Klusbabes 31!

he jacqy,

meid wat rot dat het niet meer zo leuk op je werk is.,..ik ken dat gevoel zo goed..het werk is nog wel leuk..maar de sfeer niet. .en dan ga je dus met een rotgevoel naar je werk..en geloof mij dat word alleen maar erger..
gelukkig trek jij op tijd aan de bel..en heel goed dus dat je van de week dat gesprek met je leidinggevende heb..ik hoop dat hij je begrijpt en dat jullie tot een oplossing kunnen komen...natuurlijk heel rot van die collega met haar zoon met kanker en dan die arts met kanker...het is behoorlijk donker...en dan jij nog niet zwanger...dan lijkt het net of er geen uitweg meer is....
maar meid denk aan de toekomst...als deze baan de juiste mogelijkheden heeft..dan zoeken naar een oplossing voor je probleem..anders toch aan overplaatsing denken..ofzo??

niet teveel gaan tobben meid...er is overal een oplossing voor....en werk wat je niet meer bevalt, moet je echt   niet blijven doen...ongeacht of het beter voor de toekomst is..financieel en whatever...geen baan op de wereld is belangrijker dan je eigen gemoedsrust....en we willen geen depri jacqy.

hoop dat je hier wat aan heb, kan hellaas niet blijven kletsen...lois moet douchen en de laatste fles en dan duik ik er ook in.

dikke knuffel voor jou.
xxx bambi

He bambi,

Dank je wel meid! Had het even nodig. Weet ook niet waarom ik de laatste weken het er allemaal zo "zwaar" mee heb.
En ik hoop inderdaad dat we woensdag tot een goede oplossing komen. Gelukkig kan ik goed met hem praten...

Weltruste en dank je wel he!

x Jacqy

Rimke: Na een zware bevalling en een slechte start kunnen jullie dan eindelijk van jullie meisje genieten.. Gefeliciteerd allebei.. En wat een mooie naam

Nou meiden, me nachtmerrie was net even werkelijkheid geworden. Wij hebben 2 katten Tigra (vrouwtje) en Twister (mannetje)Tigra heb ik neit zoveel die is helemaal gek op martin..   Twister is echt mijn liefeling mijn kindje mijn alles, met en die wil graag naar buiten maar dat mag die niet omdat we 3 hoog wonen en dicht bij een drukke straat.. Hij is op een of andere manier toch naar buiten gekomen en was dat al vanaf 7 uur.. We kwamen er pas een half uur geleden achter.. omdat ie wel vaker de hele avond slaaapt maar hij kwam niet toen we eten gingen neerzetten.. Ik gelijk al helemaal overstuur. Hele huis doorzocht. Buiten   ook  en toen heb ik in paniek me ma opgebeld en ben ik voor de zekerheid nog even binnen gaan kijken..   en mart buiten.. had de moed al opgegeven.. En toen mart heb wat harder riep buiten zag hij hem ineens.. Toen twister hem zag kwam die naar hem toe en is ie met hem mee terug gelopen, zat hier in de straat erachter.. hij wist precies waar die moest zijn.. Maar dit gaat nooit meer gebeuren!

Linda: Fijn dat het geen bbz is.. En misschien pos. bekijken helpt?? Nu maak je je alleen maar gek!

Owja trouwens, das inderdaad me schoonzus die dat ongeluk heeft gehad.. Gaat opzich vrij goed, werkt weer een beetje (tot 2 ipv 5) en heb het idee dat ze het een beetje aan het verwerken is.. Dit is ook mijn schoonzus die al 8 jaar bezig is, daarom ben ik een beetje zenuwachtig.. Donderdag avond gaan we er naartoe.. nog even wachten dus..

Gs knuffelen met Twister en dan lekker slapen..

Weltrusten meiden!!

xx Mamoetje

goeiemorgen meiden

me temp was nog steeds hoog vanmorgen

mamoetje: jeetje zeg wat een verhaal van die kat, gelukkighebben jullie hem terug gevonden haha nu aan een touw vast in huis haha, nee hoor grapje hoor meid, ik hoop dat je schoonzus wel leuk gaat reageren op het nieuws dat jullie bezig zijnmet een kindje

jacqy: meid zo te lezen zit je in een rottige werksituatie, en een werksfeer is zo belangrijk om een dag door te komen, en dan ook nog 2 mensen die met kanker te maken hebben dat maakt het er ook al niet makkelijker op vooral omdat je zelf ook niet lekker in je vel zit, Ik vind het heel goed van je dat je je leidinggevende hebt gebeld en dat jullie morgen even samen een gesprek aangaan, ik hoop dat jullie er samen uitkomen en het is ook fijn dat je leidinggevende het weet van je kinderwens en de gyn hopelijk kan je daar ook even over praten , succes meid en jank maar fijn want dat is goed voor je

rimke; hoe is je eerste nacht gegaan met jullie kleine meid

happy: hoe gaat het met jouw? had je je eitje nou al gehad?

ik ben weer een beetje misselijk, ik wil zo graag positief zijn maar ik durf het niet erg he,
Zometeen om 10 uur met joey naar de tandarts en gisteravond heb ik me hele huis gestofzuigd en gelapt en nu de bedden verschoond en dat kan lekker allemaal in de waslijn want het wordt mooi weertje vandaag
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Rimke; GEFELICITEERD!!! Eindelijk is jullie wondertje er dan! En wat een mooi naam. Ik hoop dat je snel herstelt van de zware bevalling en dat je snel weer komt buurten. Geniet ervan en heel veel geluk met zn 3-en.

Linda; temp nog hoog en misselijk. Ik blijf duimen voor je

Mamoetje; jeetje wat een schrik met je kat Twister. Gelukkig is hij terug en is er niets aan de hand. Doet me denken aan onze kleine kat, die is er ook al een paar x vandoor gegaan.

happy; lekker geslapen onder de zonnebank haha. Wij hebben geen timer meer erop, is stuk, dus dat wordt niet in slaap vallen dan...

Jacqy; ach meis, wat een klote situatie zit je nu zeg. Als je het op je werk niet naar je zin hebt, dan is dat gewoon klote. Wel heel fijn dat je leidinggevende met je een gesprekje wilt, en dan op een ontspannen manier. En natuurlijk ook nog dat je graag zwanger wilt worden,. Alle negatieve dingen komen nu samen. Ik hoop dat je er in ieder geval snel uit komt met je werk, en helemaal natuurlijk dat je snel zwanger raakt. Mijn vorige baan was ook helemaal niets, en nu met deze baan, nu heb ik het weer gigantisch naar mijn zin. Ik weet nog niet hoe het verder gaat, maar ik heb goede hoop dat ik hier toch mag  blijven. Met andere woorden, echt het komt wel goed. Is het niet nu, dan wel een andere x. En zwanger raken we ook nog wel een x.
Sterkte meissie

Ben dus vanmorgen naar ha, en het is een schimmelinfectie. heb zalfje voor te smeren voor 2 weken, is het niet over, dan krijg ik capsule om in de vagina te doen. Heb nu niet eens zoveel jeuk meer. Maar ze ging dus effe doossie kijken en was wel rood. Hebben t nog over zw.schapswens gehad. En de infectie kon daar wel van komen. Als je zwanger bent gaat je immuniteit er van omlaag. Maar het komt niet vaak voor dat infectie dan zo vroeg in zw.schap voorkomt. Ze zei ook nog, als je nu test doet kan pos. uitkomen, maar thuis neg. Ze bedoelde zeker bloedtest. Maar verder geen test gedaan hoor. Zou ik niet eens willen.
We zien t  zaterdag wel. vandaag temp 0,01 lager, maar toeval denk ik. Misschien wordt ik weer 4 dagen eerder ongi net zoals vorige maand....

heb 10 paar oude schoenen gevonden om bij scapino in te leveren, dus 10 bonnen van 10 euries. maar kan per 40 euries 1 bon inleveren, en ga echt niet voor 400 euries daar kopen haha. Lever er maar 2 of 3 in denk ik, wil nog leuke laarzen hebben.

pff moet weer pissen...

groetjes tot later

bieb; dus toch een schimmelinfectie, dat is toch even balen hoor, nou hopelijk slaat het zalfje aan en hoef je niet zo'n capsule te gebruiken dat lijktme ook niks hahaah
succes

xxx linda

Terug
Bovenaan