Klusbabes 30 !!!

Zo, lekker gegeten en de afwas staat te weken.........

Sterretje: ook lekker bezig geweest en jullie meisje alweer in maatje 68! Jemig!!! Gaat dat toch snel.......ga je wel nog een beetje genieten van je laatste week??

Linnie: veel plezier bij de yoga, lekker ontspannen zo tussen twee kermissen in.........whahaha!!

Happy: weer aan de slag bij je tante!

Bieb: je bent nog druk geweest terwijl je je verjaardag dus niet echt vierde! Hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad, en dat het met je vrienden vanmiddag gezellig was! Vonden ze het mooie foto's??

Jacq: Tom is weer thuis! Wat vond hij van je actie van gisteren???

Nou, hier af en toe eens een harde buik, de ananas is op, en ben bezig aan een fles tonic en bitterlemon..............
Was is weer weg gewerkt en moet zo dus nog even de afwas doen. Fons gaat zo naar de brandweer. Die zit al de hele middag met zijn nieuwe telefoontje te spelen........klein jongetje. Wel grappig om te zien. Had een heel lekker pasta'tje gemaakt maar die laat hij dan gewoon koud worden. Had champignons en paprika gebakken, en toen met hamblokjes, creme fraiche en roomkaas, en als laatste tomaatjes...........was heel zacht van smaak. Erg lekker. Maar goed, dat zat ik dus in mijn eentje te eten, want fons was druk en moest zijn eten dus lauw eten............tja........moet er altijd wel om lachen, die kan zo afwezig zijn..................

Anyway, ga dus nog even aanrommelen in huis en dan lekker vroeg het bed op om een beetje te kunnen ontspannen, misschien helpt het.................duimen jullie voor ons??
Als het vannacht gaat doorzetten, geef ik hier wel even een berichtje, zoniet, kunnen jullie er van uitgaan dat ik morgen rond 11.30 weer online ben! Zoals altijd..........

he meiden,

bieb van harte met je verjaardag. ach je leeftijd vermeld je vanaf dit jaar gewoon niet meer   hahaha

rimke. vanacht gaat het gebeuren. ik weet het zeker. als ik morgen tijd heb, dan lees ik een berichtje dat je bezig ben. zet hem op. je kan het.....

linda al helemaal aan het verheugen op de kermis. veel plezier met yoga.

jacqy je ventje weer terug. hoe reageerde hij op dat geld gebeuren van die kerel

anoeska druk druk, geeft niks. succes met de bijzondere verichtingen.

sterretje, wat fijn dat je meisje doorgeslapen heeft. ik hoop dat ze het nu vaker gaat doen. bij lois begon het ook met een nachtje en toen weer niet. maar nu slaapt ze al zeker 1.5 week elke nacht door. heerlijk hoor.
ja klopt dat we haar al eens eerder bij me ouders hadden gelaten. maar hooguit voor een half uur ofzo. ff snel . nu toch langer.

happy fijn dat de ongie weer bijna over is, veel plezier met het klussen bij je tante.

geloof dat ik iedereen heb gehad nu.

hier alles oke. gisteren echt heerlijk gegeten. jammer dat me man er verder weinig mee deed toen we weer thuis waren. weg intiemiteit. Gelukkig hebben we erover kunnen praten en heb ik duidelijk gemaakt dat meer en veel nodig te hebben. ben niet alleen moeder, maar ook nog zijn vrouw.
Vandaag het hele huis gedaan, grrr rothond, zie je niks meer van, dus morgen ochtend weer de hele boel doen.
vanmiddag boodschappen gehaald en nu is me ventje trainen met de hond. nieuwe cursus start vandaag. Leuk hoor op onze trouwdag hahaha. ach kan ik lekker tv kijken.

morgen dus me verjaardag. 26 alweer. voor sommige hier nog een jonkie hahah. zal wel ff komen gluren naar rimke,maar denkdat ik zoiezo weinig kom deze week, me man is vrij. maar wie weet vind ik toch nog tijd om lekker te forumen., maar meestal ik het bijlezen en dan snel reageren. hihi

lois ligt nu te keutelen in de box. ze kan daar soms echt meer dan een half uur liggen spelen. ligt ze te lachen naar der mobiel. maar geloof dat ze het nu zat word. dus ga der ff pakken.

fijne aaf.
xx bambi

hye meiden

rimke; weer af en toe harde buiken en de ananas en de tonic zitten er in, nou hopelijk doet het ze werk, en je hebt lekker gegeten, ach haha fons een nieuwe telefoon en helemaal in de ban van de telefoon haha, wel grappig

bambi: jammer dat de intimiteit weg was toen jullie thuis waren, waarom hield ie de boot dan af? goed dat jullie er over hebben kunnen praten,
Alvast gefeliciteerd voor morgen meid, maar dat zal ik morgen nog een keertje doen hahaha

zo de yoga was weer lekker, ik ben benieuwd of ik morgen nog van bed kan komen hahaha we hadden een paar oefeningen pff maar altijd weer lekker
meiden fijne avond, en tot morgen

xxx linda

@bambi: je, ze sliep normaal van ongeveer 23 uur tot 5, soms tot maximaal 6.30 uur. Mijn borsten stonden dus weer op springen, hahaha. Vanavond was ze om 21 uur al moe. Ik ben benieuwd.
En wat lees ik nu, vandaag je trouwdag en morgen je verjaardag, gefeliciteerd met deze feestelijke week. Jij vierde je verjaardag wel, toch? En ja hoor jonkie, wrijf het er maar in. Ach ja, ik voel me niet echt ouder, dat scheelt.
Ik zag trouwens de foto's van Lois als ze lacht. Wat een scheetje is t toch.
@rimke: kinine is de stof die in ananas en bitter lemon zit. Ik wist niet meer of t bitter lemon of tonic was, dus nog eens opgezocht. Ik hoop dat het vannacht zo ver is en anders dat je goed slaapt.
@linda: weer lekker naar de yoga geweest, heerlijk.

De kleine huilt, ik ga eens even kijken.
Welterusten alvast

Ha meiden,

nou moe er gaat steeds wat fout hoop dat het nu wel goed gaat
wat kunnen jullie lekker kletsen zeg hihi

zo lekker douchen en dan poetsen en vanaf uurtje of negen weer lekker oppassen
heb er weer zin in
Gister lekker stuk gefietst en naar vriendinnen in een ander dorp geweest was weer gezellig was lang geleden
Vandaag lekker rustig aan doen moet ook wel aan het weer te zien bah

Rimke heel veel succes en hoop dat het vannacht gebeurd is of dat het nu aan de gang is duim voor je

Bieb nog van harte gefeliciteerd sorry beetje laat maar beter laat dan nooit

Voor degene die ik niks heb geschreven sorry is zoveel wat er alweer geschreven is kan ik niet allemaal onthouden hoor

Hoop dat iedereen weer fris wakker is geworden hihi
Nou iedereen veel plezier weer van daag en tot schrijfs

dikke kus m

goeiemorgen meiden

bezig bijtje: weer lekker oppassen vandaag, heel veel plezier meid, en je bent ook weer naar vriendinnen geweest, altijd gezellig en vooral asl je ze een tijdje niet hebt gezien

rimke; en en en en en ????

bambi: van harte gefeliciteerd met je 26ste verjaardag, een fijne dag vandaag meid

ik ben me toch aan het dromen geweest vannacht, over brand en ik zat daarin en toen weer niet, god weet ik het, het gevolg was dat ik wakker werd met een hartslag van 150 pffff ik moest eerst rustig worden, gelukkig ben ik daarna weer in slaap gevallen en om kwart over 7 werden we gewekt door joey, haha joey heeft op de kermis een beertje gewonnen met het liedje its a small world afterall erin, en die zette hij vanmorgen even aan haha wij zaten de wekker te zoeken enzo haha erg grappig

me man heeft deze week vrij dus we gaan zometeen effe boodshcappen doen en daarna effe naar me pa want ik moet daar schoonmaken
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Ola meiden,

Rimke, en en en en en en en ??????????

Bambi, van harte gefeliciteerd meisje ! Jonkie haha....gezellige dag meis...je mannetje ook lekker deze week vrij, we zien je wel voorbij hobbelen

Linnie, lekker naar de yoga geweest en jou mannetje ook al deze week vrij, gezellie hoor ! haha die joey met zn beertje.....

Sterretje, jeetje, je meisje alweer bijna in maatje 68 pfffff gaat dat hard zeg ! Geniet nog ff lekker he deze week !

Jacq, tom is weer thuis he !!!!!!!!!

Hier alles goed, moet straks weer naar mn tante pfffff, leuke vrije dagen zo ! Normaal zou ik ook niet zo vaak gaan maar, 15 sept krijgt mn nicht ( haar dochter ) ook de sleutel van haar huis en de beste vriend van mn mannetje ook ! 16 sept. krijgen mn ouders een nieuwe vloer dus daar moeten we die dagen ervoor ook aan de slag....jullie lezen het, erg veel dus ik zal er niet zo heel vaak zijn. ALs we eindelijk eens thuis zijn gaan we aan de klus hahahaha. Ik heb ovulatietesten besteld en die komen als het goed is vandaag binnen..........FF iets anders, hebben jullie gisteren dat programma van bridget gezien? Hoe wordt ik mama in amsterdan zuid ? Zat al te twijfelen of ik zou gaan kijken toch maar ff gedaan....mijn god wat heb ik zitten janken...leek wel of alles van verleden week er nu uit kwam. Hte begon met dat ze een zwangerschapstest ging doen......zit die doos daar met die test en moet gewoon de gebruiksaawijzing lezen..........testen en ja hoor positief  ! Ik zeg tegen mn mannetje, die weet verdomme niet eens hoe die test werkt, die gebruikt er eentje en gelijk raak en wij hebben al zo vaak getest en niks......ik was helemaal overstuur. Die lui hebben al alles en het lijkt wel of dit dan ook nog mee zit bij hun ! Toen stond mevrouw in een babyzaak en dat vond ze natuurlijk helemaal geweldig en toen zei ze, kijk hier NEEM je nou een kind voor.....hoppa, daar ging ik weer. Toen kregen alle bn ers die zwanger waren nog ff een party aangeboden en gingen vervolgens met een partij kado s de deur uit ( kinderstoel, kinderwagen echt van alles ) Ik snap dat niet. Die lui barsten van het geld.....geef het aan mensen die het beter kunnen gebruiken. Anyway, het zal wel aan mij gelegen hebben dat ik alles zo negatief zag.........het kwam er gewoon allemaal uit, lucht wel op trouwens hahaha. Mn mannetje zegt, als je daarnog een keer naar kijkt, gooi ik de tv uit het raam hihi.....meiden, tot laters, fijen dag

Liefs happy

@happy: jee, zo te horen gaat de halve familie/vriendenkring verhuizen. Daar heb je het wel even druk mee.
Dat programma van Bridget heb ik niet gezien, maar wilde ik wel bekijken. Ik had het er laatst met mijn man over dat er normaal gesproken weinig over zwangerschap op tv is (behalve babyboom en de bevalling) en dat plots als er enkele bn-ers zwanger zijn er opeens zo'n programma op tv komt. En die cadeaus krijgen ze zodat wij zien dat Bridget een quinny heeft. Nou, dan moet ie toch wel echt goed zijn. Laat ik er ook maar eens een halen. Nou sorry, maar daar heb ik Bridget niet voor nodig. Maar je hebt gelijk, het is de omgekeerde wereld.
@linda: manlief heeft vrij, leuk. Gaan jullie nog iets doen of is het vooral kermisweek deze week?
@bambi: hè, heeft jouw man ook vrij deze week? wist ik niet.
@bezig bijtje: vandaag oppassen, ik neem aan dat je een vrije dag hebt?

Hier heerlijk geslapen. Gisteravond om 21.45 nog even gevoed, luier verschoond, boertje en toen sliep mevrouw van ongeveer 23 uur t/m 7.45 en na de voeding van 7.55 t/m 9.30 en nu is ze net weer in slaap gevallen. Hoera. Ik hoop dat dit zich voortzet, want dat zou héél goed uitkomen met mijn werk.

Terug
Bovenaan