Klusbabes 31!

Rimke, Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie naam zeg!
Dat jullie maar lekker mogen genieten van jullie kleine wondertje in haar mooie kamertje !
Heel veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst met z'n drietjes!

Liefs Ellen

Meiden, weer ff kort want moet zo naar mn ouders voor de kapster ! Net een kussen gehaald, heb hem een week op proef, wel fijn voor dat bedrag. Straks koop ik het en vind ik er geen bal aan. Vanaaf vroeg naar bed dus hahahaha

Mamoetje, tjonge das ook wat met de kat ! Nu goed in de gaten houden, want nu hij het eenmaal weet ! Hoop dat je schoonzus leuk zal reageren..

Jacq, ach meisje toch, wat vervelend allemaal. Vind niks zo erg als het niet naar je zin hebben op je werk ! Je brengt er toch heel wat tijd door he. Goed dat je aand e bel getrokken hebt...hopen dat het wat opleverd ! Anders toch goed na gaan denken...want geen enkele voorwaarde weegt op tegen het naar je zin hebben op je werk !

Linnie, toch nog klachten en een hoge temp ! Ik hoop het zo meid! We blijven duimen met zn allen hoor .....

Bieb, toch een schimmelinfectie ! Mijn vriendin had het idd ook toen ze zwanger was, alleen was ze toen een week of vijf ! Laten we hopen dat het bij jou ook positief zal uitpakken he ...

Rimke, lekker aan het genieten lieverd ! Heb het in de sms al gezegd maar, zeg het nogmaals.....heel veel geluk met zn drietjes !

Sterretje, werkse meisje...ben benieuwd hoe je het hebt !

Meisjes, tot laters.....liefs happy

Happy; had laatst wel snel iets gelezen over een kussen, maar wat voor kussen is het dan precies?

Heb trouwens niet eens gevraagd of ik kan sexen nu. ach, hoeft nu toch niet haha. En mannetje te moe daarvoor

he   meiden.

ff een zeikbericht van mij. Hoor maar niks van de sollicitaties. musicstore zou eind voruige week bellen. en van die automaterialen net een mail gekregen dat ze geen parttimers nemen. Balen ik wilde dat baantje echt hebben, vooral omdat ik weet hoe het berijf werkt. Wel hebben ze me mail doorgestuurd naar een companion van hen . Wat ik daar van moet verwachten geen idee.
Ook gaat het lijnen voor geen meter, word er depri van en Lennaert heeft vanmorgen me Sonja boek verstopt toen ik huilend op de bank zat, omdat ik alleen een beshuitje mocht .
Als ik me rot voel wil ik eten, maar door te eten, voel ik me dus nog rotter.
Ook was lois vanmorgen inneens om kwart voor 6 al wakker, Ze is een beetje verkouden aan het worden, maar verder niks aan de hand, alleen vroeg wakker dus.
En aangezien ik dus zit te tobben met werk zoeken en nogal eissen stel aan een baan, ga niet weer zomaar ergens aan de slag. Dat zorgt voor kopzorgen en daardoor kan ik niet slapen. zie het elke keer 1 uur worden, maar 5 uur kan ik het niet mee doen. dus moe moe moe....Ook nu zit ze te huilen...en ze mag echt pas om 2 uur eten, ze is al een uur vroeger vandaag. anders gooit ze haar hele ritme om. blegggg

ga maar wandelen, ff de hond uitlaten en dan naar me ouders,ff me gedachte verzetten. gelukkig is het mooi weer.....maar niet in me hoofd...Zucht ik wilde die baan echt graag.

xx bambi

ps . sorry dat ik ff niet reageer, heb wel alles gelezen. maar lois gaat nu hard huilen.

bieb; anders moet je de ha effe bellen of je met die zalf mag sexen

bambi: anders moet je die musicstore zelf even bellen dat getuigd ook weer van dat je die baan erg graag zou willen hebben, en dan weet je tenminste waar je aan toe bent, en jammer dat die andere baan geen partimers hebben wil
Lois was vroeg wakker vanmorgen en ze wordt een beetje verkouden ach dat is altijd zo zielig

sterretje: meost je vandaag weer beginnen met   werken?? en hoe is het je bevallen?

happy: wel fijn dat je dat kussen even een weekje op proef mee kon nemen , het is inderdaad een groot bedrag om effe snel te kopen, ik hoop dat het gaat werken dat kussen.

wat een weertje zeg vandaag, ik heb nu me 3 draai wasgoed in de waslijn hangen hahah, ik heb 1dag helemaal niks gedaan en dat was zaterdag want toen was ik heleaal gestuiterd haha maar nu lig ik achter op schema hahahaahahahaahah

xxxx linda

Bambi; ach, jij ook al een kleine inzinking. Ik zou ook de music store bellen, en balen dat dat bedrijf geen parttimers aanneemt. Heb je geen andere leuke vacatures ondertussen gezien? En je meisje die beetje verkouden wordt, en dan slaap je zelf ook al niet goed. Echt Bambi, let maar op, straks krijg je allemaal leuke aanbiedingen qua werk, echt het komt helemaal goed.

Terug
Bovenaan