goeiemorgen meiden
hier een fris en fruitige linda hahah, Het was super gezellig en ik heb dus ook me best gedaan met de borrels, op een gegeven moment ben ik gestopt hoor haha, maar het was top, dus dat gaat wat beloven voor volgende week op onze kermis hahah
rimke; lekker gebbq, en ik hoop dat je nu aan het bevallen bent want ik heb je voor vandaag neergezet hahaha,
phoebe; je voelt je gelukkig weer iets beter en voor vandaag veel plezier met het rond touren op de scooter
bieb; jammer dat je nog niks van je vriendin hebt gehoord maar dat komt nog wel, heb je het gezellig gehad gisteren op de kermis?
jacqy: stil he zo zonder man, maar vandaag komt ie weer terug, en je voelt je zwanger, ooo meid ik ga het zo verschrikkelijk hopen voor je echt waar
sterretje; was de bbq lekker meid? en heb je gistermiddag nog eventjes lekker gerust ? haha, nu kan het nog eventjes volgende week begint het "echte leven" weer
hahhah er liep een jongen met een grote Bumba beer , en mijn broer kon hem toevallig, dus ik zeg tegen die jongen, o als mijn zoontje die beer ziet dan is ie je eeuwig dankbaar, toen zegt hij nou voor 14 euro mag je hem hebben, ik zei op je gat haha toen zei hij wat krijg ik er voor terug, nou niks zei ik , alleen dat me zoontje heel blij is haha, toen gaf ie hem hahahaah, tom ook tegen hem dan krijg je een borrel hahahaha
Dat we thuis kwamen vannacht om 1uur hebben we gelijk gedoucht en nog effe geklust, haha ik denk dat ik nu toch weer een late eisprong heb, maar ergens heb ik ook het gevoel dat ik geen eisprong krijg maar dat hoop ik natuurlijk niet
xxx linda