he meiden,
shit nu moet ik weer ff snel, want lois moet zo een fles en ligt al een beetje te keutelen.
happy waar je zin in hem met dit weer. pff behang eraf halen. en weer genieten van de voetbal. ach er zijn meer meiden, alleen ik niet hihih. volgende maand is jouw maand.
rimke ik snap je helemaal met dat schoonmaken, dat had ik ook zo erg. . je wilt al je was weghebben en elke dag meot de slaapkamer en de huiskamer spik en span zijn. ze zeggen dan heb je last van nesteldrang, neee je wilt gewoon niet dat andere denken dat jij een sloddervos bent., want dat zijn we ook niet hahaha. dus fons denkt vandaag. nou meid hoop voor je dat het morgen word. vanwege de hitte. ...ik zei zelf dinsdag, maar das meer omdat ik dan jarig ben hihih
jacqy wat een zak van ee kerel joh. moet wel lachen dat je gewoon bevoegd ben om hem uit de zaak te gooien. lachen man. nou niet van de centen natuurlijk. hopenlijk krijg je ze nog terug. en je heb nog een goed gevoel over deze maand ? hoop het zo voor je. eigelijk nog net voor al die mmm.
linda een fijne avond gehad gisteren zo te lezen. leuk hoor en een grote bumba voor joey. heel leuk.
mamoetje, anoeska, phoebe ook alles goed. ?
waar zitten de andere dames. pip en kruimels we missen jullie. Renee hoest met jou buikje ? Klaasje alles nog goed ? ehm wi mis ik nu.
sterretje nog even en dan dus weer aan het werk. geniet nog van deze week, maar weet zeker dat als je weer aan het werk ben, alles goed komt en dat je dan weer vrouw voelt ipv altijd moeder hihih
april ook voor jou bijna, komt net als bij sterretje ook helemaal goed.
oh vergeet bieb, morgen jarig he. maak er een mooie dag van als ik je niet meer spreek.
essy inmiddels vast wel bevallen, hoe gaat het ?
nou hier alles oke. lois vanmorgen om 7 uur wakker en rond 8 uur weer op bed en mama nog lekker tot half 11 op bed gelegen. Heb een luie dag en loop nog in me pyama. wel vanmorgen de strijk gedaan bleggg was echt een berg wasgoed. maar goed morgen nog beddengoed en dan ist weer klaar voor een week hahaha.
morgen heel het huis schrobben en nog wat boodschappen en taart halen voor dinsdag.
straks lekker tutten en lois bij me ouders droppen en dan samen heerlijk uit eten, althans dat hoop ik, weet niet waar we gaan eten, maar heb een vermoeden, me man speelt graag op safe en doet niet teveel moeite. en als we daar eten dan komt het goed. jammie. heb zoiezo enrome honger. het is momenteel bij die 2.5 kilo gebleven. ach in 1 week is mooi toch. als ik ze er maar niet vanaaf allemaal weer aan eet hahaha
en dinsdag eet ik ook gewoon taart , ben maar 1x jarig per jaar hahah
nou is toch lang bericht geworden, maar lois is ook gewoon verder gaan slapen vandaar.
xx bambi