Klusbabes 30 !!!

Ha Jacq! Wat ben jij actief geweest op de vroege morgen, door een uur te gaan fietsen! Goed hoor! Niet te mager worden trouwens he!
En doe nou maar rustig aan in het huishouden, misschien iets te warm.......
Hoewel, ik ga zo ook even aan de slag, stofzuigen, dweilen en rekeningen betalen.............gadver. Maar goed, ik heb elke dag zoiets van: stel dat het nu gebeurd, dan vind ik het wel fijn dat mijn huis er een beetje uitziet, die kraamhulp zal anders wel denken.............wat een smeerlappen.............whahahaha! Dus voor mij iedere dag weer een reden om het huis aan kant te hebben!

Tot later!

hahaha rimke, denk dat de kraamhulpen heel wat gewent zijn hoor!
Dus als jij een dagje hebt overgeslagen, zullen ze dat vast niet zien! hihi

Ga jij nog iets doen vandaag?

O, ik ben zoooo boos!

Ik zal het even uitleggen.

Mijn vriend heeft een computerhulp bedrijf, samen met een compagnon Dick.
Nu heb ik vorig jaar de administratie overgenomen van het bedrijf omdat dick er een zooitje van maakt. Veel prive opnames e.d.

De afspraak is toen gemaakt dat ik alles administratief regel en dat hij absoluut niet meer prive deze pas gebruikt, want ga dat maar eens verantwoorden in de boeken, zo boedhoudkundig goed ben ik nou ook weer niet.
Prima, iedereen stemde er mee in.

Hij heeft op het moment al een schuld van 600 euro bij mij lopen. Zou ik in maart terug betaald krijgen. Nog steeds niet gebeurd. Op dit moment staat de deadline op 1 oktober.

Ben ik net met de administratie van het bedrijf bezig, lief een beetje achter door drukte, zie ik dat hij 14 juli 500 euro van de rekening heeft opgenomen!!!
Dit is echt de druppel! Heb hem net geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Hij mag vandaag nog zijn pasje inleveren en hij ligt bij deze uit het bedrijf. Tom weet het uiteraard nog niet, want die zit in disney, en zal het morgen pas met hem kunnen bespreken. Maar weet wel dat hij achter mij staat.
Ben daar zo boos om!
We redden het ook wel zonder hem!!!

Zo, ben het even kwijt! sorry hoor!

x Jacqy

Och joh! Wat een toestand!
Dat is gewoon jatten! Daar kun je idd iemand op staande voet mee ontslaan..............
Laat niet met je sollen!! Maar dat doe je dus ook niet..........whahahaha!! Heel goed!

Ik ga verder vandaag niet veel doen, ik heb net gezogen, gedweild en de rekeningen betaald, en dat was het weer voor vandaag, ja, zo nog even koken, maar dat duurt nog effe!

Sterkte!!!
En krop je woede idd maar niet op!

Je huisje is dus aan kant! lekker hoor!
Wat ga je eten vanavond?

Ik laat inderdaad niet met me sollen! Ben hem zoooo zat!
Ik denk dat ik hem ga adviseren hulp te zoeken. Deze man is namelijk 50 jaar, en komt om in de schulden. Heeft weer eens geen baan, word om de haverklap onslagen door te laat komen e.d.
Dit kan toch niet! Zoveel schulden, en maar doorroken! Als hij daar eens mee zou stoppen, zijn zijn schulden zo afbetaald hoor!

Ga ook nog even stofzuigen!

he meiden,

shit nu moet ik weer ff snel, want lois moet zo een fles en ligt al een beetje te keutelen.

happy waar je zin in hem met dit weer. pff behang eraf halen. en weer genieten van de voetbal. ach er zijn meer meiden, alleen ik niet hihih. volgende maand is jouw maand.

rimke ik snap je helemaal met dat schoonmaken, dat had ik ook zo erg. . je wilt al je was weghebben en elke dag meot de slaapkamer en de huiskamer spik en span zijn. ze zeggen dan heb je last van nesteldrang, neee je wilt gewoon niet dat andere denken dat jij een sloddervos bent., want dat zijn we ook niet hahaha. dus fons denkt vandaag. nou meid hoop voor je dat het morgen word. vanwege de hitte. ...ik zei zelf dinsdag, maar das meer omdat ik dan jarig ben hihih

jacqy wat een zak van ee kerel joh. moet wel lachen dat je gewoon bevoegd ben om hem uit de zaak te gooien. lachen man. nou niet van de centen natuurlijk. hopenlijk krijg je ze nog terug. en je heb nog een goed gevoel over deze maand ? hoop het zo voor je. eigelijk nog net voor al die mmm.

linda een fijne avond gehad gisteren zo te lezen. leuk hoor en een grote bumba voor joey. heel leuk.

mamoetje, anoeska, phoebe ook alles goed. ?

waar zitten de andere dames. pip en kruimels we missen jullie. Renee hoest met jou buikje ? Klaasje alles nog goed ? ehm wi mis ik nu.

sterretje nog even en dan dus weer aan het werk. geniet nog van deze week, maar weet zeker dat als je weer aan het werk ben, alles goed komt en dat je dan weer vrouw voelt ipv altijd moeder hihih

april ook voor jou bijna, komt net als bij sterretje ook helemaal goed.

oh vergeet bieb, morgen jarig he. maak er een mooie dag van als ik je niet meer spreek.

essy inmiddels vast wel bevallen, hoe gaat het ?

nou hier alles oke. lois vanmorgen om 7 uur wakker en rond 8 uur weer op bed en mama nog lekker tot half 11 op bed gelegen. Heb een luie dag en loop nog in me pyama. wel vanmorgen de strijk gedaan bleggg was echt een berg wasgoed. maar goed morgen nog beddengoed en dan ist weer klaar voor een week hahaha.
morgen heel het huis schrobben en nog wat boodschappen en taart halen voor dinsdag.

straks lekker tutten en lois bij me ouders droppen en dan samen heerlijk uit eten, althans dat hoop ik, weet niet waar we gaan eten, maar heb een vermoeden, me man speelt graag op safe en doet niet teveel moeite. en als we daar eten dan komt het goed. jammie. heb zoiezo enrome honger. het is momenteel bij die 2.5 kilo gebleven. ach in 1 week is mooi toch. als ik ze er maar niet vanaaf allemaal weer aan eet hahaha
en dinsdag eet ik ook gewoon taart , ben maar 1x jarig per jaar hahah

nou is toch lang bericht geworden, maar lois is ook gewoon verder gaan slapen vandaar.

xx bambi

hye meiden

jacqy: wat een zak zeg die man, ik had hem ook acuut ontslagen dit is gewoon stelen zeg, heel begrijpelijk dat je woest bent, hoe voel je je voor de rest?

rimke; de bbq was geslaagd gisteren en nog steeds geen weeen, het moet vandaag hahaha, en wat je huishouding betreft een kraamhulp is wel wat gewend hoor haha maar ik snap je wel hoor want ik ben net zo alles moest schoon en netjes

bambi; veel plezier straks met z'n tweetjes ga heerlijk genieten

bieb; heb je het gezellig gehad gisteravond? en geen kater ? haha

zo vanmorgen joey opgehaald bij me pa en daarna nog even naar mijn schoonouders geweest en daarna nog even met joey door de kermiskramen, en nu in huis, pfff het is warm, ik heb effe snel een wasje in de wasmachine gedaan dan kan dat zometeen nog effe snel in de waslijn

meiden ik ben er gelijk weer vandoor ik ben er vanavond nog eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan