Hey meiden,
Volgens mij heeft 90% van nederland vandaag de BBQ aangehad, wij dus ook hahaha
Jammer genoeg kon ik er niet echt van genieten, want heel me keel is net schuurpapier, en me tong is helemaal kapot.... het hoesten is in ieder geval een stuk minder, dus ik hoop dat me keel en me tong snel beter aan voelen.
Jacqy, spannende week weer he....ik weet ook niet zo goed wat ik moet denken van deze ronde.... ik heb de afgelopen week iedere dag wel een keertje (bijna) moeten kotsen, maar dat kan ook van het hoesten zijn, alleen gebeurt het als de hoestbui weer afgezakt is....
Rimke, je bent er ook nog zie ik, hou die kleine dan dit weekend maar binnen, maandag wordt het weer 19 graden, lijkt me een betere temperatuur om te bevallen.
Slaap je overdag nog een beetje bij als je s'nachts zo slecht slaap, je moet wel fit zijn straks he meid!
Linda, heel veel plezier vanavond, en uhh.... sterkte met je eventuele kater!
Bieb, ook de klusperiode weer voorbij, en lekker genieten morgen van het weer, ik heb zo'n gevoel dat dit het laatste zomerweekend wordt van dit jaar....
Buuf, hoest is het met je.... trek je het nog een beetje?
Ben je misschien donderdagavond thuis, kom ik ff een bakkie doen bij je.
Sterretje, hebben jullie nog wat leuks gedaan van de week?
We gaan morgen lekker op de scooter touren, heerlijk als het van dat warme weer is.
Er zijn wedstrijden op de manege, is denk ik een klein uurtje vanaf hier op de scooter, dus ik denk dat we ff gaan kijken daar.
Niet al te laat weer richting huis, want aan het einde van de dag gaat het weer regenen en onweren.....
Liefs Phoebe