Klusbabes 31!

Meisjes ...ben er weer ! Wat een drama met mn haar zeg......Het was geverfd en er zat een groene gloed over whaaaaaa erg he ! Ik in de paniek.......toen maar weer blond gemaakt en een ander model, nu tevreden hoor haha. Ik ben net binnen en moet nog eten maken dus ga opschieten.......

Bieb, gezellie met al je vrienden op het forum hahaha

Linnie, gezellige avond met je vriendin

Buuf, succes morgen meisje, denk aan je ! Voor nu veel plezier op de manege !

Tot morgen dames......fijne avond allemaal
Knuf happy

ff snel moet net als phoebe over 10 min weg om met een vriendin te gaan tennissen wat zijn we sportief
maarrrrrrrr..
RIMKE: van harte gefeliciteerd zware bevalling gehad maar ga er nu maar lekker van genieten he meisje en hoop dat we snel de foto's mogen bewonderen...

wij zijn vandaag naar de gyn geweest voor de uitslag van de onderzoeken die we gehad hebben, nou er is uitgekomen:::: onverklaarbaar onvruchtbaar dat wil dus zeggen dat alles goed bij ons is en dat we door moeten gaan met het zo te proberen want dan hebben we 60%kans om zwanger te raken en met iui of ivf dan is de kans 15% vandaar tot maart zo proberen en is het dan nog niet gelukt dan moeten we terug komen en dan krijgen we pas die behandelingen, ben aan de ene kant heeeel blij dat er niks is maar aan de andere kant onzekerder geworden van waarom is het dan nog niet gelukt? en moeten we weer een half jaar wachten. dus wij blijven gewoon doorklussen en ben ik binnen die tijd zwanger dan staan we gelijk onder behandelijng in het zh... snappen jullie het nog..
HAPPY: zou jij voor mij misschien willen pendelen anoeska van tuijl 13-0901982 ja ben bijna jarig.....

groetjes anoeska

Anouska; aan de ene kant moet je blij zijn dat er niets medisch is, maarja waarom lukt het dan niet? Sja, als je 60% meer kans hebt om toch natuurlijk zwanger te raken, dan zou ik het zeker ook proberen. Kan altijd nog medisch

Phoebe; en jullie mogen morgen naar de ha. Ben benieuwd hoor. Succes alvast

Happy; haar bijna verpest....gelukkig alles goed gekomen haha

Mamoetje; waar je hart van vol is.....af en toe heb ik ook van die rare dromen

Ga even software downloaden voor fotoboek. Heb net Desp HW gekeken, was weer leuk. Mannetje was weer laat thuis, ligt nu alweer voor pampus in bed. En ik, ik moet de hele tijd scheten laten haha.

Wilde vanmiddag recept ophalen, is apotheek al dicht, tot half 6!! grrr, en nu heb ik natuurlijk weer jeuk. Morgen maar eerder weg.

gr van Remi
(ps had trouwens vroeger een vriendje, die heette ook remi....)

Hallo Meiden,
Daar ben ik weer eens. De 1e werkdag zit er alweer op. Ik moet zeggen dat ik weer even moest wennen, maar dat ik al snel weer erin zat. Eind van de week zal het wel al zijn alsof ik nooit ben weggeweest.
's ochtends hadden mijn man en ik de taken perfect verdeeld, zodat dat heel soepel ging. De kleine heeft echter op de opvang niet geslapen, maar mama was aan het eind van de dag ook kapot, dus hebben we samen een dutje gedaan.
En ja, de kleine is idd snel met de tanden. Wie weet loopt ze volgende maand al, hahaha. (geintje)

@happy: ik lees iets over een kussen. Wat is het voor kussen? Ik heb nl. net ook een kussen geleend en teruggebracht, maar die sliep echt heerlijk. Alleen prijzig, dus even een maandje wachten.
@linda: en hoe was t bij de tandarts? En weer flink gepoetst lees ik.
@bieb: in je eentje t topic vollullen. Nou, dan ben je wel even bezig, hihi. En ja, was heerlijk weer vandaag, hè.
Balen van de apotheek. Nog even op je tanden bijten.
@rimke: wat een mooie naam. Hoe is het nu met je? Ik ben benieuwd of je al wat slaap hebt kunnen inhalen.
@bambi: ik zou sonja even in de kast laten. Je geeft zelf al aan dat je nu t liefst zou willen eten en dan is t lijnen  gedoemd te mislukken als t je net flink tegenzit. Daardoor ga je weer balen dat je hebt gegeten en voel je je nog rotter. Meid, dat lijnen komt later wel. Ik hoop voor je dat de musicstore en die andere zaak snel iets laten weten, kop op!
@jacqy: Tja, ik kan me voorstellen dat je t even niet ziet zitten. Ik heb ook al 2 keer in een onprettige sfeer gewerkt. Ik heb het toen zolang mogelijk volgehouden. De ene keer pakte dat niet goed uit, de andere keer wel en werd t zelfs heel leuk. Kan het zijn dat het een periode is? Ik bedoel nu met die ziektes en zo. Zou het niet veranderen als de chemo's aanslaan of is er nog meer wat de sfeer verziekt? Ik hoop dat t gesprek morgen wat oplevert, succes!
@mammoet: gelukkig hebben jullie je kat gevonden. Hebben jullie hem gechipt? Bij ons in de straat is iemand de kat al een week kwijt, het dier was echter wel gechipt, vreemd hè?
@anouska: Wat vervelend dat ze jullie weer naar huis sturen tot maart. Wat vindt je man ervan?
@phoebe: ik zag je voorbij zoefen. Alweer beter meid?

oh ja, ik heb helemaal geen tijd gehad voor hyves. Ik wilde onder voorbehoud mee, maar niet in het weekend van de 24e want dan heb ik een verjaardag. Wanneer was t alweer? Goed, ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg op.
Dikke kus,
                          sterretje

goeiemorgen meiden

bieb; de apotheek al dicht he dan vandaag maar haha, hahaah remi ik moest wel lachen

sterretje: het werken ging weer ook wel weer lekker toch dat je weer even wat anders aan je hoofd hebt haha en na het werk even lekker met z'n tweetjes geslapen heerlijk

happy; o nee toch een groene gloed over je haar hahahah wel weer eens wat anders hahah, maar gelukkig is het nu wel naar het zin
hoe slaapt je kussen??

rimke; hoe gaat het nu met jullie????

nou het kaarten was weer gezellig ik heb verloren hahaha, ik ben zenuwachtig voor morgen dan weer naar de gyn toe het zal mij allemaal benieuwen
Ikk ben er vanmiddag weer ik ga zo naar me werk toe.
fijne dag allemaal

xxxx linda

morgen meiden,

ff snel, want heb vandaag als ik straks wakker word geen tijd meer. hihih. ik duik zo me bed weer in, als lois ook wil dan he. en als ik er weer uit kom dan heb ik het druk. vandaag een bruiloft. moet me moeders haar doen. daarna spullen pakken, naar gemeentehuis.bruid kijken daarna lois fles, me ouders naar feest locatie brengen, lois wegbrengen. mezelf optutten, en dan weer naar feestlocatie. om daar vervolgens 1.5 uur te zitten en dan lois weer ophalen, hondjes uitlaten, en poesjes eten geven bij me ouders.

happy, groen haar. tja je kan ook niet van blond naar bruin zonder rood te gebruiken, zou je kapster toch moeten weten...hihihih

sterretje, het is de 25e , als er meer niet kunnen , kunnen we wel kijken of het een ander weekend kan ofzo ?

phoebe veel succes vandaag.

anoeska, geen behandelingen het 1e half jaar. hoop dat het dan snel raak is,

linda zag je gaan, maar weet het ff niet.

ga weer slapen, want ben kapot moe, net 5 uur gehad.

xx bambi

sterretje: dus je hebt weer fijn gewerkt. Ja dat is ook zo, na een paar dagen lijkt het of je nooit bent weggeweest

Linda; verloren met kaarten. Ik kaart nu ook elke avond een paar potjes met mijn mannetje. Gewoon simpel pesten. Hij vindt alleen dat leuk.

Bambi; en nog geslapen? je hebt verder een drukke dag voor de boeg. Wel leuk bruidje kijken

Zo, en ik weet niet hoe ik me moet voelen vandaag. Voel me beetje raar. Ben ik nu sjaggie of niet...En ben ik zwanger of niet??? Hoop er zo op, maar dan denk ik, nee t zal wel niet, en dan heb ik weer goede hoop. En vanmorgen temp weer 0,01 lager. maar aan de ene kant zegt dat me niets, want was ondertussen al paar x opgestaan, en normaal alleen 1x voor te plassen, en als ik ongi wordt, dan is temp dagen ervoor gewoon hoog, en op dag van ongi  ineens laag. En vorige maand was ik ook 4 dagen eerder ongi (maar denk door klimaatverandering in Kos), dus ben bang dat ik t nu ook eerder wordt. afwachten afwachten afwachten

Terug
Bovenaan