Klusbabes 30 !!!

@bieb: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@bambi: flink aan de poets geweest voor morgen. Mocht ik je niet meer spreken dan alvast: van harte gefeliciteerd!!!
Het gekke is dat je je eerst vrouw wilt voelen, maar als t dan zover is. Maar zonder dollen heb ik er de laatste 2 weken geen last van gehad. En nu met t werk in t vooruitzicht vind ik t heerlijk om alleen mama te zijn.
@jacqy: wat vervelend van dat geld. ik ben benieuwd wat tom ervan vind.
@rimke: ik had alles bijgehouden, maar kwam 2,5 dag in het ziekenhuis terecht en uiteindelijk zag mijn huis er toch niet uit. Tja, wat ze dacht? Maakt me nu niets uit. Ze hebben t schoongemaakt, hahaha!

ik moet ervandoor

rimke; je bent weer gestipt, nou hopelijk heeft het nu wel nut en krijg je weeen straks meid, en je verliest een beetje bloederig slijm nou wie weet het begin, ik ga duimen voor je, en haha je laatste ananas ooit, ik kan erin komen dat je zometeen geen ananas meer kan zien hahahah

vandaag heb ik een rustdag ingelast haha helemaal nergens zin in , ben een beetje aan het opruimen geweest, en voor de rest helemaal niks haha vanavond weer naar de yoga toe,
ik heb af en toe een soort druk of zenuw tegen me slapen aan maar het doet niet zeer heel vervelend maar goed gaat wel weer over voor ik een jongentje ben

xxx linda

Meiden, heb visite nu en vanaaf weer aan het werk bij mn tante dus ben er waarschijnlijk pas morgen weer .........rimke, gestript en nu verlies je wat bloederig slijm, ga zoooooooooo hard duimen dat het door gaat zetten ! Anders morgen weer ff nachtje ziekenhuis........haha succes met je ananas meisje ! Meiden, fijne avond allemaal, bieb veel plezier in de kroeg..

Kusssss happy

@rimke: hé meissie toch, wat lees ik nu. Ik kan me voorstellen dat "nog even" voor jou een heel andere lading heeft gekregen. Ik wens je heel veel kracht toe voor de laatste loodjes. En je doet t super.
Wat betreft na de bevalling, zou ik je 1 ding willen aanraden. Hoe graag je ook veel zou willen doen in je kraamtijd, laat dat allemaal over aan de kraamzorg. Ga dan eerst eens UITRUSTEN!!!! Lekker keutelen met de kleine en voor de rest helemaal NIETS.
@linda: tjee, echt een kermisweek hè! Hioe vind Joey het. Waar is hij al ingeweest?
@anouska: oh, spannend, je bijzondere verrichtingen. Ik hoop dat je t haalt. En dat is een heel goede reden om even niet online te zijn.
@jacqy: manlief gemist, kan ik begrijpen als t de 1e keer was.
@bambi: Je had Lois toch al vaker bij je ouders gelaten of heb ik dat verkeerd begrepen?

even verder lezen.

@essy: van harte gefeliciteerd met je zoon. Ga lekker genieten en ik hoop gauw te horen hoe het met jullie gaat.
@happy: met dat warme weer gisteren gewerkt, ik moet er niet aan denken. petje af. Trouwens t nieuws gezien? Over de 2e maasvlakte.

@happy: fijn dat de ha je niks opdringt. De boodschappen zijn weer binnen. Wat een gedoe weer elke keer.
@rimke: De boodschappen ook weer binnen. En je voelt je gelukkig alweer beter. Ach meid, wat t ook is, hormonen of vermoeidheid, laat je maar lekker gaan.
@bieb: gelukkig geen kater, hahaha.
Nou je bent druk bezig geweest voor een jarige job. En 40 is t nieuwe 30 en 30 t nieuwe 20, dus eigenlijk ben je 25. Ik ben benieuwd hoe ik me daarbij ga voelen. Duurt ook niet zo heel lang meer.
Ik schreef dat van die 13-jarige vriendschap. Nou, ik baal meer van de energie die ik erin heb gestoken. Ach, ik moet t er niet over hebben. Voel de boosheid weer opkomen.

Trouwens iemand nog iets gehoord van de andere klusbabes??? pip, kruimel, renee, etc.???

Zo, ik ben even in mijn eentje aan het lullen, hahahaha.
@rimke: weer flink gestript, ik ben benieuwd. De kleine is koppig. En Fons heft je afgezet, hahaha, dat had ik moeten zien.
@happy: veel succes vanavond.
@linda: tjee, ik zou het maar niet zo vaak zeggen, anders wordt je echt een jongetje, hahaha.

Nou dames, ik ben hier lekker aan t koken. De was ligt er al in en staat ingesteld. Nu even wachten tot de kleine wakker is en de spullen voor de douche klaarzetten.
En als het even kan eten we vanavond voor de tv. Nu het nieuwe tv-seizoen is begonnen lig ik een beetje achter. Dus hopelijk kan ik het blok even inhalen.

Ik was ook al mijn tas voor het werk aan het inpakken. Dan staat die ook weer klaar. En maatje 68 uit de kast gehaald om alvast te wassen. Ze past nog in maat 62, maar het is de vraag hoe lang.

happy: veel plezier bij je tante en tot morgen

sterretje; zo die uk van jullie groeit lekker zeg haha, alweer bijna in maat 68 en was je lekker in je eentje aan het kletsen hahaha

bieb; heb je ondertussen nog een verjaardagsberichtje gehad van je "vriendin"? en jehebt gelijk hoor meid dat je anders het maar laat zoals het is, jammer van die 30 jaar maar het moet niet van 1 kant komen

rimke: hoe gaat het??

meiden ik ben weg ik ga zometeen naar de yoga toe, morgenochtend lees ik alles bij
fijne avond allemaal

xxx linda

Terug
Bovenaan