Hey meiden,
Ohhh wat erg, ben onder de zonnebank gegaan en wordt nu pas wakker. Heb niet eens gemerkt dat ie is afgeslagen hahaha.
Linnie, nou das iig goed nieuws he lieverd, geen bbz pfffff opluhting. Ik hoop zo dat hte goed zit meisje..........ik blijf duimen hoor, niet alle hoop verliezen he !
Bieb, nu je haar al zat haha, erg he. Ik wil ook vaak iets anders hoor dat wel maar hoop niet dat ik het volgende week ook al zat ben. Mn kapster belde dat ze morgen komt om kwart voor twee pffff normaal al om negen uur, zal je altijd zien als je zo graag iets wil. Je was gezellie aan het kletsen vandaag he meis, leuk !
Bambi, geshopt en geslaagd voor lois. Zo gaat dat vanaf nu he, mama schiet erbij in, alles gaat naar lois haha. Je moeder ook geslaagd, leuk een rok. Zie je veel nu he. moest wel weer om je lachen met je sonja en diana doet er een eitje bij whahahaha, is het wel een beetje vol te houden ?
Pfffff weet het niet meer, ben nog een beetje suf en voel weer hoofdpijn opkomen, ga ff douchen meestal zakt het dan wel............eten staat wel op nu. Mn mannetje houdt het in de gaten. Lekker rode kool met een appeltje en kaneel, aardappels en speklappen......netjes mn verse groenten ook weer binnen !
Rimke, ooohhhh lieverd pffffff ik knap haast van nieuwsgierigheid haha. mis je geklets hier wel hoor ......
Tot zo dames en eet smakelijk
Knuf happy