He meiden!
rimke wat goed te lezen dat het goed gaat met jullie! En 6 uurtjes in stukjes geslapen, dat is al meer dan de laatste maanden! ga zo even foto kijken!
Sterretje, eerste werkdag weer gehad. Wat is dat snel gegaan zeg! En wennen natuurlijk.
Linda, nog steeds af en toe bruin verlies dus... wel balen.. hoop zo dat het nog positief uitpakt! ik duim nog steeds hoor meis!
Anouska, fijn dat alles bij jullie goed is! En nu dus tot maart zelf proberen. Dubbel gevoel lijkt me dat inderdaad. Maar flink aan de klus dan he!
bieb, was je zo remi?? haha
ehmm.. verder weet ik het niet meer.
Vandaag gesprek gehad met mijn leidinggevende. in eerste instantie gewoon een goed gesprek, en een aantal zaken die we gaan regelen. Toen kwamen we weer terug op de poli, en kreeg ik het te kwaad. Dus ben ik even in een kamer apart gaan zitten. Even tot mijzelf komen. Kwam hij naar me toe, want hij was me kwijt. Hij schrok van me. Heel goed gesprek gehad, hij heeft me vanmiddag naar huis gestuurd. Morgen werk ik op de andere locatie en gaan we nog even babbelen. Ben vanmiddag naar een vriendin geweest. Even gezelligheid.
Weet ook niet waarom ik me zo voel. voel me onrustig, niet mijzelf. Ach... zal wel weer over gaan!
Vanavond lekker een avondje op de bank! Heerlijk!
Fijne avond!
x Jacqy