Klusbabes 30 !!!

@linda: oeps, ik zie net dat ik de helft vergeet. Gelukkig voelt joey zich weer beter. Is toch altijd eng als die kleintjes koorts hebben.
Ik heb volgende week nog vrij, maar moet nog veel "voorbereiden" voordat ik weer ga werken. (lees: poetsen, tas inpakken en nog iets doorlezen)
@rimke: thx, meid. En succes vandaag met die warmte.
@jacqy: je mannetje gaat dus lekker weg van t weekend. Heb je even tijd voor jezelf.
@bieb: ook jij in het wachtbankje, spannend.
'@happy: ook een bbq vanavond, veel plezier, ik zal aan je denken.
@bambi: jammer van de sollicitatie. Ik hoop dat t de volgende keer raak is.

Volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet

Ik heb echt zin in de bbq vanavond. Ik ga denk ik zo nog even zuigen en dweilen, zodat t hier ook weer blinkt. Dit weer zorgt voor energie.

@happy: ik weet niet wat er met t toetsenbord is. eerst maakte hij je naam blauw, toen heb ik t weer in zwart veranderd en nu staat er opeens een zwarte streep onder? vreemd.

sterretje; ook aan de bbq vanavond, veel pllezier meid, en je hebt ook lekker schoongemaakt, haha dit weertje geeft je inderdaad energie

jacqy: je mannetje naar disney toe, en jij vanavond ook lekker aan de bbq, veel plezier meid

joepie: je hebt het mooi uitgelegd meid, ik had het zelf niet beter kunnen doen

rimke: nog niet aan het puffen haha, veel plezier bij de bbq vanavond meid en hou je rustig

bieb; jij vanavond veel plezier op de kermis meid, en je klusdagen zijn weer voorbij, nu maar weer wachten geblazen
heb je trouwens nog een mailtje terug gehad van je vriendin waar je al 30 jaar mee omagaat??

nou meiden ik ben er morgen weer, ik ga nu joey effe op bed leggen en dan ga ik effe greys en gtst van gisteren kijken en dan om 3 uur joey wegbrengen en dan naar het feesiie en de kermis, hopelijk geen kater morgen hahaha

xxx linda

Hihhihihi, het hele land slingert voor de laatste keer de bbq aan volgens mij!
Lekker hoor!

Sterretje: geniet ervan he!
Bieb! oja, jij hebt een kermis vanavond ook! Gezellig!! Have fun!
En lukt het wat met het spoelen enzo??? Of doe je het met grote tegenzin?? Denk aan je hoor!
Linnie: niet te veel drinken..............gaat zo hard met die warmte..........

Ik ga echt effe wat doen.............pfffffff..........1,2,3!

Nee, ik wil echt nog niet...............

sterretje; veel plezier met de bbq!!

Linda; jij ook veel plezier bij de kermis
Heb nog niets gehoord van vriendin. maar heb hotmail adres gebruikt en volgens mij leest ze die niet zo vaak. Misschien moet ik r maar prive bericht sturen op Hyves....

Rimke; lukt wel met spoelen hoor. Heb er echt geen zin in, maar op zich is t een werkje van 5 min. poeder erin, mengen met een halve liter water, dan in de fles doen, ding in m'n doos en spoelen maar. Heb nu 3 dagen gespoeld dus hopen maar weer!!!!
lUkt t vandaag een beetje met de warmte?

Lief dat er zo goed gereageerd wordt op m'n berichtje! Rimke heb je ook al even bedankt op de kluskippies!!
Jacqy  vroeg hoe het bij mij ging...(lief)...7e ronde, 1e kindje en 8 september m'n NOD...het aftellen is dus weer begonnen!

Meiden die binnenkort gaan bevallen, zet hem op!

En happy, heb het al op 'ons' forum gezet...ik denk aan je, vind het zoooooo rot!!

Liefs Joepie

ik had ook nog even het topic gelezen waarbij Corina zo raar reageerde. Sjonge, wat een doos zeg! maar wij zijn gelukkig niet de enigste die zo op haar reageren

joepie; je hebt t goed uitgelegd hoor!

@jacqy: ga je ook bbq-en, hahaha. Geniet ervan.
@bieb: ik ben benieuwd hoe je vriendin gaat reageren. maar goed dat je eerst nog reageert. Wie weet kunnen jullie t uitpraten. Ik heb t vorig jaar met een vriendin niet meer kunnen uitpraten. Een vriendschap van 13 jaar, daar stap je niet makkelijk overheen. Zij blijkbaar wel. En op een gegeven moment zijn er zo'n harde dingen gezegd, dat ik ook totaal geen behoefte heb om t ooit nog uit te praten.
Veel plezier op de kermis. Al zullen alle attracties wel heet zijn op dit moment.
@linda: ook veel plezier op t feest.

Terug
Bovenaan