Klusbabes 30 !!!

goeiemorgen meiden

hier een fris en fruitige linda hahah, Het was super gezellig en ik heb dus ook me best gedaan met de borrels, op een gegeven moment ben ik gestopt hoor haha, maar het was top, dus dat gaat wat beloven voor volgende week op onze kermis hahah

rimke; lekker gebbq, en ik hoop dat je nu aan het bevallen bent want ik heb je voor vandaag neergezet hahaha,

phoebe; je voelt je gelukkig weer iets beter en voor vandaag veel plezier met het rond touren op de scooter

bieb; jammer dat je nog niks van je vriendin hebt gehoord maar dat komt nog wel, heb je het gezellig gehad gisteren op de kermis?

jacqy: stil he zo zonder man, maar vandaag komt ie weer terug, en je voelt je zwanger, ooo meid ik ga het zo verschrikkelijk hopen voor je echt waar

sterretje; was de bbq lekker meid? en heb je gistermiddag nog eventjes lekker gerust ? haha, nu kan het nog eventjes volgende week begint het "echte leven" weer

hahhah er liep een jongen met een grote Bumba beer , en mijn broer kon hem toevallig, dus ik zeg tegen die jongen, o als mijn zoontje die beer ziet dan is ie je eeuwig dankbaar, toen zegt hij nou voor 14 euro mag je hem hebben, ik zei op je gat haha toen zei hij wat krijg ik er voor terug, nou niks zei ik , alleen dat me zoontje heel blij is haha, toen gaf ie hem hahahaah, tom ook tegen hem dan krijg je een borrel hahahaha
Dat we thuis kwamen vannacht om 1uur hebben we gelijk gedoucht en nog effe geklust, haha ik denk dat ik nu toch weer een late eisprong heb, maar ergens heb ik ook het gevoel dat ik geen eisprong krijg maar dat hoop ik natuurlijk niet

xxx linda

Hey linnie, hahaha wij vergeten elkaar gewoon he vandaag ! Voel me goed hoor, ga nu naar ronde 14 en das mn gekuksgetal en mn nod op de verjaardag van mn oom, komt dus goed hahaha...nee zonder gekheid, het gaat wel hoor, het positieve vind ik, dat ik dus wel weet dat het kan ...........mn schouders eronder en weer dapper doorgaan he ! Als het bij rimke begonnen is nu of later en ik ben niet thuis, wil jij me dan een sms sturen meis ? Fijne dag lieverd....

Kus happy

Happy: ik ben blij dat je zo positief bent lieverd, en hopelijk is nr, 14 je geluksgetal en mag je op je oom zijn verjaardag een mooi wondertje vasthouden, dat zou echt super mooi zijn meid, en als rimke vandaag gaat werpen dan houd ik je op de hoogte.
fijne dag lieverd

xxx

Zo, goedemorgen meisjes!
Hier nog niets aan de hand!
Heb voor mijn doen vrij lekker geslapen, ondanks het feit dat ik wel 5 keer moest poepen vannacht.................zou het dan toch gaan doorzetten................I hope so! (sorry voor de onsmakelijke details!)
Bbq was heerlijk, mijn sateetjes waren super gelukt! Heerlijk.
En wat een fantastische avond daarna, zag er helemaal uit zoals in mijn visioen, het kind ontbreekt alleen nog steeds.........Fons zegt dat het vandaag gaat gebeuren, ben wel erg vrolijk vergeleken met de vorige dagen dus nogmaals, wie weet.......................

Happy: lieverd, je klinkt vrolijk, en ik zal je zo effe een sms sturen dat er nog niets aan de hand is hier! Geniet van je dag, en idd dan is ronde 14 voor jou.................moet wel lachen van Johan Cruijff droeg ook altijd 14 toch..............en dat dat dan net een geluksgetal is van jou, als Feijenoorder.............whahahaha!! Maar goed, duim me weer suf natuurlijk, je bent extra vruchtbaar na een miskraam zeggen ze, maar ik weet niet of jij dat woord wil gebruiken................sorry!

Linnie: was dus een geslaagde avond en Joey heeft een nieuwe beer, heb je goed gedaan meis! En daarna nog heerlijk geklust! Whahahaha!!! Was gisteravond nationale klusavond denk ik......................

Sterretje: was jouw bbq ook leuk? Je was er nog laat! Fijne dag vandaag met zijn drietjes!

Jacq: vind je het niet ook een beetje lekker dat tom er niet is? Ik vind het altijd wel genieten hoor, als Fons een paar daagjes foetsie is! Maar ook zalig als hij weer thuis is!

Bambi: hihihi, korte nacht! Hoop dat Lois lief is geweest voor jullie, vanmorgen!

Phoebs: nog steeds zo naar dus? Irritant hoor, zo'n zere keel...............snel beter worden meisje!

Ik ga vandaag nog even door het huis heen, en verder lekker een beetje hangen........niets bijzonders dus! Fons is een dagje als buitensportinstructeur bezig, die is er vanavond weer!
Tot later meiden!

He meiden!

Rimke, nog niets dus. Maar ik kan je vertellen dat het vandaag begint, en morgen beval je!haha vind het best lekker even die rust, maar mis m ook! haha

Happy, niet eens een borrel genomen! ben blij dat het iets beter met je gat.

Phoebe, nog steeds niet helemaal lekker dus. en af en toe misselijk. Dat heb ik ook al sinds vrijdag. We duimen maar weer he!

Lin, leuk zeg zo'n pop! is joey zeker blij mee!

Heb net een dik uur gefietst! Heerlijk  joh! De rest van  de dag staat in het teken van  het huishouden... bah!

Hoe zou het met essy zijn?

x  Jacq  

Terug
Bovenaan