Klusbabes 31!

zo pffff wat is het vroehoegggg. en kan niet terug naar me bedje, want das de moeite niet, moet vanmorgen naar dat stomme cwi..en eerst lois bij me ouders brengen.
gut moet haar wel veel wegbrengen he...

anoeska echt een mooie kado hoor, doe maar duur hahaha. Ohja jij wekt op zaterdag, nou we kijken wel anders jammer.

sterretje, je komt al een beetje in het werkritme ? hoe voelt dat je meisje wegbrengen. ?

happy al een ander kussen gevonden

linda hoe voel je je ? mentaal alles een plekje kunnen geven.? werkse

jacqy doe rustig aan he, anders ff ziek melden en een paar dagen rust nemen.

bieb, klote van je ongie. snap niet waarom je niet meteen een vaginale pil heb gehad, je bent bezig zwanger aan het worden en dan gedoe met die creme. Maar je moet zeker gaan klussen gelijk na je ongie tot bijna aan je nod. zo heb je indd al de tijd benut en heb je de meeste kansen.

ga lekker ff voor de tv hangen...moet om 10 uur klaar zijn.

xx bambi

Ola schatten,

Nou heb nog precies vijf minuten over nadat ik alles gelezen heb pfffff. Ga ik weer niet redden he..Ik heb het momenteel weer druk op de zaak ivm zieke collega en volgende week heeft mn "baas" een weekje vrij en dan val ik voor hem in...ook qua administratie e.d. dus ook heeeeeel druk. orgen met de meiden naar het hollandia festival voorbij alkmaar ! Met 10 meiden, zal gezellie worden denk ik. Gordon, jeroen van der boom enz. Begint al s middags om half drie en duurt tot s avonds twaalf uur pffff. Moet s ochtends om 9 uur gewoon gaan werken en om half twee word ik dan afgelost ! Heb een nieuw kussen van de ikea.....was eigenlijk voor nood, maar vind het helemaal geweldig dus hopen dat het zo blijft hahahaha.

Linnie....kut kut kut....lieverd ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat vind ik dit nu toch erg. Was er al bang voor maar, je blijft hopen he. Doe rustig aan he meisje .......dikke kus schat !

Bieb, gloeiende gloeiende,wat is dat met ons....wil bij het clubje wat overblijft maar niet lukken he ..........positief blijven hoor lieverd.....oktober wordt hem !! Zal zo snel mogelijk pendelen maar ga het nu niet redden...

Sterretje, bedankt voor je mailtje meisje ! Echt heel lief, was zoooooo nieuwsgierig ! Lukt het een beetje met alles nu je weer werkt ?

Anoes, hou me op de hoogte he meis !!! Ik hoop het zooooooooo...geeft ons dan ook gelijk weer een beetje moed he !

Rimke, ach wat een schatje !!! Sterretje had me een foto gemaild en net ff op haar site gekeken....echt heeeeeeeel lief en leuk dat ik nu ook een beeld bij fons heb !!! Die is ook lief hoor hahahaha. Geef je meisje maar een hele dikke kus van me !!!

Bambi, spreek jou maar aan over het uitje he ! Ik kan niet op 1 november. kan die afspraak ook onmogelijk afzeggen. Oet je wel zeggen dat ik ook wel heel graag een datum heb waarop zeker de "vaste" ploeg kan ! Niks ten nadelen van de andere maar, ik klets nu zo veel met jullie dat ik jullie toch echt allemaal wil zien haha. Hoor het nog wel dan......laat anders iedereen 3 data s invullen ofzo, misschien een optie ?

Jacq, ik weet het niet meer wschat sorry sorry sorry....ik hoop dat je qua werk wat rusitger bent en ga als ik weer kom je verhaal nog doorlezen hoor !

Meiden, moet vliegen, fijne dag
Knuf happy

Hey meiden,

Ik had gisteren al een heel verhaal geschreven, maar er ging iets mis met het plaatsen, balen dus. Dus nu nog maar een poging.

Linda; Wat onwijs klote zeg! Ik heb er echt geen andere woorden voor. Ik hoopte zo voor jullie dat alles goed was. Doe rustig aan meid en denk aan jezelf, dikke kus.

Jacqy; Als ik dat zo lees gaat het je momenteel niet zo goed. Je hebt ook aardig wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Heeft het gesprek op je werk je wel goed gedaan? Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Bieb; Oh nee je ongi is al gekomen, shit zeg. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he.

Bambi; Hoe gaat het? Heeft ze nog last gehad van haar eerste prikje? Inderdaad prima hoor dat iedereen zelf kiest voor fles of borstvoeding. Maar je schrijft dat kinderen met flesvoeding eerder doorslapen omdat ze meer binnen krijgen. Dat heeft daar volgens mij niks mee te maken. Kinderen die borstvoeding krijgen drinken ook gewoon wat ze nodig hebben en krijgen dus net zoveel binnen hoor.

Rimke; Ik heb je foto gezien, wat een schatje zeg. Ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn en dat je je rust momenten kunt pakken. En wat Sterretje zegt, borst of flesvoeding, je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.
Fijn he een dag geen bezoek, slim hoor.

Happy; Je Ikea kussen bevalt goed, fijn toch.

Sterretje; Weer helemaal in je werkritme, gaat het een beetje? Hoeveel voedingen geef jij nu eigenlijk nog?

Nou meiden onze kleine vent gaat vanmiddag weer oefenen op het KDV. Ik ga dinsdag weer werken, ben benieuwd. Verder gaat hier alles prima. We zijn nu sinds deze week helemaal gestopt met inbakeren en dat gaat super goed. Zal volgende week voor hem ook wel wennen zijn, want nu wordt hij 's ochtends om 08.00 uur wakker, maar dat gaat natuurlijk niet meer als ik moet werken. Ha ha uitslapen is dus voor ons beide afgelopen.....................

Fijne dag allemaal.
April

hey meiden

april: een dinsdag weer werken haah dan is het inderdaad gedaan met het uitslapen haha,e n hoe is het vanmiddag gegaan op het kinderdagverblijf?? vond ie het leuk?

happy; haha een nieuw kussen bij de ikea en die is geweldig nou hopelijk blijft dat ook zo, en je hebt het maar druk meid, ook effe om jezelf denken he meid,

bambi; nog wat wijzer geworden bij het cwi?

ik heb zin om te winkelen hahahaha,
Met mij gaat het goed hoor meiden, ik bloed nog steeds en tja het is niet anders we gaan gewoon weer vrolijk verder met knutselen, Ik had het op mijn hyves gezet van mijn miskraam, ik dacht dan hoef ik niet iedereen te bellen hahaha.
ik vind jullie allemaal erg lief meiden en nog bedankt voor alle lieve reacties

wat een takke weertje is het zeg pfff niet normaal meer, als je niet depresief bent dan wordt je het wel door dit weertje zeg, en ik, moet er nog doorheen watn ik moet boodscahppen halen

xxx linda

April : vergeet ik helemaal, dus jullie zijn gestopt met inbakeren en het gaat helemaal goed, nou gelukkig maar

xx

hoi meiden,

pff ben moe en ga zo lekker ff liggen, maar wilde nog even hier een berichtje achter laten.

Happy goed idee om voor iedereen 3 data's te laten noemen en de dag dat de meeste kunnen dat word hem. veel plezier alvast voor morgen met de meiden he

april, ja beetje stom geformuleerd, ik bedoelde dat ze over het algemeen meer tegelijk binnen krijgen. bij bv vragen de meeste baby's vaker om een voeding. lois heeft b.v nooit 8 voedingen gehad. Ik weet dat jij veel melk had, en al gou een doorslaper had, maar dat is echt een mazzeltje. fijn dat het inbakeren helemaal stop is en dat dat goed gaat. volgende week weer werken dus. en zin ??

linda fijn dat je je goed voelt. wel jammer nog van het vloeien. en shoppen ? nog gelukt ? indd een takkeweer. bleggg.

nou vanmorgen bij cwi 3 vacature's meegekregen, niet echt boeiende functie's maar goed zal maar reageren he. van het weekend wel, nu geen puf voor.

het is half september en bambi heeft der 1e zak pepernoten hahaha. jammieeee. moet ik niet doen, is niet goed voor me, kan hem zo inenen opeten hahaha. echt verslaafd.

ga ff een tukkie doen, lois ligt ook, dus neem het er van.

xx bambi

bambi: 3 vacatures mee gekregen, het nadeel met die ww is dat je moet solliciteren, ik hoop echt dat je snel wwat van je andere vacatures hoort
en haha hoe waren de pepernoten? heerlijk
en heb je nog even lekker geslapen??

meiden ik ben er vandoor, ik ben er vandaag voor de rest waarscijnlijk niet meer, dus morgenochtend lees ik alles weer bij

xxx linda

Hallo lady's,

alles gelezen maar geen fut om overal op te reageren, sorry alvast

Heb vanmorgen nog even met assistente van gyn gesproken. Aangezien ik 2 weken moet zalven en dan in mijn vruchtbare periode terechtkom, of dit wel samen kan met spoelen? Nee, beter van niet om samen te doen. ook wel logisch want als ik spoel na het zalven, dan spoel ik zalf weg, en als ik eerst spoel en dan sex en dan zalf schiet t ook allemaal niet op. Ze zei ook al, dan stop je toch gewoon een paar dagen eerder met die zalf. ja, had ik zelf ook bedacht. En ik vroeg of ik misschien die infectie had van het spoelen. Infectie kan door alles komen, is niet te zeggen.
Nouja, wat ik dus doe is gewoon paar dagen eerder stoppen met die creme, kan wel dus niet gelijk na de ongi klussen, maar gewoon tijdens ovulatie.En probeer gewoon deze maand nog met spoelen, dan zien we wel verder

En ik bedacht me vanmorgen dat ik sinds paar maanden shatavari( of zoiets) slik, en dat het misschien daardoor wel komt dat ik geen cyclus van 28 dagen meer heb. Dus ik stop er maar mee, heeft er ook niet voor gezorgd dat ik zwanger raak.

anouska, jij morgen een hele fijn dag en wie weet een mooi cadeautje met een pos. test!! gefeliciteerd alvast

Happy, hoor t wel als je gependeld hebt

ga nu even quality time met mannetje doorbrengen, zie ik m ook nog eens haha

Terug
Bovenaan