Klusbabes 31!

Goedemorgen meisjes,

Moet me natuurlijk weer haasten pffffff. Ook al sta ik nog zo vroeg op, moet me altijd haasten haha.

Sterretje, kussen is van tempur, 139 euries...en dat van jou ? Ik weet het nit hoor met dit kussen, kan nou niet zeggen na 1 nacht dat ik het super vond. Vond het zo hard .......Weer in je patroon van werken he, want went dat snel he !

Linnie, verloren...ben jij gek haha. Snap dat je nerveus bent voor de gyn. Hoe voel je je nu ?

Buuf, ga je zo smsen , ben benieuwd wat de ha zei.....

Bieb, positief blijven hoor meis....ik wil die klote rd s niet horen.........wat duurt wachten dan lang he meis..........doei remi haha

Anoes, tja beetje dubbel he je uitslag...aan de ene kant geweldig dat ze niks kunnen vinden en aan de andere kant, waarom lukt het dan niet he ? Laten we hopen dat het in maart al niet meer nodig is he !

Bambi, veel plezier vandaag...succes met lois wegbrengen ! Tja dat haar, dit is nieuwe verf uit de salon en daar hoeft dus geen rood meer bij want normaal doet ze dat ook ! Is na een half jaar gebruik nog nooit misgegaan alleen weer bij mij natuurlijk. Maar ja, ben erondertussen wel aan gewend dat alles bij mij net ff iets anders gaat hahaha

Fijne dag allemaal
liefs happy

Hier een berichtje van Remi

Happy, misschien moet je voor mij ook maar weer s pendelen, en zorgen dat dat ding september aangeeft ;-)))

Voel de hele tijd van alles in buik. Denk de hele tijd, oooh als het mijn ongi maar niet is. Maar meestal begint dat bij mij met buik- en rugpijn, dus als dat begint, dan ga ik janken haha. Ach, ik ben gewoon zwanger, klaar, punt uit!!!! positief blijven!! Voel ook hele tijd steken in tiet, of in tepel, weet t allemaal niet meer....

hallo,

bieb heb precies hetzelfde als jij van oh voel alles vanmorgen ook weer steken, misselijk, zere tieten en heel de dag warm.
zou wel leuk zijn he want zag dat we samen za ongesteld moeten worden, en allebei in ronde 12 zitten. en vind het helemaal leuk want za ben ik jarig en wat is er een leuker cadeau ala dat he....

HAPPY: bedankt hoor het wel wanner je gependeld heb.

STERRETJE: weer je eerste werkdag gehad en zal zeker best zwaar zijn je moet s ochtends toch al eerder uit bed voor de kleine. en dan als je klaar bent kan je niet lekker uitrusten want dan moet je de kleine ophalen.

BAMBI: trouwfeest vandaag???? rare dag of niet?

LINDA: verloren met kaarten dat is niet zo mooi.. volgende keer beter, voel je je eigen al beterder want duurt nog lang he tot maandag wachten.

groetjes anoeska

Anouska; zou echt te gek zijn als we samen positief testen. En helemaal op je verjaardag. Ik had je laatst al gefeliciteerd, maar zag ook al op Hyves dat je zaterdag jarig bent, dus beetje te vroeg haha.
Ach al die stomme klachten. Ik ben bang dat ik me dit x weer te veel laat meeslepen, maar heb nu echt het idee dat ik zwanger ben, en niet alleen maar hopen. Maar uit zelfbescherming zeg ik maar van niet.
Als ik iets voel, denk ik dat ik het alleen maar voel omdat ik er aan denk, maar ik denk er juist aan omdat ik iets voel haha. Wat een gedoe zeg.

Maar we blijven positief! 12x scheepsrecht en zaterdag of zondag (hihi) testen wij positief!!!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
          Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Pool Rimke, uitgerekend op 30 augustus:

Rimke: 2 september
Sterretje:
April: 3 september
Kruimels:
Pip:
Phoebe: 27 augustus
Renee:
Anoushka:29 augustus
Linda 2: 2 september
Essy: 5 september
Mamoetje: 30 augustes
Happy: 31 augustus
sterretje: 4 september
Bambi:      2 september (mijn verjaardag)
Jacqy: 1 september
linda : 31 augustus meisje haha
Klaasje: 30 augustus
Bieb; 28 augustus, ehh meisje?

Terug
Bovenaan