Klusbabes 30 !!!

hallo meiden,

hier ff anel bericht van mijn
essey: van harte meid en geniet ervan
rimke: ook al wil je het niet meer horen hetkomt snel, maar hoop voor je snel genoeg... en zet hem op.
happy: kut kut kut meid dacht echt dat het zo was wist niet dat je voor je nod pos. kon testen en dan toch weer niet.
LINDA: kermis geweest.
IEDEREEn: fijne bbq gehad
bambi, sterretje, april: vind het leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie kleintjes.
phoebe: al weer wat beterder?
jacqy: wanneer beginnen jou onderzoeken?

voor de rest weet ik ht niet meer,
heb het echt veel te druk het is niet zo dat ik niet aan jullie denk maar kijk elke dag ff snel om te kijken hoe het met rimke gaat maar gewoon geen tijd omte reageren hoop dat dat binnenkort anders gaat maar omte beginnen moet ik morgen avond weer motor rijden moet woensdag op voor bijz. verrichtingen vandaar.

sorry....

groetjes anoeska

He!

Rimke, gaat het weer een beetje meisje??

Lin, over 2 weken moet tom weer zijn kwakje inleveren.. ben benieuwd!

Anouska, alle onderzoeken zijn al klaar. Na de volgende donatie van mijn mannetje gaan we starten met IUI, of als het heel slecht is met IVF... afwachten dus!

Mijn mannetje komt strakjes thuis! jippie!!!

Weltruste allemaal!

Liefs Jacqy

Goedemorgen meiden!

Bieb van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van! Dat er nog vele mooie gelukkige en gezonde jaren mogen komen!

Rimke, is het al begonnen?? Ik hoop het zooooo voor jou!!!

Ga zo aan het werk.
Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

goeiemorgen meiden

Bieb; van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag vandaag

bambi: hebben jullie lekker gegeten en was het een fijne avond?

anoeska; wanneer krijgen jullie de sleutel van jullie nieuwe huis?

jacqy: werkse en je was vroeg vanmorgen hahaha

rimke; hoe is het met je lieverd? heeft fons je nog een beetje kunnen troosten gisteravond

happy; hoe is ie met jouw?? weer fijn voetbal gekeken gisteravond haha

Zo dit weer is een heel verschil met gisteren zeg, wat een wind, maar goed als het van het weekend maar weeer mooi wordt haha

xxxx linda

Goeiemorgen babes ....

Hier alles prima...gisteren weer voetbal gekeken en gelijk de eerste wedstrijd verloren whahahaha een goed begin, is het halve werk he !!!!!

Bieb, gefeliciteerd meisje...maak er een gezellige dag van met heeeeeeel veel kado s !

Rimke, ach lieverd, las dat je er gisteren ff helemaal doorheen zat ! Logisch hoor, gooi het er maar lekker uit he.......alles nu weer wat beter ?

Essy, gefeliciteerd met je zoon meis ! Geniet ervan .....

Linnie, ook veel wind las ik he bij jullie, hier ook hoor ! Gisteren laat geworden met de buren ?

Bambi, is het gezellig geweest meisje...moeilijk hoor, lois voor het eerst wegbrengen !

Jacq, jij was vroeg vandaag zeg !!!! Je mannetje straks lekker weer thuis he ...werkse vandaag

Anoes, druk druk druk......geeft toch niks ! Succes woensdag he.....doe je best !

Sterretje en april, alles goed meiden ?

Ga zo alweer de boodschappen doen, zucht....heb er echt een hekel aan joh ! Gisteren natuurlijk behang af wezen halen, mijn god wat was het warm, daarna voetbal gekeken, toen heeft mn mannetje chinees gehaald en daarna zijn we buiten neergeploft en lekker niks gedaan. Mn ongi is bijna weg.......das mooi ! Straks nog ff langs de ha, hij wou me nog ff zien omdat ik zoveel bloedverlies had en pijn ! Kan hem nu gelukkig vertellen dat dat over is. Zou eigenlijk naar het inloopspreekuur gaan maar verslapen, erg he ! Nu maar ff een afspraak gemaakt ..........tot laters meiden

Knuf happy

happy: dat zal zeker een warme klus zijn geweest gisteren het behang afhalen, en de voetbal verloren haha goed begin
ook lekker buiten gezeten gisteren het was ook super weertje,   wij hebben tot half 10 buiten gezeten toen kon het wel weer haha
succes bij de ha straks, ik ben benieuwd wat ie zegt
en veel plezier met het boodschappen halen haha

xx linda

goedemorgen allemaal,

Dank voor jullie lieve berichtjes, het gaat wel weer even, het gaat echt op en af de laatste paar dagen...........whahahaha! Hormonen ofzo...............
Anyway, voldoe even aan mijn meldplicht want moet zo naar de verloskundige en daarna nog even boodschappen doen........
Tot later!

Kus

Terug
Bovenaan