Hallo Meiden,
Daar ben ik weer eens. De 1e werkdag zit er alweer op. Ik moet zeggen dat ik weer even moest wennen, maar dat ik al snel weer erin zat. Eind van de week zal het wel al zijn alsof ik nooit ben weggeweest.
's ochtends hadden mijn man en ik de taken perfect verdeeld, zodat dat heel soepel ging. De kleine heeft echter op de opvang niet geslapen, maar mama was aan het eind van de dag ook kapot, dus hebben we samen een dutje gedaan.
En ja, de kleine is idd snel met de tanden. Wie weet loopt ze volgende maand al, hahaha. (geintje)
@happy: ik lees iets over een kussen. Wat is het voor kussen? Ik heb nl. net ook een kussen geleend en teruggebracht, maar die sliep echt heerlijk. Alleen prijzig, dus even een maandje wachten.
@linda: en hoe was t bij de tandarts? En weer flink gepoetst lees ik.
@bieb: in je eentje t topic vollullen. Nou, dan ben je wel even bezig, hihi. En ja, was heerlijk weer vandaag, hè.
Balen van de apotheek. Nog even op je tanden bijten.
@rimke: wat een mooie naam. Hoe is het nu met je? Ik ben benieuwd of je al wat slaap hebt kunnen inhalen.
@bambi: ik zou sonja even in de kast laten. Je geeft zelf al aan dat je nu t liefst zou willen eten en dan is t lijnen gedoemd te mislukken als t je net flink tegenzit. Daardoor ga je weer balen dat je hebt gegeten en voel je je nog rotter. Meid, dat lijnen komt later wel. Ik hoop voor je dat de musicstore en die andere zaak snel iets laten weten, kop op!
@jacqy: Tja, ik kan me voorstellen dat je t even niet ziet zitten. Ik heb ook al 2 keer in een onprettige sfeer gewerkt. Ik heb het toen zolang mogelijk volgehouden. De ene keer pakte dat niet goed uit, de andere keer wel en werd t zelfs heel leuk. Kan het zijn dat het een periode is? Ik bedoel nu met die ziektes en zo. Zou het niet veranderen als de chemo's aanslaan of is er nog meer wat de sfeer verziekt? Ik hoop dat t gesprek morgen wat oplevert, succes!
@mammoet: gelukkig hebben jullie je kat gevonden. Hebben jullie hem gechipt? Bij ons in de straat is iemand de kat al een week kwijt, het dier was echter wel gechipt, vreemd hè?
@anouska: Wat vervelend dat ze jullie weer naar huis sturen tot maart. Wat vindt je man ervan?
@phoebe: ik zag je voorbij zoefen. Alweer beter meid?
oh ja, ik heb helemaal geen tijd gehad voor hyves. Ik wilde onder voorbehoud mee, maar niet in het weekend van de 24e want dan heb ik een verjaardag. Wanneer was t alweer? Goed, ik ga mijn bedje in. Morgen weer vroeg op.
Dikke kus,
sterretje