Rimke; GEFELICITEERD!!! Eindelijk is jullie wondertje er dan! En wat een mooi naam. Ik hoop dat je snel herstelt van de zware bevalling en dat je snel weer komt buurten. Geniet ervan en heel veel geluk met zn 3-en.
Linda; temp nog hoog en misselijk. Ik blijf duimen voor je
Mamoetje; jeetje wat een schrik met je kat Twister. Gelukkig is hij terug en is er niets aan de hand. Doet me denken aan onze kleine kat, die is er ook al een paar x vandoor gegaan.
happy; lekker geslapen onder de zonnebank haha. Wij hebben geen timer meer erop, is stuk, dus dat wordt niet in slaap vallen dan...
Jacqy; ach meis, wat een klote situatie zit je nu zeg. Als je het op je werk niet naar je zin hebt, dan is dat gewoon klote. Wel heel fijn dat je leidinggevende met je een gesprekje wilt, en dan op een ontspannen manier. En natuurlijk ook nog dat je graag zwanger wilt worden,. Alle negatieve dingen komen nu samen. Ik hoop dat je er in ieder geval snel uit komt met je werk, en helemaal natuurlijk dat je snel zwanger raakt. Mijn vorige baan was ook helemaal niets, en nu met deze baan, nu heb ik het weer gigantisch naar mijn zin. Ik weet nog niet hoe het verder gaat, maar ik heb goede hoop dat ik hier toch mag blijven. Met andere woorden, echt het komt wel goed. Is het niet nu, dan wel een andere x. En zwanger raken we ook nog wel een x.
Sterkte meissie
Ben dus vanmorgen naar ha, en het is een schimmelinfectie. heb zalfje voor te smeren voor 2 weken, is het niet over, dan krijg ik capsule om in de vagina te doen. Heb nu niet eens zoveel jeuk meer. Maar ze ging dus effe doossie kijken en was wel rood. Hebben t nog over zw.schapswens gehad. En de infectie kon daar wel van komen. Als je zwanger bent gaat je immuniteit er van omlaag. Maar het komt niet vaak voor dat infectie dan zo vroeg in zw.schap voorkomt. Ze zei ook nog, als je nu test doet kan pos. uitkomen, maar thuis neg. Ze bedoelde zeker bloedtest. Maar verder geen test gedaan hoor. Zou ik niet eens willen.
We zien t zaterdag wel. vandaag temp 0,01 lager, maar toeval denk ik. Misschien wordt ik weer 4 dagen eerder ongi net zoals vorige maand....
heb 10 paar oude schoenen gevonden om bij scapino in te leveren, dus 10 bonnen van 10 euries. maar kan per 40 euries 1 bon inleveren, en ga echt niet voor 400 euries daar kopen haha. Lever er maar 2 of 3 in denk ik, wil nog leuke laarzen hebben.
pff moet weer pissen...
groetjes tot later