Klusbabes 30 !!!

Ola, boodschappen weer binnen ! Rimke, ben blij dat het weer wat beter gaat lieverd. Succes bij de vk en gooi het er daar ook maar ff lekker uit he .........Ik ben ook net bij de ha geweest. Nou hoef natuurlijk niet meer terug omdat mn ongi over is en heb met hem gesproken over eventuele verdere stappen.........hij merkte aan mij dat ik er nog steeds niet achter stond dus ook hij vond het beter om het dan nog niet te doen. Als ik er klar voor ben, moet ik langs komen en krijg een verwijsbrief ! Ff aankijken dus nog maar.......voelt voor mij gewoon beter......

Knuf happy

@linda: dat is fijn, joey ook weer blij. hoe reageerde hij?
@rimke: lekker gebbq en een goed humeur. ik ga zo eens verder lezen of er sinds gisterochtend al iets gebeurt is. Gisteren nog gezellig gehad, ja. We waren naar een verjaardagsfeestje bij familie.

De kleine heeft gisteren van 22 t/m 6 uur doorgeslapen en  na haar voeding nog tot 10 uur.  Zou t dan toch? 1 week voordat ik ga werken?

ik ga even verder lezen.

@linda: geen kater, gelukkig maar!
@happy: en jij zo te lezen ook niet, hahaha. Veel succes met behang afhalen.

Ik wordt alweer geroepen. even kijken of ik straks nog kan bijlezen.

Rimke; hoe was het bij de vk??? Je zit er echt doorheen he? Sja, kan
wel zeggen dat het kindje er ooit uitkomt, maar daar heb je even nu
niets aan/ Wanneer komt Fons thuis? Even lekker bij hem uithalen.
Sterkte meis, nog even volhouden....

Essey; gefeliciteerd met je zoontje!!!!

Bambi; hoe was het uit eten?

Jacqy; Gelijk die vent eruit knallen! Niet met jullie laten sollen, anders wordt het alleen maar erger!!!

Linda; bij jou ook gezellig geweest??? Wij gaan verder niet de kermis
op hoor, wij gaan meestal bij cafe zitten want elke dag komt er een
zanger of bandje.

Zondag had ik toch wel een zwaar hoofd haha. Gistermiddag zijn we ook
geweest maar niet   te veel gedronken. mannetje moest ook werken

Happy; als jij je er beter door voelt om te wachten, dan moet je dat zeker doen. Jij moet je er ook goed bij voelen.

sorry heb er snel doorheen gelezen

Dames, bedankt voor de felicitaties!!! Alweer 35!!! voel me nu echt oud
worden. Echt waar, vindt dit erger dan 30 worden. 35 is echt het midden
tussen 30 en 40, en nu dus meer richting 40!!! bah bah

rond 2 uur komen er wat vrienden, gelijk naar het fotoboek kijken. Vier
het verder niet. Daarna gaan we weer even naar t cafe. Morgen weer
werken dus maak t nu ook weer niet te laat. Maar er zal wel een half
liter bier klaarstaan!!! yech.

Mannetje aan t werk, maar misschien kon hij op tijd thuis zijn.

Al gesport vanmorgen en gepoetst. Zwager is ook jarig, dus even snel
daarheen. Alle bakkers zijn hier dicht, dus schoonzus heeft een taart
voor me meegenomen. Ze ging toch naar de stad.

Heb wel al gekookt, want even geen zin meer in vette bek!!!

Heb trouwens nog steeds niets gehoord van vriendin. Heb ook nog geen
felicitatie ontvangen, ben benieuwd of ze daarvoor nog belt of sms-t.
Moet eerlijk zeggen, als ze belt heb ik geen zin om op te nemen.Sorry
weet even niet meer wie dat schreef dat vriendschap van 13 jaar voorbij
is gegaan, maar als het bij ons ook zo ver komt dan onze vriendschap
van 31 (!) jaar voorbij is, nou dan moet dan maar. Vindt t heel jammer,
maar steek dan liever de energie ergens anders in. En ach, denk
eigenlijk niet dat het zover komt,,,

Bambi; voor als ik niet meer kom buurten...jij morgen ook een heel gezellige verjaardag!!! Je 1e verjaardag als moeder!!!

dames tot later

bieb: veel plezier vandaag met je vrienden, en je hebt het gezellig gehad op de kermis haha,
Als de kermis hier bij ons een vrijdag begint komen we ook niet verder dan de cafe's hoor haha, in de middag ga ik met joey door de kramen en daarna de dijk op en de kroeg in wij hebben ook elke dag bandjes en live muziek,
Vrijdag dan begint de kermis hier, en dan zitten alle volendammer met hun bedrijf ergens in een cafe, kroeg en dan wordt die hele avond door het bedrijf betaald, wij moeten vrijdag dus met Bart smit aan de rol altijd heel erg gezellig haha
Zaterdagochtend, om 8 uur gaat me mannetje aan de rol in het vereningingsgebouw bij ons treed dan een band op en daar zitten alleen maar mannen, om 1 uur is dat afgelopen in de middag en dan gaat ie op bed en eind van de middag gaat ie dan weer, dus die is die dag 3x dronken hahah, ik ga een zondagmiddag om 2uur

rimke; ben je al bij de vk geweest/ en wat zei ze?

xx linda

Zo.

Bieb: lieverd, gefeliciteerd als eerste..........! Was de kermis leuk?? Maak er een mooie dag van!!!
Happy: meis, wat een goede actie bij de huisarts! Prima toch, als jij je er goed bij voelt, is het goed!
Linnie: wat heb jij allemaal op stapel staan vandaag??
sterretje: zag je voorbij vliegen..........
Anoes, zag jou vanmorgen ook nog even snel! Alles goed meis??

Nou, er is niets blijven hangen zoals jullie zien..........hahahaha!
Wij komen net uit de stad, nog even gelunched en stevig doorgestapt na het strippen van de verloskundige..........ze heeft echt stevig gestript, verlies allemaal bloederig slijm............lekker hoor!
Als er nou morgen nog niets gebeurd is, mag ik morgen avond in het ziekenhuis slapen, hoef ik alleen maar even de VK te bellen en dan regelt ze het. Prima dus.
Als tip dus nog even dat ik vooral even stevig moest gaan wandelen, en vanavond iets vets eten.....whahahaha! Dus ik maak een vette pasta met cremefraiche en sla de laatste ananas ooit achter over, ook maak ik nog een fles tonic soldaat en dan weet ik het ook niet meer............
Irriteer me dood aan alles en iedereen vandaag, liep door de stad echt op iedereen te schelden, dus fons is nog maar even in zijn eentje terug. Heeft mij thuis af gezet..........hahaha!!
Nou, heel ego verhaal dus.........sorry daarvoor..........zodra ik me weer wat beter voel wordt ik weer wat socialer!

Kus Allemaal!

Terug
Bovenaan