Klusbabes 31!

hey meiden

rimke; hoe is het ????????????

happy: lekker onder de zonnebank geweest en een ander kleurtje in je haar altijd leuk

bieb ; morgenochtend naar de ha toe, nou het zal mij benieuwen

bambi; lois naar je schoonzus toe van de week, ik vind het nog steeds moeilijk als joey gaat uitlogeren haha

nou ik heb een inwendige echo gehad en je zag een opening in me baarmoeder dus dat is een teken dat het in me baarmoeder zit, hij heeft ook rond me baarmoeder gekeken en denkt niet dat het een bbz is, maar hij kan me niet met 100% zekerheid zeggen of ik een miskraam heb dus ik heb bloedgeprikt op het hcg hormoon en donderdagochtend weer en donderdagochtend weer terugkomen, maar hij zei al het kan heel vroeg in de zwangerschap maar dat bruine verlies hoeft niks te betekenen maa rhet kan natuurlijk wel, maar ik ga nu gewoon uit van een miskraam ik heb nu al de hele dag bruinverlies en slijmpjes dus donderdag maar weer even afwachten

we zijn weer even over de kermis geweest en me pa is er nu en me schoonouders komen zo dus ik ben er waarschijnlijk vanavond weer even

xxx linda

hoi hoi,

lin fijn dat het in ieder geval in je baarmoeder zit. niet meteen van het ergste uit gaan hoor. er zijn vrouwen die vloeien veel en vaak in de zw.schap. denk nu maar aan een innesteling meid.   wel rot dat het niet gewoon kan gaan he. pfff wat een gedoe.

happy lekker zonnebanken en vanaaf een ander kleurtje in het haar. nou zat er vanmorgen ook aan te denken. heb zeker al een jaar niet gekleurd. heb me eigen kleur nu. gewoon bruin en wil het ook gewoon bruin verfen, maar dan dat het mooi is hhahaha.

bieb je haar al zat ? snel maar weer naar de kapper dan hahah. Zeg die actie bij scapino, mag je echt alle schoenen inleveren, heb zat miskopen staan die ik nog nooit gedragen heb. daar wil ik wel een 10tje voor vangen. eens ff op internet kijken zo.

heb echt leuke kleren voor lois gekocht. me moeder en ik pakte allebij het zelfde en zeiden tegelijk. "Dit is leuk joh "hahah zo grappig we hadden exact hetzelfde vast. Ze kan het alleen nog niet aan., maatja 68. Ze kan nu sommige 62 aan, is wel wat groot. maar ze zit er nu echt tussen want 56 word te klein .ach nog een paar weken en dan past het goed. Verder is me moeder geslaagd. heb haar echt 1000 dingen laten passen en het is een rok geworden. geweldig....want de laatste keer dat zei een rok aan had was met mijn trouwen.

heb lekker me rundvlees opstaan, sonja zegt een runder lapje. aardappelen en sla. en dan doet diana daar nog een lekker gekookt eitje bij. jammie.
vanaaf lekker heel de avond tv. dubbele gtst. en rtl5 avond. moet topmodel dan opnemen, anders komt het niet goed. dan briget, Happy niet kijken !!!! en dan catwalk en ook nog janice dickenson, maar neem de helft op, kan ik morgen ochtend lekker kijken.
Lennaert moet vanaaf trainen met de hond. dus ben tot 21 uur alleen.
kom nog wel buurten.

xx bambi

Bambi; jij gaat lekker veel opnemen vanavond! Sja, al die series beginnen weer. Ga gewoon niet kijken, anders moet ik ook weer alles zien
Leuk toch dat je moeder en jij hetzelfde pakken. Weet je tenminste dat als ze wat koopt, dat jij het ook leuk vindt haha
En nog een mooie rok voor je moeder, toppie

Vanavond eet ik opgebakken aardappels, andijvie en braadworst. Vindt dat alleen lekker met curry, dus zooitje curry op die worst whahaha

Linda; wel goed dat het in je baarmoeder zit, maar nu weet je eigenlijk nog niet waar je aan toe bent. We gaan nu maar even van het positieve uit, want wat bambi zei, heel veel vrouwen vloeien door tijdens zwangershap.

nog een kwartiertje en dan   naar huis!! Ga gelijk sporten, heb ik dat ook gehad.

groeten

Hey meiden,

Ohhh wat erg, ben onder de zonnebank gegaan en wordt nu pas wakker. Heb niet eens gemerkt dat ie is afgeslagen hahaha.

Linnie, nou das iig goed nieuws he lieverd, geen bbz pfffff opluhting. Ik hoop zo dat hte goed zit meisje..........ik blijf duimen hoor, niet alle hoop verliezen he !

Bieb, nu je haar al zat haha, erg he. Ik wil ook vaak iets anders hoor dat wel maar hoop niet dat ik het volgende week ook al zat ben. Mn kapster belde dat ze morgen komt om kwart voor twee pffff normaal al om negen uur, zal je altijd zien als je zo graag iets wil. Je was gezellie aan het kletsen vandaag he meis, leuk !

Bambi, geshopt en geslaagd voor lois. Zo gaat dat vanaf nu he, mama schiet erbij in, alles gaat naar lois haha. Je moeder ook geslaagd, leuk een rok. Zie je veel nu he. moest wel weer om je lachen met je sonja en diana doet er een eitje bij whahahaha, is het wel een beetje vol te houden ?

Pfffff weet het niet meer, ben nog een beetje suf en voel weer hoofdpijn opkomen, ga ff douchen meestal zakt het dan wel............eten staat wel op nu. Mn mannetje houdt het in de gaten. Lekker rode kool met een appeltje en kaneel, aardappels en speklappen......netjes mn verse groenten ook weer binnen !

Rimke, ooohhhh lieverd pffffff ik knap haast van nieuwsgierigheid haha. mis je geklets hier wel hoor ......

Tot zo dames en eet smakelijk

Knuf happy

Hihi bieb, worst met curry........ach zo raar is dat niet toch......ik eet andijvie met slasaus erover dan proef ik mn andijvie niet ! Wel erg lekker hoor opgebakken aardappels .....

XXX

MEIDEN, RIMKE IS BEVALLEN !!!!!!!!!!!!!! Kreeg net een sms..........ze vroeg of ik het aan jullie wou vertellen dus bij deze.........De kleine heet MAUDY ze heeft een hele zware bevalling gehad van 32 uur, vacuumpomp en een slechte start....nu alles goed. Ze weegt 4200 gram.........geweldig he, ben helemaal hyper !!! Ga eten want staat op tafel, tot zo !!!!! Joehoe !!!!!

XXX

He meiden,

Jeetje zeg dat is niet niets! 32 uur!
Happy, wil je Rimke van me feliciteren? Hoop haar snel weer hier te zien! Dan kan ik haar persoonlijk feliciteren!

Kom vanavond nog kletsen!

x Jacqy

Terug
Bovenaan