Klusbabes 31!

Sterretje; je zat er je het dichste bij. maar helaas...weer niemand gewonnen dus

Linda2 is 22-9 uitgerekend. Weer een polletje maken, of wachten tot de persoon die ook echt actief hier meedoet?...niet negatief bedoeld hoor ;-)))

Ha meiden,

Even een korte update, hier alles prima.
Maudy doet het waanzinnig goed, we hebben geslapen vannacht, en ik zelfs 6 uur in stukjes gebroken. Hoera.
Er staat een foto op hyves.
Kom snel weer even buurten als hier de hectiek weg is.

Kus Rimke

Hey meiden,

Daar ben ik weer eventjes. Helaas nog niet alles bij kunnen lezen, sorry......

Ik las natuurlijk wel het fantastische nieuws dat Rimke bevallen is!!!

Rimke; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maudy. Zo te lezen is het wel een heftige bevalling geweest, maar nu mag je dan eindelijk lekker gaan genieten. Een hele goede en fijne kraamtijd.

Sterretje; Je bent weer gaan werken, spannend hoor. Ik mag volgende week weer.

Bieb en Anoeska; Spannend hoor voor jullie. Beide positief testen zou natuurlijk super zijn. Ik zou zeggen op naar twee zwangere klusbabes, dat klinkt goed.....

Happy; Ik heb zelf een kussen van Mline. Dat is wel hetzelfde pricipe als tempur, maar ze zeggen dat tempur iets langer hard blijft zeker als het wat kouder is. Misschien dus het proberen waard.

Hier verder alles super. Ons ventje weegt alweer bijna 6 kilo en heeft van de week zijn tweede prik gehad. Verder lacht hij lekker veel en hij is nu ook lekker aan het 'kletsen'
April

Rimke; ha kersverse moeder! BLij om te horen dat het zo goed gaat! Goh, toch al 6 uur geslapen (in 2 stukjes dan haha). Ik heb maar geen reactie op je eigen Hyves site gezet, maar ik heb de fotos al gezien! Schatje hoor! We horen je wel weer als alles een beetje loopt

April; jeetje 6 kilo alweer, gaat goed zeg hihi. Leuk dat kletsen altijd.

Wij willen ook kletsen over onze babiiiieeeesss!!!

Hey Bieb, ik lees heel af en toe maar mee, neem niet echt de tijd om alles bij te lezen en vervolgens een tijd online te zijn om te reageren. Dus denk niet dat het veel zin heeft om een polletje voor mij op te starten. Denk ook dat er teveel meiden niet meer weten wie ik ben. Probeer af en toe nog te volgen wat er gebeurt en probeer met een aantal meiden op hyves bij te kletsen. Zou het wel leuk vinden om met het uitje mee te gaan, maar ook daarbij is het dat er niet teveel op me gerekend moet worden (niet dat ik dat verwacht). Ik had wel aangegeven (maar dat had je al gelezen) dat een eventuele high tea bij mij thuis wel kan. Dan hebben jullie een locatie, kan ik erbij zijn, maar echt in het centrum van iedereen ligt het niet.
Ik ben trouwens 27 september uitgerekend ipv 22 september. Die datum is later nog bijgesteld.

hey meiden

ik ben er nog en ik ben weer weg hahaah, heb het heel druk gehad vandaag en nu is me vriendin er dus misschien ben ik er vanavond anders morgen, ik moet nog bijlezen

ik heb vanmorgen weer bruine afscheiding en sinds 3 uur is het weer weg, heel raar af en toe heel misselijk maar over het algemeen buiten me moeheid om voel ik me goed, maar ik ga nog steeds van een miskraam uit dan kan het alleen maar meevallen

meiden misschien tot vanavond

xxx linda

He meiden!

rimke wat goed te lezen dat het goed gaat met jullie! En 6 uurtjes in stukjes geslapen, dat is al meer dan de laatste maanden! ga zo even foto kijken!

Sterretje, eerste werkdag weer gehad. Wat is dat snel gegaan zeg! En wennen natuurlijk.

Linda, nog steeds af en toe bruin verlies dus... wel balen.. hoop zo dat het nog positief uitpakt! ik duim nog steeds hoor meis!

Anouska, fijn dat alles bij jullie goed is! En nu dus tot maart zelf proberen. Dubbel gevoel lijkt me dat inderdaad. Maar flink aan de klus dan he!

bieb, was je zo remi?? haha

ehmm.. verder weet ik het niet meer.

Vandaag gesprek gehad met mijn leidinggevende. in eerste instantie gewoon een goed gesprek, en een aantal zaken die we gaan regelen. Toen kwamen we weer terug op de poli, en kreeg ik het te kwaad. Dus ben ik even in een kamer apart gaan zitten. Even tot mijzelf komen. Kwam hij naar me toe, want hij was me kwijt. Hij schrok van me. Heel goed gesprek gehad, hij heeft me vanmiddag naar huis gestuurd. Morgen werk ik op de andere locatie en gaan we nog even babbelen. Ben vanmiddag naar een vriendin geweest. Even gezelligheid.
Weet ook niet waarom ik me zo voel. voel me onrustig, niet mijzelf. Ach... zal wel weer over gaan!

Vanavond lekker een avondje op de bank! Heerlijk!

Fijne avond!

x Jacqy

Meiden, ff kort want ben net binnen en moet nog eten......anoes heb net voor je gependeld toen ik binnenkwam.......hou je vast.....september van een jongen !!!! Oooohhhh ik hoop het zooooooo dat dit klopt. Probeer zo nog ff langs te wapperen hier !

Liefs happy

Terug
Bovenaan