keutelen met je meisje, lijkt mij zaaaaaalig !

Mamoetje, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk joh ! Weer een zorg minder he.........Bijna naar de gyn, spannend hoor !

Tjonge, ik werd vanmorgen wakker en toen scheen volop de zon en nu pffffff het wordt steeds donkerder zeg, bah. Het is net herfst joh. Vanmiddag moet een van mn katten en de hond voor hun jaarlijkse prik...gaat me weer een hoop geld kosten pffff. Hou het toch maar liever bij en het voordeel dat ze samen gaan is dat ik maar 1 keertje conslt hoef te betalen haha, zeeuws meisje he ! Meiden, fijne dag. Wij gaan straks nog ff weg, dus weet niet wanneer ik er weer ben. Mn mannetje gaat vanmiddag naar de dierenarts toe om vijf uur en dan zorg ik voor het eten, dus rond die tijd ben ik er zeker. Vnavond eet ik lekker zuurkool, heeeeeerlijk hoor hahaha. Normaal eet ik dat in de zomer eigenlijk bijna niet maar, nu met dit weer krijg ik er toch wel enorme trek in................tot laters, toedelsssssssss

Knuf happy

happy: gelukkig dat je buikkrampen weer over zijn, en balou heeft het goed gedaan haha en de hond snapt het niet ach arm beesie hahah, en je hebt gelijk hoor dat je je katten tegelijk voor een consult doet hoor dat scheelt weer en het kost een hoop geld
dus jij eet zuurkool vanavond, dat lust ik niet alleen de lucht al hahahaha

xx linda

Terug
Bovenaan