Klusbabes 31!

@anous: ja, klopt dat ik eerder op moet staan en na afloop niet kan rusten. De 1e dag nog wel, maar vandaag had ze goed geslapen op de opvang en dus sliep ze thuis nauwelijks, terwijl ik kapot was. Trouwens alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En hopelijk krijg je een heel mooi cadeau.
@bieb: en hopelijk wordt het die dag een dubbel cadeau, dan kunnen jullie samen shoppen.
@happy: dat kussen is ongeveer 100,- , maar ik weet even niet meer hoe het kussen heet. Ik moet zeggen dat ik nu last heb van mijn nek, dus ik sliep toch beter mét kussen. Ik ga hem denk ik toch halen. Ik zal dan even kijken hoe die heet en dan geef ik het je wel door.
En balen van die gloed in je haar. Je moet maar zo denken, dat gebeurt alleen bij speciale mensen.
@bambi: lekker druk zo'n dag met bruiloft. Ik neem aan dat je de dag erna een pyamadag neemt. :)
En jij kon de 25e geloof ik ook niet, hè?

Even verder lezen.

@rimke: oh, ik ben benieuwd. ik heb nog geen tijd gehad om op hyves te gaan.
@april: Nou, de kleine groeit goed, zo te lezen. gelukkig maar. En jij ook beginnen volgende week. Heb je er zin in? Vind je het niet spannend, hie het allemaal gaat met opstaan en zowel jezelf als de kleine aankleden, etc.?
@linda: oh, ik hoop zo op goed nieuws voor je. Ik las vandaag dat je door gebruik van clomid een verhoogde kans op meerlingen hebt.
@linda2: hallo hoe is het ermee? Nog even en dan is het zover, spannend.
@bieb: essy zat er nog dichter bij, zij had de 5e geraden. Ik zag dat kruimel, pip en renee niet op de pool gereageerd hebben. Die zijn echt lang niet meer online geweest. Iemand een idee hoe het met hun gaat?

Zo, nu even op de bank, want wonder boven wonder slaapt de kleine nog steeds. even kijken hoe lang ze dat volhoudt. En gezien ik nu echt om 22 uur erin moet liggen bij ons nieuwe ritme, ga ik even tv kijken met manlief.

dikke knuffel,
sterretje

Hey meiden,

Nog even snel een berichtje voor het slapen gaan.
Nou, vanmorgen dus bij de huisarts geweest en ons verhaal gedaan.
Morgen ochtend moet me vriendje zijn zaadjes bij het ziekenhuis gaan brengen en daar krijgen we maandag de uitslag al van.
Ýan de hand van die uitslag gaan we verder kijken, dus ik ben benieuwd.
Ben wel heel erg blij dat we deze stap genomen hebben!

Meiden, slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

hier ben ik effe snel want joey moet zo naar de chreche en ik moet bloedprikken hahah

rimke; wat ben ik blij te lezen dathet goed met jullie gaat en dat de kleine het zo goed doet en dat je lekker hebt geslapen

happy: hoe bevalt je kussen???

sterretje: is het nog gelukt om 10 uur in je bed? en hoe bevalt het werken je weer?

phoebe: vandaag moet je man de zaadjes inleveren, en je bent blij dat je de stap hebt gezet, en maandag de uitslag al dat is wel lekker

bambi: heb je ondertussen al wat van je sollicitatie gehoord bij de musicstore? anders zou ik zelf effe bellen

april; je mannetje heeft weer een prikje gehad ach zo zielig altijd en hij groeit goed zo te lezen heerlijk, hoe gaat het met je rug??

zo ik hoop dat ik nu iedereen een beetje heb gehad en anders sorry, ik heb het gisteren de hele dag zo druk gehad pfff   ik moet het rustig aan doen haha maar daar had ik geen tijd voor
Nog steeds een hoge temp, en vanaf gistermiddag een uur of 3 geen bruine afscheiding meer, ach ik moet om 10.20 uur bij de gyn zijn dus dan zullen we het wel horen, ik ben daarna niet meteen thuis want we gaan bij mijn schoonouders eten dus daarna horen jullie wel over hoe en wat
meiden iedereen een fijne dag en tot straks

xxxx linda

he meiden,

linda veel succes strakis bij de gyn. duim heel hard dat alles oke is.

sterretje ik kan wel de 25e. ja strkke planning nu je weer aan het werk bent.

phoebe, zo dat gaat vlot. fijn dat je er goed bij voelt

anoes en bieb, spannend !!!!!!!

happy de werkdagen weer begonnen, druk druk.

april 6 kilo alweer. lois is sonds eenpaar dagen ook zo aan het kletsen. en lachen is haar hobby hihihi

linda2 ook weer even hier.

jacqy, miss toch een testje wagen, dan weet je zeker dat je niet zo bent door de hormonen ofzo. Herken het namelijk van mezelf en me zusje heeft het ook zo erg op der werk. Ineens zo voelen.

sorry voor wie ik. vergeet. Maar ga zo nog even liggen.
Vanmiddag naar het cb om 15 uur. Krijgt ze der 1e prikjes.

Ga die music strore niet bellen, wil die baan niet eens meer. Heb me peilen nu gericht op een autobedrijf. kreeg die tip van die knul van die automaterialen, waar ze me niet konden gebruiken. hij heeft me daar aangeprezen, maar ga vandaag nog even bellen. Heb ook al 2 advertenties uit de krant gevonden, ook een autobaantje en ergens anders, maar wel het juiste aantal uren. dus ik wacht nog even tot het weekend met die 2 sollicitaties versturen. ga vanmorgen eerst even bellen naar dat autobedrijf.

maar nu eerst nog even liggen, als het lukt als lois wilt slapen dan.

bruiloft gisteren, kort, 1.5 uur maar he. maar wel gezellig....doe het alleen nooit meer. me ouders wegbrengen enzo...dat werkt voor geen meter met een kind dat heel de tijd jankt....pfff heb me heel erg gehaast...nee das niks.

nou ga ik echt. kom straks nog wel even.

xx bambi

Meiden, heb wel gelezen maar sorry gat het echt niet redden om te reageren, sorry ! Bieb, geef anders ff je gegevens voor het pendelen.....sterretje, ben benieuwd naar je kussen...wordt er gek van pfffff. Linnie, bloedprikken, succes ! Buuf, heb je al gesmst. Rimke, daar was onze mammie ff...fijn dat alles zo goed gaat, wel heeeeeeel jammer dat ik de foto niet kan zien hihi ! Geniet van jullie meisje en van deze bijzondere tijd. April, wat heerlijk, lekker aan het brabbelen en lachen !!! Bambi, ach, dr prikjes, arm ding ! Lachen dr hobby, heerlijk !
Zo, tovh nog iets, schaam me anders dood haha.....kussen is een drame, gaat zo terug Is heel hard en wordt echt niet zachter...lijkt wel een baksteen ! Als ik hier een kussengevecht mee doe sla ik mn mannetje hardstikke dood............April, klopt dus wat jij zegt, dit is echt hard. Heb die site opgezocht van dat kussen van jou ! Staan alleen geen prijzen bij, heb jij enig idee ? Mn haar is gelukkig prima nu...ben niet meer groen haha en het model bevalt me prima..heb halflang haar en de voorkant was ook lang, werd er gek van ! Heb nu een schuine pony en iedereen is erg enthuosiast...Ff over het uitje .....lukt die datum of ziet het er nu al uit van niet ? Dit ivm vrij nemen wat ik moet doen ! Ga douchen en dan mn haar doen, dan spiek ik hier nog ff en dan moet ik vliegen, zoals gewoonlijk. Heb me de afgelopen dagen suf geklust....dus hopen op een mooi resultaat. Ben het nu spuugzat dat klussen..morgen nog end an ff rust hoor hahaha.....fijne dag lieve meisjes

Knuf happy

Linnie, tien voor half elf bij de gyn.....ik duim me suf hoor lieverd !!!!!!!

Kus happy

Meisjes, de plicht roept !!! tot laters.........geniet van deze mooie dag !

Liefs happy

Terug
Bovenaan