Zo meiden, was niet veel om bij te lezen..
Bieb: Zenuwachtig als je aan zwangerschap dnekt.. misschienw el een voorteken.. en toch een schimmelinfectie. Hopen dat het snel over is.
Bambi: Beetje down.. Meid kop op.. Misschien komt er wel iets geweldigs op je pas waar je wel aangenomen wordt!
Linda: Lekker aan het schoonmaken.. Moet ik ook nog doen straks,.
Jac: Wat vervelend dat je het niet naar je zin heb op je werk.. Hopelijk komt er morgen een goed alternatief/oplossing op tafel..
Nou ik had vanacht toch zo'n gekke droom..
We zouden een kindje verwachten, maar ik was niet zwanger. Toen diegene ging bevallen mocht ik er neit bij zijn.. dat wou martin niet.. En toen het eenmaal geboren was hadden we nog geen naam.. 9was een jongetje) TOen ik met me ma naar het ziekenhuis ging, kwam ik erachter dat we ook nog geen kinderwagen hadden, en nog geen kleertjes.. WEl was de kamer al helemaal klaar.. Maar toen ik een wagen te leen kon krijgen van iemand, voor een paar dagen zodat wij een ander konden kopen toen wou mart die neit wat die had een andere gevonden die we in groningen moesten ophalen.. Toen werd ik wakker.. zo apart het blijft ook door mijn hoofd spoken de hele dag.. hihi
Nou morgen 2 kijkers dus mart is weer even aan het klussen..
Ga naar me ma lekker bami eten en die lijst van de gyn invullen..
xxx Mamoetje