Klusbabes 31!

rimke; ik ben blij te lezen dat het goed gaat, en ik heb effe die site van maudy gekeken maar wat een scheetje zeg heel erg mooi
en geen borstvoeding, nou meid je hebt gelijk hoor je moet aan jezelf denken en je hebt al een aantal maanden slaap tekort dat merkt je bv ook , ik hoop dat je nu wel een beetje rust gaat vinden

bieb; toch ongi geworden he shit balen meid, en je hebt gelijk dat je zometeen verder in het traject wilt je hebt je best gedaan hoor
en ik heb geen prop verloren maar gewoon bloed

jacqy: aan iets nieuws begonnen op je werk, ik hoop dat dat je een beetje afleiding kan gaan gevenmeid, en denk aan jezelf niet dat je zometeen een burnout of wat dan ook krijgt, wel goed dat je met je leidinggevende goed kan praten, en je kan hier altijd je hart luchten he meid

xxx linda

meiden ik ben weg, iedereen een fijne avond en morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik weer bij

xxx linda

Heel vervelend maar ik kon vanmorgen niet meer op de site komen.

@happy: ik heb je nog gemaild.
@rimke: wat een scheetje zeg. En het blijft telkens weer  een wonder.
@linda: Hé meid, hoe voel je je? Laat die tranen maar lekker lopen, het is niet niks zeg. En die gyneacologen in dat ziekenhuis, is dat besmettelijk daar of zo? Tjee, wat medeleven is toch niet teveel gevraagd.
@bieb: grrrrr, dit is echt niet leuk meer. Was dit de eerste maand dat je echt elke keer had gespoeld?

@jacqy: het klinkt niet echt goed wat je vertelt. Doe je even rustig aan. Je hebt natuurlijk ook wat te verduren gehad het afgelopen jaar. Eerst opa en toen oma met wie het niet goed ging, een nieuwe werkplek en de mm waar je in zit. Sterkte!
@rimke: ik ben beniuwd, ik zal een ander keer naar de site moeten kijken, want de kleine moet gevoed worden. En wat de voeding betreft, je moet doen waar je je goed bij voelt. Want een blije mama is een blije baby en dat is het belangrijkste. En het werk, tja, het went heel snel. Het is echter heel vermoeiend allemaal.
@bambi: ik zou de brieven toch op de bus doen. stel die ene baan gaat niet door, dan ben je achteraf boos op jezelf als je ze niet op stuurt. succes.

En een week later het weekend kan wel. Maar ik las dat het voor Linda dan misschien lastig wordt, dus een week eerder kan ik ook. Kijk maar dames, ik hoor het wel.

hallo meiden,

HAPPY: nou ik hoop het zooooooo dat je gelijk heb. we zullen zien moet het dit weekend worden... heb alleen een super druk weekend dus als ik het van ht weekend nog niet ben dan ga ik pas volgende week testen ben het zo zat om iedere keer net voor ik ongesteld word een test te hebben met neg..

RIMKE: wat fijn te horen dat het goed met je gaat ga zo ff op je site kijken.

JACQY: echt super vervelend dat het je allemaal niet mee zit op je werk ik hoop dat het snel beter met je gaat.

BIEB: wat zie ik nu kutzooi wat hadden we nu afgesproken we zouden tegelijk zwanger raken... en ik snap je helemaal hoor met dat spoelen je wilt verder.... misschien kun je er een belletje aan wagen naar het zh

LINDA: gvd zeg het zit jou niet mee he meid eerst bbz en nu een miskraam hoeveel elende moet je nog hebben... kop op he meid... en veel sterkte...

BAMBI: nog steeds niks gevonden met je werk, hopelijk komt er snel iets.

nou ik heb vandaag gewerkt ben kapot, daarna nog 2x monchou gemaakt want morgen vier ik me verjaardag hier voor mijn collegas die niet op zaterdag werken doen altijd cadeautjes onderling en lekker gebak eten met de pauze..
had ik trouwens al gezegt dat ik van me mannetje een super gave otazu ketting en armband krijg van goud helemaal vol met strass. echt super gaaf..
morgen moet ik naar vriendin bbq brengen voor za want dan hebben we daar feest kan niet eens me verjaardag vieren. haha nee hoor heb ook veel zin in dat feestje en hou mijn verjaardag gelijk met me man want die is 5 okt jarig word hij 30 en geven we 4 okt. feest. komen ongeveer 40-50 mensen. gezellig

oh ja wa betreft uitje: mijn man en ik zitten tot ongeveer half nov. ieder weekend vol en ik kan alleen op zon. want op zaterdag moet ik werken. dus i snap best dat er met mij geen rekening gehouden kan worden hoor..

liefs anoeska

Linda; sorry, dacht een prop, had te snel gelezen denk ik

Sterretje: Dit is de 5e maand dat ik moest spoelen, nu eigenlijk nog 1 maand

Ik had net tegen mijn mannetje gezegd dat we anders toch nog maar een maand  nog door moeten gaan met spoelen, en dan gelijk na mijn ongi gewoon om de dag moeten sexen ofzo, en dan zeker weten dat we elke kans benut hebben (elke dag beetje veel haha). Maarja, zit ook met die vaginale creme. Dat moet echt 2 weken anders kan de infectie weer terug komen, maar als ik 2 weken doorga, dan heb ik ook net weer de vruchtbare dagen, en weet eigenlijk niet of je mag sexen met die creme. Volgens mij wel, maar dan heb ik en een kwakkie en die creme in mijn vagina haha. Of ik stop gewoon een paar dagen eerder met die creme, kan mij t schelen.Maar  wordt nu elke keer eerder ongi,  dus moet ik eigenlijk echt na ongi beginnen met sexen. Pff wat een gedoe.  

Misschien toch morgen maar de gyn bellen hoe en wat. Maar meestal krijg je assistente en die weten de helft niet.

Belt er net zo een kut. reclame natuurlijk, iets met telefoon. Dus ik zeg, waarom bellen jullie nog zo laat. Zij, ja omdat ik tot half 10 werk (dat was het dus net) en omdat het mijn werk is......(bitch). Oke, geen interesse tuut tuut tuut, Ben ik zo klaar mee hoor. Doen misschien ook maar hun werk, maar val mij niet lastig!

goeiemorgen meiden

anoeska; vandaag veel plezier met uitdelen voor je verjaardag op het werk, en wanneer ben je nou echt jarig? een zaterdag? en je hebt het maar druk druk druk zeg pfff wordt al moe als ik je stukjes lees hahaha, en je hebt een mooi kadootje gehad van je mannetje

bieb; ik zou evengoed even de ha bellen of je mag sexen met die zalf, haha en altijd leuk die reclamebellers, ik heb gelukkig geen vaste huistelefoon meer en alleen nog mobiel dus ik ben daar gelukkig al een tijd van verlost hahaha

happy; wat zeiden die mensen van de winkel toen je het kussen terug bracht? hoe is het met je?

ik ben het alweer kwijt sorry, ik heb vannacht heerlijk geslapen gelukkig maar ik heb nu het gevoel of ik nog een week kan slapen zo moe ben ik haha
ik ga me klaar maken voor me werk, ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Terug
Bovenaan