Klusbabes 31!

Bambi; was de spaghetti lekker? Ik zou ook de andere soll de deur uit doen, beter te veel dan helemaal niets

linda; hoe voel je je nu? Je verloor vanmiddag een hele prop. Alsof je de bevestiging van gyn had gekregen dat het toch een mk is, en dat nu dus alles helemaal los komt...

Had vanmiddag beetje een dipje. Was sjaggie, en als iemand had gevraagd wat er was, dan was ik zeker in janken uitgebarsten., nu gaat t wel weer. Bloeden is (nog) niet helemaal doorgezet, als dit wel is, dan pas ik ook de roze wolk aan. Vreemd hoor, vorige maand 4 dagen eerder en nu 2. En was altijd zo stipt.

Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Moet nog een maand spoelen, maar wil nu eigenlijk verder het traject in. Of kan ik die maand nog wel wachten? Kan zeker wel, maand is zo voorbij, maar toch... en misschien krijgt Happy of Rimke (weet niet meer wie) wel gelijk dat ik in oktober zwanger raak.

ben gelukkig niet meer ziek geworden. Moet nu wel p**pen van de pizza, was wel lekker trouwens. Muffin nog niet op, die ga ik zo als toetje oppeuzelen, en een lekker kopje thee erbij. Nog bijna 2 uur werken en dan heerlijk 3 dagen vrij

Anouska: ik hoop dat jij wel een mooi cadeau krijgt zaterdag....

Oja, Bambi,week later is voor mij goed hoor! Ik hoor t wel of dat doorgaat, en waar natuurlijk....

He meiden!

Linda, kut zeg dat het toch een miskraam is geworden. Het zit jullie momenteel echt niet mee he! Heel veel sterkte meis!

Bieb, ongie aan het worden. Ook al te vroeg he! Wel weer kut zeg!

Phoebe, blij dat je de stap hebt gemaakt naar de ha. En maandag al de uitslag van het sperma onderzoek. Fijn dat je er fijn bij voelt!

Sterretje, hoe is het op je werk?

Bambi, weer druk met solliciteren las ik. Hoop zo voor je dat je een leuke baan vind!

Ik vind het trouwens prima hoor als het uitje een weekje word verzet. Geen probleem!

Vandaag naar de andere locatie gegaan. Vanmorgen heel erg dipje gehad. Mijn leidinggevende zag dat weer eens meteen, en wederom een goed gesprek gehad. De hele ochtend eigenlijk kut gevoeld, onrustig, niet mijzelf. Vanmiddag ben ik gestart met een nieuw project, dus druk bezig geweest. Ging toen ook meteen een stukje beter, maar nog steeds die onrust in mijn lichaam.
Ik ben er van overtuigd dat het weer goed komt, heeft alleen even tijd nodig. Heb me nog nooit zo kut gevoeld geloof ik. Kwam net ook helemaal trillend thuis. Echt raar. hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Weer een heel verhaal geworden...

Ga even naar de keuken.

x Jacqueline

Jezus, denk even bij te lezen..........

Lin..................ik weet niet wat ik moet zeggen, zit te huilen achter de computer.........wat is dit voor iets akeligs?? Gaan ze niet verder onderzoeken na 2 keer? Een vriendin uit oostenrijk heeft bv 3 keer kort achtereen een mk gehad en die krijgt nu progesteron..........wat een vreselijke takkezooi zeg.......

Bieb: jij ook ongi..............weet niet wat het is met deze club meiden hoor.........dikke kus voor jou!

Sterretje: weer gaan werken.................hou je het wat vol?? Is het weer erg wennen??

Jacq: meisje.........dikke kus voor jou ook, het is even allemaal klote of niet?? Laat het er maar uit, want opkroppen is niet goed.

Happy meis, volgens mij komt je ei er weer aan, klussen met die handel!!

ik weet, ik vergeet de helft vast............excuses........
Hier even een rust dag gepland zonder bezoek, wat heerlijk!!
Trouwens voor de nieuwsgierigen, www.maudy.toddler.nl, we houden een dagboekje bij met foto's enzo.
Maudy begint wat last van haar darmpjes te krijgen, vooral 's avonds geeft dat wat hysterische taferelen...........verder is het een heel lief meisje!
Ik vind het heerlijk om thuis te rommelen maar heb er de kracht nog niet echt voor, dat komt wel, dat weet ik. Maar ben wel met volle teugen aan het genieten.
Borstvoeding lukt niet, althans niet snel genoeg, door mijn slaaptekort hebben we met VK en kraamhulp besloten toch te gaan flesvoeding geven..........prima. Ik kan niet meer slaaptekort hebben.........

He mamma Rimke!

Goed wat van je te horen! heb net even op de site gekeken. Echt schattig! Geniet er lekker van meis! Het is je gegund!
Tja, zit inderdaad nu in een flinke dip. Maar gelukkig heb ik aan de bel getrokken, en ga ik proberen mezelf er weer bovenop te helpen!

Geniet lekker van jullie mooie meisje!

dikke kus!

he meiden,

rimke fijn om te horen dat het goed gaat. ben heel benieuwd of je ons je complete verhaal gaat vertellen. heb de site van maudy bekeken, geweldig.....
En geen bv voor jou, ook geen gedoe net als bij mij, en jij met je slaapgebrek, dan is een fles zoveel stress minder. sorry voor sterretje en april...maar vond de bv veel te veel getob en ze slapen veel sneller door met een fles. krijgen ze meer binnen he.
Ga je nou ook mee met het uitje ??

jacqy, neem je rust meid, je bent wel erg gespannen. straks ben je een burnout, of krijg je een depressie, dat moeten we niet hebben.

bieb ongie nog niet doorgezet...maar je verwacht het wel he.

ga tv kijken. kom straks nog wel even gluren

xx bambi

Rimke; fijn dat het goed gaat! Zal zo eens de site bekijken, niet veel tijd meer, ga zo naar huis. Enne groot gelijk hoor, als bv niet gaat, dan maar fv. Jij hebt je slaap hard nodig, de kleine ook en groot worden ze ook met de fles

volgens mij ben ik toch wel echt ongi hoor, jammerrrrr
Wel 1 voordeel, nu ik moet zalven ivm infectie ben ik tenminste niet bang dat dat een evt zw.schap schaadt

Rimke; ik heb supersnel gekeken, maar dan ook heel snel haha. Leuke site en wat een leuke fotos en natuurlijk wat een schattig kindje! Lief hoor!

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)Bieb 12e ronde  1ste kindje
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
            14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan