He meiden!
Linnie, je weet dus eigenlijk nog niets... kut zeg!
Rimke, wat een leuke naam hebben jullie zeg! En een lekkere flinke meid! Geniet ervan meis!
Phoebe, je gaat naar de ha las ik, voor een verwijzing. Goed dat je het doet nu je er aan toe bent!
Meiden, moet even wat kwijt.
Heb het gevoel dat ik het bij niemand kwijt kan.
Ik zit niet lekker in mijn vel. Op mijn werk heb ik het niet naar mijn zin. Het is er veeeel te rustig (komt oa door die arts die borstkanker heeft) Zit met geen leuke collega's en veel alleen. De sfeer is zwaar (mijn naaste collega heeft haar zoon zware kanker). Toen ik heb gekozen om naar deze werkplek te gaan in maart, wist ik dat ik een grote verandering ging doormaken. Maar ik wist ook waarvoor ik het deed, mijn opleiding die ik volg, de toekomst, een goede kinderopvang, iets meer ruimte met vrijnemen ed.
Het is dus de sfeer, en natuurlijk dat ik nog steeds niet zwanger ben. Het valt me allemaal toch zwaarder dan ik dacht. Weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.
Vandaag mijn leidinggevende opgebeld dat het wat werk betreft zo niet door kan gaan, dat ik gek word als ik niets kan doen en de sfeer e.d. Zit me erg hoog, moest erbij huilen. Hij vond het vervelend en vind ook dat we dus iets moeten veranderen. Hij komt woensdag naar de locatie waar ik werk en dan gaan we even samen een terrasje pakken en het een en ander bespreken, hij weet ook van kinderwens en gyn.
Heb het vanavond geprobeerd met mijn zusje te bespreken, maar heb niet het gevoel begrepen te worden, Tom is aan het werk, Vriendin aan het sporten....
Heel verhaal geworden maar moet het gewoon even kwijt... sorry hoor meiden...
zit alweer te janken!
x Jacqy