Meiden, weer ff kort want moet zo naar mn ouders voor de kapster ! Net een kussen gehaald, heb hem een week op proef, wel fijn voor dat bedrag. Straks koop ik het en vind ik er geen bal aan. Vanaaf vroeg naar bed dus hahahaha
Mamoetje, tjonge das ook wat met de kat ! Nu goed in de gaten houden, want nu hij het eenmaal weet ! Hoop dat je schoonzus leuk zal reageren..
Jacq, ach meisje toch, wat vervelend allemaal. Vind niks zo erg als het niet naar je zin hebben op je werk ! Je brengt er toch heel wat tijd door he. Goed dat je aand e bel getrokken hebt...hopen dat het wat opleverd ! Anders toch goed na gaan denken...want geen enkele voorwaarde weegt op tegen het naar je zin hebben op je werk !
Linnie, toch nog klachten en een hoge temp ! Ik hoop het zo meid! We blijven duimen met zn allen hoor .....
Bieb, toch een schimmelinfectie ! Mijn vriendin had het idd ook toen ze zwanger was, alleen was ze toen een week of vijf ! Laten we hopen dat het bij jou ook positief zal uitpakken he ...
Rimke, lekker aan het genieten lieverd ! Heb het in de sms al gezegd maar, zeg het nogmaals.....heel veel geluk met zn drietjes !
Sterretje, werkse meisje...ben benieuwd hoe je het hebt !
Meisjes, tot laters.....liefs happy