Klusbabes 30 !!!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

Augustus  :

13)
14)
15)
16) Mamoetje 8e ronde, 1ste kindje (36 dgn)    
Bieb 11e ronde, 1e kindje
17) linda ronde erg veel 2de kindje    ronde 7 met clomid
18)
19)
20)
21) anoeska 11 ronde 1ste kindje  al de 17e
          jacqy gyn (foll. echo e.d.)
22)
23)
24)
25)
26)( anoeska baarmoederfoto echos)
27)
28)
29)happy, ronde 13 1ste kindje
30)
31)

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4) Phoebe ronde 16 1ste kindje
5)
6)
7)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

essy van harte met je zoon. lekker genieten meid.

ga ervandoor. lekker eten. mmhh toch raar om me meisje nu ineens achter te laten. maar komt meer door de sfeer, me man merkte het ook, komt omdat me zusje erook was bij me ouders. snap er ff niks meer van. nou ik ga

xx bambi

He Bambi,

Lijkt me ook raar om voor het eerst je kindje achter te laten! Maar ga wel even genieten van tijd met je mannetje!
Eet smakelijk en een fijne avond!

x Jacqy

Lin, joey is dus weer lekker thuis. En nog op de kermis geweest. Leuk hoor. Wanneer is de kermis afgelopen?
En de was nog even ophangen.. haha de mijne draait ook op volle toeren hoor! hihi

Bambi: geniet er lekker van meid!

Essy: van harte, ga lekker van jullie mannetje genieten.

Linnie: was het nog leuk op de kermis?

Jacq: laatste uurtjes alleen toch? Nog even volhouden!

Nou, ik ben net even ingestort, na het lezen dat essy haar kindje heeft gekregen.
Ik kan niet meer, ben kapot, ben bang dat ik doordraai...........tuurlijk, het zal allemaal wel meevallen, maar het gevoel heb ik wel.
Ik slaap dus al maanden niet, en ik ben bang dat ik na de bevalling zo weinig energie heb, en zo moe ben dat ik het niet aankan......
Dus had vanmiddag al vreselijke huilbuien, maar die duurt maar door.............hoop dat fons zo thuis komt, want ik heb even een hele brede schouder nodig, en de verloskundige krijgt morgen ook de hele lading. Elke week zeggen ze weer, nog even volhouden, je kindje is er vast snel, ja, als je zo de weken gaat aftellen ken ik er nog wel 10. Ik voel me niet gehoord, en ik weet wel dat ze niet veel kunnen, maar ik wil gewoon dat er eens iemand tegen me zegt: "meid, het is zo ook heel lastig vol te houden, maar ik vind dat je het hartstikke goed doet............". Iedereen zegt, met de beste bedoelingen natuurlijk, dat er nog nooit een kindje is blijven zitten en dat ik nog heeeeeeeeeeeeeeel even vol moet houden, maar dat roepen ze al 20 weken...............
Ga nog even doorjanken, denk niet dat ik er vanavond nog ben.........

fijne avond allemaal.

Ach lieve Rimke toch!
Je zit er gewoon helemaal door heen he meis!
Is ook niet zo gek natuurlijk, je slaapt al maanden niet! En 1 nacht slapen in het zh lost dat echt niet op.
Het word tijd dat je gaat bevallen, het word gewoon teveel! En de angs, dat als je straks bevallen bent, je het niet aan zal kunnen, begrijp ik best. Je hebt zo weinig energie nog.
Ik kan geen oplossing aanbieden. Ik kan niets eigenlijk. Huil maar goed uit.
Hoelaat komt Fons thuis?
Morgen bij de VK is het goed om te zeggen dat je het nu definitief niet meer trekt. Misschien dat ze de weeen kunnen opwekken?? Geen idee of ze dat "zomaar" doen... maar wie weet!
Je kropt in iedergeval je emoties niet op, en dat is goed. Laat merken hoe je je voelt! Als het kon, kwam ik naar je toe om je te troosten!

Een hele dikke knuffel en een hele dikke kus van mij!!!

Liefs Jacqy

meiden effe snel ik zit met de buren buiten

essy; van harte gefeliciteerd met jullie zoon, ik zal de hyves effe bekijken

rimke; ach lieve lieve rimke meid ik heb het zo met je te doen, huil maar erg goed uit hopelijk komt fons snel thuis en ik snap je angst erg goed voor na de bevalling met al dat slaapgebrek, stort alles morgen bij de vk eruit en hopelijk gaan ze wat doen om de bevalling te versnellen watn dit kan zo niet langer, meid huil maar lekker en lucht je hart hier ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg met je mee leef

bambi: raar he om je kleine achter te laten, ik hoop dat jullie een fijne avond hebben meid

jacqy: de kermis in edam duurt tot vanavond en dan vanaf morgen wordt hier bij ons de kermis opgebouwd die is veel groter en veel veel gezelliger dan in edam haha en bij ons begint de kermis vrijdag en die duurt tot maandagavond

meiden sorry voor degene die k ben vergeten maar ik ga weer stoppen
ik lees morgen alles weer bij
fijne avond meiden

xxx linda

Terug
Bovenaan