Klusbabes 30 !!!

@linda: hè, ga je drinken? doe rustig aan he.
En ik wilde gaan zuigen en dweilen, maar t is er niet van gekomen, hahaha. De kleine werd wakker, ik heb gevoed, haar verschoont en met haar gespeeld. Nu slaapt ze weer en ga ik ook even liggen, voordat ik de spiezen en de salade ga maken.

Ik word geroepen.

Het valt me 100% mee met de warmte! Lekker onder de parasol, mijn nieuwe bolchrysant bewonderen.............hahahhaahaha!!!

Sterretje: jij moet ook je spiesjes nog maken! Ik ga zo ook even sateetjes rijgen.........het is gelukkig niet zoveel, we zijn met 4 volwassenen en twee kids, en hebben vanalles aan vlees, dus ik hoef maar een paar stokjes te doen.
Het andere stel neemt de salades mee, dus ik hoef lekker niets meer te doen, alles vanavond zo de vaatwasser in en klaar!

He meiden!

Iedereen aan de bbq! heerlijk toch? Denk de laatste keer dit jaar!

Rimke, weer kut geslapen.... hoop zo voor je dat het niet lang meer duurt!

Sterretje, gezellige bbq gehad?

Joepie, ook weer op het wachtbankje... nog even... ik 7 sept. Altijd weer spannend!

Bieb, gewerkt vandaag. Veel plezier op de kermis! En morgen lekker de zon in.

Jeetje zeg. Tom is nog nooit zonder mij weg geweest een heel weekend. Mis m gewoon! hihi... had ik niet verwacht! In disney heeft hij mij trouwens ook ten huwelijk gevraagd!

Hebben jullie milion doller wedding gezien? Wel grappig!

meiden, weet niet wat het is, maar voel me zwanger! Heb ik nog nooit gehad! ow.. word weer spannend!!!

Fijne avond!

x Jacq

Hey meiden,

Volgens mij heeft 90% van nederland vandaag de BBQ aangehad, wij dus ook hahaha
Jammer genoeg kon ik er niet echt van genieten, want heel me keel is net schuurpapier, en me tong is helemaal kapot.... het hoesten is in ieder geval een stuk minder, dus ik hoop dat me keel en me tong snel beter aan voelen.

Jacqy, spannende week weer he....ik weet ook niet zo goed wat ik moet denken van deze ronde.... ik heb de afgelopen week iedere dag wel een keertje (bijna) moeten kotsen, maar dat kan ook van het hoesten zijn, alleen gebeurt het als de hoestbui weer afgezakt is....

Rimke, je bent er ook nog zie ik, hou die kleine dan dit weekend maar binnen, maandag wordt het weer 19 graden, lijkt me een betere temperatuur om te bevallen.
Slaap je overdag nog een beetje bij als je s'nachts zo slecht slaap, je moet wel fit zijn straks he meid!

Linda, heel veel plezier vanavond, en uhh.... sterkte met je eventuele kater!

Bieb, ook de klusperiode weer voorbij, en lekker genieten morgen van het weer, ik heb zo'n gevoel dat dit het laatste zomerweekend wordt van dit jaar....

Buuf, hoest is het met je.... trek je het nog een beetje?
Ben je misschien donderdagavond thuis, kom ik ff een bakkie doen bij je.

Sterretje, hebben jullie nog wat leuks gedaan van de week?

We gaan morgen lekker op de scooter touren, heerlijk als het van dat warme weer is.
Er zijn wedstrijden op de manege, is denk ik een klein uurtje vanaf hier op de scooter, dus ik denk dat we ff gaan kijken daar.
Niet al te laat weer richting huis, want aan het einde van de dag gaat het weer regenen en onweren.....

Liefs Phoebe

zo de bbq zit er weer op. Het was gezellig. Alleen duurden de spiesjes wel erg lang.

@rimke: jij ook aan de bbq, hahaha. Wel fijn dat er voor salades wordt gezorgd.
@jacqy: In disney ten huwelijk gevraagd, trouwen in de efteling. Dan moet je tom in walibi vertellen dat hij papa wordt.  (maar even zonder dollen, hebben jullie iets speciaals met pretparken?)
@phoebe: ja we zijn nog gaan babyzwemmen met zijn drieen en de stad in geweest en op een terrasje gezeten.
Maarre lekker zeg even touren op de scooter.
Wat rot van t hoesten. Ik heb t ook eens gehad. Ik was dolblij met de codeïne, maar goed, ik snap dat je t nu niet inneemt. Ik hoop dat t vlees toch smaakte bij de bbq. Trouwens ik las iets over afspreken in oktober. Wanneer precies? Want de zaterdag van de 25e heb ik een verjaardag.

trusten

he meiden,

ben weer bijgelezen, maar heb nu totaal geen zin om bij te lezen. duik me bed in want over 6 uur komt lois weer ong. ben kei verot.
zie dat iedereeen heeft ge bbq hahah en rimke loopt nog rond.

hier alles oke.

xx bambi

ohja voor joepie.

ik weet zeker dat het niet jouw berichtje was wat ik bedoelde, het was een vreemde die vond dat rimke en jacqy dom deden. ik kan het topic niet meer terug vinden, vreemd maar dacht toch echt dat het een ander was. dus voel je zeker niet aangesproken meid. en anders heb ik er zoiezo geen kwade gevoelens bij hoor.

nou ben foetsie.

xx bambi

Goeiemorgen meiden,

Allemaal jullie buik vol van de bbq ! Hahahaha volgens mij zat idd 90% te bbqen. Bij ons was het erg gezellig, heb heel de avond aan de sprite gezeten, normaal wil ik een neut en dan mag ik niet nu mag ik en wil ik niet....hihi raar mens he ! Moet de deur alweer uit. Mn tante heeft een ander huis dus we gaan behang afhalen, leuk met dit weer pffffff. Vanmiddag om twee uur stop ik en ga ik feyenoord kijken.....jippie het voetbal begint weer !!!!!!! Heb het echt gemist  raar he voor een vrouw hihi.

Rimke, je huppelde gisteren nog vrolijk rond, ben benieuwd lieverd hoe het vandaag is. Baal er nu wel van als ik de hele dag weg ben.........kan ik niet ff spieken hoe het met je is ! X

Buuf, wel weer een beetje opgeknapt gelukkig en vandaag lekker op de scooter weg, idd heerlijk met dit weer ! Donderdag weet ik nog niet want dat hangt ff van dat huis af...straks komt het mannenwerk en dan hoef ik lekker niet....ff kijken hoe het loopt....hoor je nog meis

Bambi, kwam zoef voorbij haha, dat kan ik ergens van !

Jacq, oooohhhhhh spannend ....je voelt je zwanger ! Ik hoop het zooooooooo meis. Hou ons op de hoogte he ........

Sterretje, voelde me zeer vereerd met die streep onder mn naam haha. Moest erg lachen om je verhaaltje aan jacq over die pretparken......stond er zo grappig ! Kus aan je meisje .......

Bieb, aan het spoelen geweest, snap wel dat je daar geen zin in hebt hoor ook al is het maar vijf minuten......laten we hopen dat het resultaat er dan ook is he !

Linnie, weet het niet meer, oooohhhh wat erg, ga ff terug kijken zo

Joepie, he hallo haha daar was je weer........je hebt het netjes omschreven meisje !

liefs happy

Terug
Bovenaan