Klusbabes 31!

Linda; veel succes straks bij de gyn!

Happy; haha, dat verhaal van je nieuwe kussen....toch maar een nieuwe dus
Mijn gegevens: Bianca Dijkman 1-9-73

Linda2: nou, ik ken je nog wel hoor!! En volgens mij de meeste hier wel.Volgens mij schrijf je meer op Hyves, maar daar heb ik niet zo een zin om nog eens alle verhalen bij te houden...sorry niet gemeen bedoeld hoor. Lees wel af en toe s, maar reageer daar niet meer. O, ik had begrepen bij Linda 1 thuis bij ons uitje. Ik hoor wel wat iedereen wil
Ik zal de roze wolk aanpassen! Duurt ook niet lang meer voor jou!!!

Bambi; ik zou de Music store niet afbellen, wie weet waar t goed voor is haha. En nog meer soll. op t oog, spannend hoor

Jacqy; had je weer een kleine inzinking. Wel fijn dat je dan eerder naar huis mocht. Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt

Phoebe; maandag al de uitslag van de zaadjes. Ik hoop natuurlijk dat er goed nieuws uitkomt.

sorry weet t niet meer

Temp was vanmorgen weer 0,02 hoger. gelukkig maar haha
Heb gisteravond zalfje ingedaan ivm infectie. Met zo een omhulsel wat ook bij sommige tampons zit. Echt smerig, net of er nog een kwakkie in je doos zit haha. Loopt er ook zo uit. Ze raden t ook aan om te doen net voor dat je naar bed gaat. Ik vindt t eigenlijk maar niks om te doen, bang dat het kwaad kan bij een (evt) zw.schap, maar volgens de ha en de beschrijving kan t gewoon gebruikt worden, dus daar gaan we maar van uit

Gister receptieboek gemaakt, nog niet helemaal klaar
mannetje was pas om half 10 thuis

Ook geen zin om te sporten gister, dus lekker ook niet gedaan. Wilde vrijdagochtend rennen, maar dan ga ik maar sporten, en dan zondag weer rennen.
Vandaag nog werken en dan 3 dagen vrij. Wil weer van alles doen, ramen lappen, badkamer, koelkast van binnen, auto wassen, fotoboek maken, achtertuin. Maar ach, heb volgend weekend ook 3 dagen vrij, genoeg tijd haha

Pff, heb vandaag broek aan die echt niet strakker hoeft haha...

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
          Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@phoebe: ik lees gewoon "de opluchting die je voelt" uit je berichtje. Wat fijn ook dat jullie snel terecht kunnen.
@linda: je zit waarschijnlijk al bij de gyn, maar toch veel succes.
@bambi: tja, als de kleine huilt dan voel je je flink opgejaagd ja. En de kleine krijgt de eerste prik, ach gut. Ik ben benieuwd hoe ze erop reageert.
En fijn dat je meer banen hebt gevonden. Nu maar hopen dat je die 2 brieven niet meer op de bus hoeft te doen.
@april: de kleine brabbelt, leuk hè! Onze meid brabbelde eerst ook en toen weer een tijdje niet en nu sinds eergisteren wel weer. Ik denk dat dat ook door het kdv (=kinderdagverblijf) komt. Ze is nu de jongste en ziet daar kinderen die ook geluidjes maken en zelfs eten. Dat laatste is iets dat ze heel interessant vindt.

Zo hier is al gezogen. Ik heb nog iets van mijn werk gedaan. Nu even op iedereen reageren en weer verder.
Oh ja, bambi: het werd gisteren 22.30. Ik kan het dan toch niet laten om net iets later te gaan slapen. Ik lag er vanmorgen wel tot 8.30 in.

Hahaha, happy, jij met je kussen. Kom dan maar niet in mijn buurt. Ik ben bang dat je het kussen op me laat vallen, hahaha.
@bieb: weer veel te doen, maar bijna vrij, lekker 3 dagen.
@linda2: ik ken je ook nog. Ik denk dat je de laatst erbij gekomen meiden bedoelt? maar die komen toch ook op hyves, dus kennen je toch ook?

ik ga nog even op hyves.

hye meiden

nou helaas pindakaas een miskraam me hcggehalte was alweer veel lager dan maandag dus jammer, over 2 weken moet ik weer naar me eigen gyn toe en dan zal ik wel weer aan de clomid raken, deze gyn zei ook al tja je doet het er wel op grrrr

bambi: toch nog even 1,5 uur gezellig gehad op de bruiloft en je hebt het wel lekker druk met al die sollicitaties, en nu maar hopen dat je snel wat vind

happy ;hahah het kussen wordt toch weer terug gebracht haha gelukkig dat je het op proef mee had

sterretje: lekker uitgeslapen vanmorgen heerlijk haha

bieb; je temp was weer wat hoger vanmorgen, mijn duimen draaien voor je meid, en je hebt je zalfje weer gebruikt hoelang moet je dat gebruiken?

jacqy: een goed gesprek met je leidinggevende gehad, dat is wel fijn en je mocht naar een andere afdeling, maar je zit er nog steeds doorheen doe maar rustig aan meid en ik hoop dat je snel wat beter in je vel gaat zitten en dat er op je werk een oplossing wordt gevonden

ik ga weer stoppen ik ga effe lekker in de bank liggen, ik ben er vanavond nog wel eventjes

xxx linda

Linda; GVD!!! Toch een mk. Wat erg voor je/jullie. Je had er natuurlijk wel al rekening mee gehouden, maar toch.....En nu? Moet je gewoon t bloeden/vloeien afwachten, of moet je gecurreteerd worden.
Ik hoop in ieder geval dit dit heeel snel over is, en dat je weer snel kan proberen...sterkte meis

Linda; moet trouwens 2 weken met dat zalfje, ook al is het na 3 dagen al over

linda klote meid, meer kan ik er niet over zeggen. nooit meer testen voor je nod meid, dan had je dit nooit hoeven weten eigelijk, maar blijft kut natuurlijk.

ff over ons uitje ? wil wel graag dat sterretje mee gaat, miss kunnen we weekend na de 25e ?   1 nov. toch ?
dan kan anoeksa miss ook wel mee. wel zo leuk als we allemaal kunnen.
Trouwens ook een beetje raar dat we maar niks mee horen over de anderen ?

bieb je temp. weer hoog. oeeeee spannend. houden zo.

ehm ben het al weer kwijt, ga zo eerst eens bellen naar uwv, iets over uitkering. en dan naar dat autobedrijf., Heb net ff huis schoongemaakt. ff snel, want de hond is vanmiddag alleen thuis, dus word het toch weer vies hahaha
lekker toto 11 uur weer geslapen vanmorgen. lekker hoor. lois ook hahaha.

nou toetels

xx bambi

Terug
Bovenaan